پانزدهمین جلسه تنظیم بازار آذربایجان غربی با محوریت بررسی علل افزایش قیمت مرغ در سطح بازار برگزار شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، در پانزدهمین جلسه تنظیم بازار استان گفت: افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار سبب بالا رفتن مصرف و تقاضای گوشت مرغ در بازار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی،در گفتگو پانزدهمین جلسه تنظیم بازار استان آذربایجان غربی با محوریت بررسی علل افزایش قیمت مرغ در سطح بازار برگزار شدبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در پانزدهمین جلسه تنظیم بازار استان گفت: افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار سبب بالا رفتن مصرف و تقاضای گوشت مرغ در بازار شده است.

جعفر صادق اسکندری تصریح کرد: جهت کنترل قیمت گوشت در استان 1 هزار و 695 تن مرغ منجمد، 151 تن گوشت گوسفندی، 32 تن گوشت منجمد گوسفندی و 1000 تن گوشت منجمد گاوی توزیع گردیده است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، اظهار داشت: بالا بودن گوشت در استان های همجوار سبب خروج گوشت از استان می شود که موجب کاهش عرضه در بازار شده و قیمت گوشت را با افزایش مواجه می کند.

 وی افزود: نظارت و بازرسی از واحدها و فروشگاه های توزیع کننده گوشت به صورت مداوم و منظم در حال اجرا می باشد ولی اتخاذ سیاست های دو گانه در قیمت گذاری گوشت موجب ایجاد اخلال در روند بازرسی از بازار شده است.

   اسکندری بیان کرد: یکی از علل افزایش قیمت مرغ در بازار بالا رفتن قیمت جوجه یک روزه و پایئن بودن مقدار جوحه ریزی است که این هم نشات گرفته از بالارفتن کرایه های حمل و نقل نهاده های دامی از بندر به استان می باشد.

 در این جلسه مشکلات موجود در عرضه گوشت و دلایل بالارفتن قیمت گوشت مورد بررسی قرار گرفت و جهت مهار قیمت و تنظیم عرضه گوشت تصمیمات خوبی اتخاذ گردید.

انتهای پیام/ع

نظارت بر قیمت مرغ

برچسب ها: صنعت ، فرآورده دامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.