قاپیدن نوزاد در حال خواب توسط پلنگ!

حمله مخفیانه پلنگ به یک نوزاد در حال خواب در منطقه‌ای در هندوستان خانواده وی را با وحشتناک‌ترین کابوس زندگی‌شان روبرو کرد.

 قاپیدن نوزاد در حال خواب توسط ببر !به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بی احتیاطی یک خانواده سهل انگار هندی آن‌ها را با بدترین کابوس زندگی‌شان روبرو کرد. دختر ۴ ماهه این خانواده پس از آنکه توسط یک پلنگ ربوده شد ساعاتی بعد در حالی که جانش را از دست داده بود، پیدا شد. جسد این کودک یک مایل دورتر از " یدگائون " در نزدیکی پونه واقع در استان ماهاراشترا، جایی که ابتدا ربوده شده بود پیدا شد. این کودک که هویتش " کالیانی زته " است، هنگامی که با اعضای خانواده‌اش در یک فضای باز در خواب بود توسط این پلنگ در ساعت‌های اولیه شب ربوده شد.

تلاش شبانه ساکنان روستا برای پیدا کردن دختر خردسال به جایی نرسید و صبح روز بعد جنازه دختر در یک مایلی این روستا پیدا شد. وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که هفته پیش نیز کشته شدن یک دختر ۳ ساله اهل ایالت بنگال غربی هندوستان توسط یک پلنگ خبرساز شده بود. " پرانیتا اورائون " به همراه مادرش " پوجا " در باغ چایی حضور داشتند که ناگهان این کودک مورد حمله پلنگ قرار گرفت. جسد کودک صبح روز بعد در حالی که پلنگ سر او را از تنش جدا کرده بود در دو مایلی خانه‌اش پیدا شد.

بنا به گفته یک جنگلبان که نخواست نامش فاش شود سر و دست‌ها و پا‌های این کودک از تنش جدا بود. ماه گذشته نیز دو پسر ۶ و ۱۲ ساله در دو حادثه دیگر در اثر حمله پلنگ جان خود را از دست داده بودند. این دو کودک در باغ چایی حضور داشتند که مورد حمله این نوع حیوان وحشی قرار گرفتند. گفته می‌شود در مناطق دارجیلینگ، کالیم پونگ، جالپای گوری و علی پوردوار که حدود ۲۸۳ باغ چای وجود دارد، حدود ۴۰۰۰ پلنگ زندگی می‌کنند.

قاپیدن نوزاد در حال خواب توسط ببر !

گفتنی است؛ حمله پلنگ به کودکان کم سن و سال در این منطقه از هندوستان در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز حمله یک میمون به یک نوزاد دختر هندوستانی خبرساز شده بود. " آروش آلیاس " که تنها ۱۴ روز از تولدش می‌گذشت هنگامی که در بغل مادرش در حال شیر خوردن بود ناگهان توسط یک میمون ربوده شد. ساعاتی بعد این نوزاد دختر در پشت بام منزل یکی از همسایگان در حالی که جان در بدن نداشت پیدا شد.

انتهای پیام/

حمله مرگبار پلنگ به نوزاد در حال خواب!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
عزیزم این پلنگه ببر به اون یکی میگن
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مگه دور محل زندگي درنده هاشون رو سيم خاردار نكشيدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
سلیمان زاده
۱۵:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
نوشتین توسط ببر بعد عکس پلنگ گذاشتین!!!
آخرین اخبار