استاندارد نبودن ۷۰ درصد آسانسور‌های لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با تاکید بر ضرورت نظارت بر احداث ساختمان‌ها گفت: ۷۰ تا ۸۰ درصد آسانسور‌های استان لرستان استاندارد نیستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، احمد مرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان اظهار داشت: اولین گام برای مناسب سازی، رسیدن به باور و اعتقاد در انجام مناسب سازی است در حالیکه این باور اکنون وجود ندارد.

وی افزود: عنوان کردن بهانه‌هایی همچون نبود اعتبار و کافی نبودن اعتبار در موضوع مناسب سازی نیز صرفا به همین بر می‌گردد که هنوز بسیاری از مدیران به این باور که مناسب سازی یک ضرورت است نرسیده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه مناسب سازی مساله‌ای مهم در احداث ساختمان‌های چند طبقه است گفت: اعمال نظارت بر احداث ساخت و ساز ها‌ی بخصوص در ساختمان‌های چند طبقه باید صورت گیرد.

مدیرکل بهزیستی لرستان نیز در اولین نشست تخصصی مناسب سازی گفت: همراهی دستگاه‌های اجرایی استان در بحث مناسب سازی خوب است، اما در عین حال مناسب سازی به عنوان ضرورتی انکار ناپذیر در ساخت و ساز‌ها باید لحاظ شود.

فاطمه زهرا توکلی افزود: جامعه معلولین نباید برای انجام فعالیت‌های روزمره به واسطه مناسب نبودن معابر عمومی با مشکل مواجه شوند.

وی با تاکید بر اینکه مناسب سازی معابر نیاز ویژه و مهم معلولین است گفت: مناسب سازی ضرورتی است که همه افراد در هر جایگاه و مسئولیتی قرار دارند باید برای محقق شدن آن تلاش کنند.

توکلی با بیان اینکه معلولیت قابل پیش بینی نیست تصریح کرد: هر کدام از افراد جامعه بنا به دلایل متعدد اعم از حوادث، تصادفات و سالمندی در معرض معولیت هستند که این مساله ضرورت مناسب سازی را بیشتر می‌کند.

نخستین نشست تخصصی مناسب سازی مدیران کل بهزیستی منطقه ۶ کشور روز پنجشنبه در اداره کل بهزیستی لرستان برگزار شد.

انتهای پیام /م

۷۰ درصد آسانسور‌های لرستان استاندارد نیست

برچسب ها: استاندارد ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
نداشتن کارت مهارت توسط کارگران ساختمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
ایجاد صلاحیت بازرسی آسانسور توسط سازمان نظام مهندسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
سازمان نظام مهندسی باید پاسخگو باشد .