گرایی: امیدوارم کادرفنی از کشتی‌هایم راضی باشد/ موفقیت در المپیک برنامه اصلی‌ام است

قهرمان وزن ۷۲ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی گفت: در رقابت‌های جام تختی طوری کشتی گرفتم که کادرفنی از عملکردم رضایت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا گرایی که در رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با شکست دومینیک اتلینگر از کرواسی، تورنیکه جانگوادزه از کشور گرجستان و محمد رضا آقا نیا به دیدار فینال رسید و در این رقابت نیز با نتیجه ۹ بر صفر آزاد علی اف آذبایجانی را مغلوب کرد درباره حضورش در این رقابت‌ها اظهار داشت: رقابت‌های جام تختی مثل همیشه از نظر کیفی سطح بسیار خوبی داشت، مضاف بر آنکه رقابت کشتی گیران داخلی بسیار تعیین کننده بود.

او تصریح کرد: با همه وجود تلاش کردم اول اینکه کشتی‌های قابل قبولی بگیرم و دوم اینکه بتوانم شایستگی هایم را به کادرفنی ثابت کنم که امیدوارم این اتفاق محقق شده باشد.

گرایی تاکید کرد: تمام هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در رقابت‌های مهم پیش رو است و از آن مهمتر حضور در بازی‌های المپیک توکیو و البته قرار گرفتن روی یکی از سکو‌های قهرمانی جزء برنامه‌های اصلی ام می‌باشد که برای رسیدن به این مهم دست از تلاش و کوشش بَرنخواهم داشت.


بیشتر بخوانید:

قهرمانی ایران در کشتی فرنگی جام تختی

شما تمام سرمایه‌های کشتی فرنگی هستید


انتهای پیام/

صحبت‌های گرایی پس از قهرمانی در جام تختی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار