هشتمین جشنواره اختتامیه کتابخوانی رضوی مرحله کتابخانه ای در روستای خانم آباد بخش مرکزی کامیاران برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی مرحله کتابخانه ای درکتابخانه عمومی امام جعفرصادق (ع) روستای خانم آباد بخش مرکزی باحضور دانش آموزان ،معلمان ،رئیس اداره کتابخانه های های عمومی شهرستان ،دهیارو شورا اسلامی روستا و تعدادی از خانوادها در محل کتابخانه روستا برگزار گردید .

بخشدار مرکزی کامیاران  با اشاره به این نکته که میزان توجه به  فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در هر جامعه ای  نشانگر رشد فرهنگی و ملّی آن جامعه می باشد گفت: مطالعه جزء نیازهاي اجتماعی انسان بوده و نیاز است که این مهم در جوامع کوچک روستایی نیز گسترش داده شود.

وی افزود: خوشبختانه در این راستا در بخش مرکزی شهرستان کامیاران کتابخانه های روستاهای خانم آباد ،شاهینی  و شیروانه هر ساله با برگزاری جشنواره  های متفاوت ،ارسال آثار در زمینه کتاب و کتابخوانی و برپایی نمایشگاه عناوین برتر کشوری را کسب می کنند.

در پایان این مراسم  به 6 نفرازاعضای برگزیده در رده سنی کودکان  و دوخانواده در رده سنی بزرگسالان لوح و جوایزی ازطرف اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان اهدا گردید.

جشنواره رضوی با هدف آشنایی با سیره وزندگی ائمه اطهار (س) و ترویج فرهنگ کتابخوانی ازبزرگترین مسابقات کتابخوانی در کشور می باشد که هرساله به صورت سراسری درد و بخش فردی وخانوادگی  در زمینه مطالعه و کتابخوانی با موضوعات زندگی نامه حضرت امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان برگزار می گردد.

انتهای پیام/م

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی درکامیاران

برچسب ها: کتاب ، بازنشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.