بهره برداری بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در سال آینده

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده پروژه جدید بیمارستان شهید هاشمی نژاد سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در سال آینده

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در نشست مدیران ومعاونت درمان که در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد گفت: پروژه جدید بیمارستان شهید هاشمی نژاد در قالب ۳۲۰ تخت بستری با زیر بنای ۳۰ هزار متر مربع در حال اجرا است و بر اساس برنامه ریزی، کار خرید تجهیزات مورد نیاز این پروژه نیز آغاز شده است تا پس از اتمام عملیات ساختمانی نسبت به تجهیز آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه برنامه نظام ارجاع با جدیت دنبال می‌شود و یکی از برنامه‌های اولویت دار وزارت بهداشت نیز محسوب می‌شود افزود: در سال آینده ضمن تکمیل برنامه نظام ارجاع، نسبت به اجرای نسخ الکترونیک و امضای الکترونیک نیز اقدام می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهدادامه داد: در این پروژه تمامی بخش‌های مورد نیاز منطقه از جمله زنان، اطفال، داخلی، اعصاب، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، داخلی مغز و اعصاب و کت لب در آن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام//م. ن
 



بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در سال آینده به بهربرداری خواهد رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار