فصل دوم سریال «پدر» ساخته می‌شود؟

تهیه‌کننده سریال «پدر» با حضور در برنامه «شب‌گشت» درباره آخرین تصمیم برای ساخت فصل دو سریال پدر توضیح داد.

فصل دوم سریال «پدر» ساخته می‌شود؟به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کارگردان و تهیه کننده سریال «پدر» شب گذشته میهمان برنامه «شب‌گشت» بودند و گفتگویی در فضای فانتزی با این دو انجام و همچنین درباره وضعیت ساخت فصل دو سریال «پدر» و پخش نشدن «سینمادو» سوالاتی مطرح شد.

حامد عنقا نویسنده و تهیه‌کننده سریال «پدر» درباره وضعیت ساخت فصل دو «پدر» توضیح داد: رفتار شرافتمندانه این است که زمانی دوباره برگردیم که بتوانیم فصل دو را بهتر از فصل یک تحویل مخاطب بدهیم. اینکه ما بخواهیم صرفا به خاطر فصل یک، مخاطب را در فصل دو نگه داریم یک رفتار اقتصادی ست که خب ما به شکل‌های دیگر هم می توانیم آن را انجام بدهیم، اما ترجیح می دهیم به مخاطبان احترام بگذاریم.

وی همچنین درباره روی آنتن نرفتن برنامه «سینما‌دو» در دهه فجر گفت: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب می خواستیم رویکردی انتقادی به سینما داشته باشیم و سینما را بررسی کنیم؛ چراکه این چیزی که الان در سینما شاهد هستیم آن چیزی نیست که دنبالش بودیم. در نظر داشتیم خیلی از کارگزار‌ها را دعوت کنیم تا در این باره حرف بزنند که گویا مصلحت نبود. به قول معروف دکمه هایمان برای این کت جفت و جور نشد!

در برنامه «خیابان جام جم» مطرح شد.

سلطانی: به من می‌گفتند ریش‌هایت بعد از سریال سفیدتر شده است

برنامه تلویزیونی «خیابان جام جم» به تهیه کنندگی کیوان بخشی و با اجرای امیر جوشقانی در چهل شب به اخبار کمیسیون‌های مختلف پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم و معرفی تولیدات سیما می‌پردازد. شب گذشته این برنامه میزبان مهدی سلطانی سروستانی و ریحانه پارسا بازیگران سریال «پدر» بود.

مهدی سلطانی در ابتدا درباره دلایل موفقیت سریال «پدر» گفت: من فکر می‌کنم عنوان سریال در وهله اول و موضوع آن که در تکریم پدر و پدرانگی است می‌تواند به عنوان یک پارامتر بسیار مهم برای این سریال تلقی شود. همچنین کستینگ، کارگردانی و بخش تهیه و تولید کار که کسانی در آن دخیل بودند که هدف اصلی شان نه پول درآوردن بلکه ارتقای فرهنگی بود، از امتیازات این اثر بود.

وی درباره تعلیق پایان سریال اظهار کرد: من در جریان این اتفاق نبودم، اما این تعلیق به شادی مردم کمک کرد. برخی از مخاطبان دوست داشتند حامد زنده باشد و برگردد و این تعلیق به آن‌ها امید داد. در واقع تعلیق تلخی سریال و واقعیت‌های موجود در سریال را کم کرد. آثاری که پایان باز دارند این انتخاب را به تماشاگر می‌دهند که قصه را آن طور که خودشان می‌پسندند ادامه بدهند.

سلطانی درباره رمز ماندگاری سریال‌ها و اینکه آیا ناشی از زیاد خنداندن یا زیاد گریاندن است، تاکید کرد: وقتی اسم از زیادی می‌آید یعنی افراط. زیادی هیچ چیز خوب نیست. هر سریالی هم به اقتضای مضمون، هدف و ژانرش به میزان لازم باید از آن ژانر تبعیت کند وگرنه یک اثر دم دستی مبتذل می‌شود. در سریال «پدر» هم ما برای اینکه بتوانیم حق مطلب را ادا کنیم کوشیدیم. مثلا می‌شد کار را سرسری بسازیم یا مصیبت را کمرنگ‌تر نشان بدهیم، اما شاید اولین شاکیان این موضوع کسانی بودند که عزیزانشان را از دست داده اند و سریال را پس می‌زدند.

این بازیگر پیشکسوت یادآور شد: من اینجا نیامده ام که بگویم حتما به سریال ما رای بدهید. دیگر آثار هم کار‌های همکاران ما هستند. من فقط می‌گویم اگر مردم واقعا کاری را دوست داشتند و احساس می‌کنند آن سریال برایشان مفید بوده، روی خط مشی و جایگاه و جهان بینی شان تاثیر گذاشته به آن رای بدهند.

سلطانی درباره سختی‌های بازی در سریال «پدر» افزود: همه ما یک جایی داغدار شده ایم و عزیزی را از دست داده ایم درباره صحنه‌های عزاداری این سریال هم ما نگران بودیم خانواده‌ها منتقد ما باشند که شما باعث تجدید خاطرات بد ما شدید، اما شگفت زده شدیم که اتفاقا این بخش از مخاطبان از اینکه کسانی درکشان کردند و بخشی از مصیبتی را که کشیده اند نشان داده اند رضایت داشتند. دوستان به من می‌گفتند ریش هایت بعد از سریال پدر سفیدتر شده است. در واقع من مجبور بودم خودم را در موقعیت علی تهرانی قرار بدهم و راکورد حسی خودم را حفظ کنم تا واقعی عمل کنم.

بازیگر «هفت سنگ» با اشاره به اینکه در آثار شیرین و طنزی هم تا به حال بازی کرده، ادامه داد: «چشم به راه» اولین کار اصغر فرهادی بود که در یک زایشگاه می‌گذشت و فضای طنزی داشت و من یکی از بازیگران آن بودم. این اواخر هم در دو فیلم سینمایی بازی کردم. یکی «سراسر شب» کار فرزاد موتمن و دیگری «رویای سهراب» ساخته علی قوی تن که هر دو کار در انتظار اکران هستند.

بازیگر «چ» در این باره که قلم فیلمنامه چقدر در انتخاب آثاری که بازی می‌کند موثر است، تصریح کرد: اولویت اصلی خیلی از همکارانم به عنوان بازیگر برای پروژه تصویری یا سینمایی قلم است. می‌توانیم مطمئن باشیم اگر فیلمنامه و متن نمایشی که برای سریال نوشته می‌شود خوب باشد و توسط کارگردان قابل قبولی ساخته شود کار قابل دیدنی ارائه خواهد شد.

ریحانه پارسا: نگران نیستم تا سال‌ها مرا با لیلای سریال «پدر» بشناسند

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در ابتدا در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره علت موفقیت این سریال اظهار کرد: این موضوع ناشی از لطف مردم بود. همچنین انرژی که در پشت صحنه در جریان بود و خودمان هم حتی پیش از پخش حدس می‌زدیم سریال اینقدر دیده شود.

این بازیگر با بیان اینکه «پدر» اولین کار تصویری من بود، یادآور شد: من با این سریال معرفی شدم و نقطه شروع کار من بود و امیدوارم فصل دو آن هم ساخته شود. به ویژه که آنقدر همه چیز در این پروژه درست بود که امیدوارم این اتفاق دوباره رخ بدهد.

پارسا در این باره که پیش از بازی در این سریال درگیر درس و مدرسه بوده، اما بعد از ایفای نقش در آن بیشتر تلویزیون می‌بیند، تاکید کرد: بی شک هرچیزی که از دل بربیاید بر دل می‌نشیند و من به سهم خودم برای این کار انرژی گذاشتم. حالا هم اگر در این جشنواره به عنوان بهترین سریال شود اتفاق خوبی است، اما همه چیز نیست.

بازیگر نقش لیلا پس از پخش لحظاتی از سریال در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود درباره اینکه چرا هنوز با دیدن تصاویر سریال منقلب می‌شود، گفت: آقای سلطانی یک بار به من گفت: تو واقعی بازی کن حتی اگر غلط بازی می‌کنی. این موضوع برای من در یک سکانس اتفاق افتاد و من در آن لحظه صد در صد نقش لیلا را تجربه کردم. خیلی لحظه عجیب و غریبی بود که شاید برایم تکرار نشود. اما همان یک لحظه برای من در بازیگری بس بود و اتفاقی که باید در آن سکانس برایم رخ داد. همچنین من از آقای سلطانی نه فقط بازیگری بلکه اخلاق و انسانیت را یاد گرفتم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
سلام
تروخدا فصل جدید سریال پدر رو بسازید ما هنوز چشم انتظاریم فقط تروخدا زودتر بسازید و حامد رو برگردونید خواهش خواهش خواهش
تمنا تمنا تمنا
التماس التماس التماس
تقاضا تقاضا تقاضا
فصل دوم سریال پدر رو بسازیدددددددد
Iran (Islamic Republic of)
متین ایزی
۱۶:۱۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
عالی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۹ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
سلام ممنون به خاطر این سریال زیبا ازتون خواهش مندم که فصل دوم این سریال زیبا را بسازید لطفلا
Netherlands
دختر دل شکسته
۰۰:۵۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
سلام ممنون به خاطر این سریال زیبا ازتون خواهش مندم که فصل دوم این سریال زیبا و تماشایی رو بسازید و هرچه زود تر پخشش کنید این سریال با زنده بودن حامد خیلی جذاب تر میشه میتونید به جای ریحانه پارسا در نقش لیلا شخصی دیگرو بیارید فقط خواهش مندم هرچه زودتر فصل دومشو بسازید و پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
سلام ، من دیوانه این فیلمم پس چرا نساختین خیلی بده طرفدار هارو بزارین سر کار
حداقل یه کلیپ کوتاه که ثابت کنه حامد زنده است یا مرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
لطفا خیلی زود فصل دوم سریال پدر را پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
من این فیلم رو از تمام فیلمهایی که دیدم بیشتر دوست داشتم لطفا ادامه این فیل و بسازید وپخس کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۲۲:۰۸ ۲۸ دی ۱۳۹۹
سلام لطفا حتما فصل دومش رو پخش کنید بهترین فیلمیه ک تا حالا دیدم
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۹:۳۵ ۱۸ دی ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید ازتون خواهش میکنم فصل دوم سریال پدر رو بسازید و هرچه زودتر پخشش کنیدمن خیلی این سریالو دوست دارم میتونید بجای ریحانه پارسا بازیگر دیگه ای رو بیارید بجای لیلا
Iran (Islamic Republic of)
یسنا
۱۳:۵۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
خواهش میکنم فصل دومش رابسازید
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۱۱:۲۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل مالکی
۱۸:۱۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
سلام عرض خسته نباشید . ازتون خواهش میکنم ،خواااهشن فصل دوم سریال پدر را پخش کنید.این فیلم با فیلم های دیگری که دیده بودم فرق داره خیلی فیلم قشنگیه. لطفا فصل دوم را پخش کنید . مرسی از لطفتون
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۱:۳۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
فصل دوم پدر کی پخش میشه ساعت و زمانش را لطفا بگین خیلی وقت منتظرم این فیلم فصل دوم اش را ببینم
Iran (Islamic Republic of)
شقایق شریفی
۲۱:۱۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام عالیییییییی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
لطفا فصل دوم سریال پدر رو حتما بسازید،این فیلم قشنگ ترین فیلمی بود که من دیدم
Iran (Islamic Republic of)
سینا علی زاد
۱۴:۱۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
سللم من بابت پخش ای سریال خیلی خیلی تشکر میکنم من وخانوادم این سریال رو خیلی دوست داریم و ازتون خواهش می کنم که فصل دوم این سریال رو پخش کنید ممنونیم ازتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام ما خیلی وقت منتظریم این سریال عالی پخش شود ترخدادفصل دوم را هم بسازید ازتون خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۱۴:۳۳ ۲۴ تير ۱۳۹۹
انشالله حامد زنده است
Iran (Islamic Republic of)
پریسا حسین زاده
۲۲:۱۲ ۱۸ تير ۱۳۹۹
با سلام همگی مردم جذب این فیلم عالی شدند و همگی هم دوست داریم بدونیم حامد زنده است یا نه تو رو خدا زود تر سریال پدر پخش کنید باسپاس از این فیلمی که انتخاب کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۷ تير ۱۳۹۹
سلام لطفا سریال پدرراپخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۵ تير ۱۳۹۹
لطفا فصل دوم پدر را پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
سلام قرار شد بخشه خیلی دیر شده لطفا زدد تر بخشه
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۰۱:۵۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام لطفاسریال پدرو زودپخش کنیدخیلی دلم میخوادبدونم حامدزندست یانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا سری دوم سریال پدر را زودتر پخش کنید ما مشتاق دیدارش هستیم ومیخواهم بدونیم که حامد زنده است یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
نهال
۱۲:۵۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا هرچه زودتر سریال پدر رو بسازید این فیلم خیلی قشنگ هست از کل فیلم های شبکه ی دو این سریال قشنگتر است لطفا پخش کنید و حامد هم زنده باشه
با تشکر از شما❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام
تورو خدا سریال پدر پخش کنید
اگه میشه حامدو لیلا باشن
فقط اگه میشه تابستان ۹۹ پخش کنید
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۷:۵۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
فصل دوم فقط حامد زنده باشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۱۷:۳۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
تورو خدا فصل دو سریال پدر بسازید حامدم زنده باشه .. شبی ک حامد فوت کرد اینقدر گریه کردم مردم تورو خدا پخشش کنید تورو خدا
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۴:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سریال پدر دو کی پخش میشود
Afghanistan
مرتضی نایبی
۰۴:۰۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا سریال بود این سریال بهترین سریالی بود که تو ععمرم دیدم اگه بشه فصل دوم را زودتر نشر کنید
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۰۰:۱۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام خیلی فیلم خوبی بود
اگه بشه از شما خواهش میکنم فصل دوم را به زودی پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
عِلّیه ابوالقاسم
۱۶:۳۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام لطفا اگر میشه فصل دوم سریال پدر رو برای عید ۹۹ آماده کنید ، من خودم حافظ کل قرآن هستم و چه بهتر که این سریال زیبا با بازی بی نظیر و زیبا آقای سهیلی زاده هر چه زودتر پخش بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
منم حافظ قرانم خدا کنه حد اقل برای عید 1400پخش بشه
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۱۴:۱۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
سریال پدر سریالی بسیار زیبا و پر بیننده بود
ممنون از پخش این سریال
خواهش میکنم فصل دو رو هم پخش کنید تا هیجان بیشتری داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
پریا گل
۰۹:۲۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
لطفا سریال پدر فصل دو را بسازید تا درس خوبی از ان بگیریم من واقعا از فصل اول ان درس خوبی گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۳۸ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سریال پدر فصل دوم رو پخش کنید درس زندگی را واقعا به جوان های امروزی آموزش میدهد .
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۱۴:۳۶ ۰۵ دی ۱۳۹۸
سلام سریال پدر واقعا عالی و بازیگران و کارگردان و ... عالی بود زیبا ترین فیلم مخصوصا نقش اقای مهدی سلطانی به عنوان پدر شوهر و پدرو پدربزرگ نمونه و خانم زنگنه به عنوان همسر و مادر و مادر شوهر و مادر بزرگ عالی کاش همه یادبگیرن کسی میشناسم که بعد فوت همسرش بچه اش گرفتن مادر شوهرش گفته بود من مادرتم خانواده نمونه کم هست انشاالله ادامه سریال بسازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۴ دی ۱۳۹۸
کی پخش می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۲ آذر ۱۳۹۸
لطفا پخشش کنین من طبق همون فیلم واسه خودم یک چیز رو رقم زدم درک کنید ممنون میشم❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
لطفا فصل دوم را پخش کنید حامد زنده باشد و لیلا هم حضور داشته باشد و حاجعلی و شریفه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۳۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
این سریال خیلی تکرار داشت لطفا دیگه درخواست پخش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
سریال پدر واقعا خوب بود امیدوارم فصل دوم این سریال زود تر پخش بشه
Iran (Islamic Republic of)
ثنا حسین زاده
۲۱:۰۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
لطفا سریال فصل دوم پدر را باز بخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
الی بود امید وارم فصل دوم سریال پدر شروع شود
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۲:۴۰ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
این سریال بسیار عالی بود.مخصوصا بازی اقا مهدی سلطانی ک واقعا سنگ تموم گذاشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
فصل دو پدر رو زود پخش کنین خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
فصل 2 را خواهشا پخش کنید.
وخواهشا حامد زنده باشد.
ممنون از شما.
Iran (Islamic Republic of)
آرام
۲۱:۵۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
سلام فصل دومش پخش کنین من عاشق بازی آقای سلطانی هستم واقعاعالیه نقشش اون شب که سرخاک حامدگریه میکردازبس گریه کردم صبش ازگلودردبیمارستانی شدم چون خودمم پدرم ازدست دادم واقعادرکش کردم که سخته براش
Iran (Islamic Republic of)
آذر
۰۲:۳۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
سلام تورا خدا فصل دوم‌پدر را بخش کنید من عاشق این فیلمم چن بار دیدمش ولی سیر نمیخورم ممنون از لطفتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
تو رو خدا فصل دوم پدر حامد زنده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
اطفا در سریال پدر حامد زنده باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
من خیلی سریال پدر را دوست دارم به من اطلاع رساندند که فصل دوم این سریال زیبا در حال ساخت است
خواهشمند هستم که هر چا زود زود زود این سریال بی نظیر را پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
فصل دوم سریال پدر کی پخش میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
مام حسین
۱۹:۲۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
خواهشمندم فصل دوم هر چه زودتر پخش بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
بهترین فیلمی که تا حالا دیدم پدر بود خواهش میکنم فصل دو ش رو بسازیید خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
من عاشق فیلم پدر شدم ازتون خاهش میکنم فصل دوم پدر را هرچه زودتر آعاز کنید خواهش میکنم عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
@@
۲۱:۱۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
خواهشا سریال رو ادامه بدین. حیفه تموم شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
من‌خیلی‌کنجکاو‌هستم‌که‌بدانم‌‌سینا‌مهرداد‌زنده‌است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
خواهش می کنم فصل دوم رو پخش کنید زندگی من با این سریال دچار تغیراتی شده لطفا پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
من عاشق سریال پدرشدم خیلی بخاطر لیلا و حامد اشک ریختم لطفا فصل دوم سریال راپخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
احبر
۲۲:۴۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
بابا بگین فصل دوم پدر کی نیسازید وکی نشون میدید
مردیم از بس که پیگیر بودیم
ولی بازم پیگیرین
ممنون لز سریال خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۱۷:۳۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
واقعا سریال پدر بهترین سریال بوده که تو عمرم دیدم آقایعنقا لطفا فصل دوم پدر رو هم پخش کنید شما گفتید این داستان ادامه دارد پس چرا مردم را سر کار میگذارید ما فصل دوم سریال پدر هر جوری باشه قبول داریم
Iran (Islamic Republic of)
اسرا
۰۰:۰۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
سلام . ازتون خواهش میکنم فصل دوم " پدر" رو بسازید همه تو انتظاریم که فصل دوم این سریال قشنگ رو تو لیست پخش قرار بدید
Iran (Islamic Republic of)
زیبا بهرامی
۱۳:۳۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
سریال پدر کی رو آنتن میره؟
Iran (Islamic Republic of)
fafa
۱۳:۰۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
دقیقا چه روزی وچه ساعتی پخش میشه
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۱۷:۱۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام خیلی عالی بود لطفا فصل دوم سریال پدر رو پخش کنید ممنون میشم با حضور تمام بازیگران فصل اول سریال پدر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
سلاااام لطفا هر چه زود تر فصل دوم سزیال پدر و پخش کنید ما مدت هاست منتظر این سریال هستیم .
Iran (Islamic Republic of)
مطهره
۱۰:۵۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
باسلام لطفا سریال پدر دو رو پخش کنید واقعا فیلم جذاب وقشنگی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
سلام لطفا سریل پدر فصل دوم را پخش کنید ممنون میشم لطفا از سریال پدر لیلا را حذف نکنید چون فیلم بی مزه میشه. تشکر
Iran (Islamic Republic of)
سودا
۱۴:۴۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
سریال پدر کی پخش میشه
لطفاایه زمان بگید تا ما اینقد چشم انتظار نباشم
Germany
زهرا
۱۳:۱۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
همش میگ ن فصل دوم هم‌ ساخته میشه ولی هیچ خبری نیسسسسسسست
Iran (Islamic Republic of)
فایزه
۱۸:۴۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام من بسیار به این مجموعه علاقه مند شدم لطفا سریعتر فصل دو رو پخش کنید وامیدوارم بازیگرای فصل قبل هم در این فصل باشند باتشکر از مجموعه ی خو بتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام لطفا سریال پدر وپخش کنین خسته شدیم اینقد منتظر موندیم باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهسا غفاری
۱۴:۴۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان من واقعا ازتون تشکر میکنم که سریال بسیار خوب وعالی پدر رو پخش کردین و به نظر من آقای سینا مهراد وخانوم ریحانه پارسا در این سریال به خوبی ایفای نقش کردن ومن به نوبه‌ی خودم از این دو شخص تشکر فراوان دارم وازتون میخام اگه میشه سری دوم سریال پدر رو هم پخش کنید باتشکر.♡♡♡♡♡♡
Iran (Islamic Republic of)
مهسا غفاری
۱۴:۴۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان من واقعا ازتون تشکر میکنم که سریال بسیار خوب وعالی پدر رو پخش کردین و به نظر من آقای سینا مهراد وخانوم ریحانه پارسا در این سریال به خوبی ایفای نقش کردن ومن به نوبه‌ی خودم از این دو شخص تشکر فراوان دارم وازتون میخام اگه میشه سری دوم سریال پدر رو هم پخش کنید باتشکر.♡♡♡♡♡♡
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
باسلام خدمت دست اندر کاران خوب سریال پدر ازتون درخواست دارم که لطفا سری دوم سریال پدر رو پخش کتید باتشکر. عاشقتونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
لطفا سری دوم سریال پدر رو پخش کتید
United States of America
رقیه
۲۲:۴۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
تورو خداپخش کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام تو خدا فصل دوم سریال پدرو پخش کنین
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۲۳:۰۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
لطفا فصل دوم و پخش کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
Zara
۰۲:۱۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
کی پخش میشه فصل دوم سریال پدر
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۱:۲۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
لطفا فصل دومش رابسازید من خیلی دوصت دارم بازیگر شم ولی نمیشه تو یه جایه دور افتاده مگه میشه اگه به بازیگرا بگی اصلا جواب نمیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
تو رو خدااااااآااا فصل دوم
Iran (Islamic Republic of)
اتنا
۱۹:۴۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
فصل دوم رو پخش کنید تورو خدا
Iran (Islamic Republic of)
امير حسين آزادمنش
۱۸:۳۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
به نظر من خيلى خوب بردار شما مى خواهم زود فصل دوم راپخش كنيد
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۱۳:۲۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
لطفان فصل ۲ رو بسازید منتظریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام تورا خدا فصل دوم سریال پدرو بسازید اقای حامد عنقا ازتون خواهش میکنم شما در قسمت اخر سریال پدر نوشته بودید این داستان ادامه داره پس چرا ب قولتون عمل نمی کنید. لطفا مردمو سرکار نزارید اگه قول میدید بهش عمل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
نا
۰۸:۳۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
ای بابا پس فصل دوم سریال پدر کی پخش میشه؟؟؟؟؟؟؟
Poland
نا
۱۳:۴۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
ای بابا پس فصل دوم سریال پدر کی پخش میشه؟؟؟؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
تورو خدا زودتر این سریال پخش کنید من هر روز داخل اینترنت می رم ببینم کی پخش می‌شه
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۷:۳۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام خواهش میکنم هرچه زود تر فصل دوم پدر رو پخش کنید همه بی صبرانه منتظر هستیم بازهم بازیگران فصل اول باشن اگه نباشن اصلا جذاب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
سلام لطفاااااااااااا فصل دوم سریال پدر را هم بسازید چون اینجوری معلوم نشد تهش چی میشه در ضمن ریحانه پارسا هم باشه
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۰:۱۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
توروخدا فصل دوم پدر را بخش کنید مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
لطفا فصل دوم بسازید ولی با حضور حامد لیلا و مثل فصل اول غمگین تمیز باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
واقعا عالی بود توروخدافصل دوم راهم بسازید،حامد زنده باشه وریحانه پارساهم بازی کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام.
کِی فصل دوم پدر پخش میشود
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۹:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
لطفا فصل ۲پدرابسازین وحامدهم باشه
Iran (Islamic Republic of)
Nazanin
۱۸:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
فیلم پدر عالی هست لطفا فصل دوم هم پخش کنید ممنون میشمم عالییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
لصفا پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام سریال پدر خیییییییییییلی زیبابود خواهشا فصل دوم پدر رو هم بسازید البته باحضور ریحانه پارساوسینا مهرداد ممنون میشیم منتظر فصل دوم هستیم لطف کنید وبه نظر مخاطبان هم احترام بگذارید با تشکر اکبری از سنندج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۶ تير ۱۳۹۸
سلام،لطفا فصل دوم سریال پدر را پخش کنید .ممنون
۱۲۳
آخرین اخبار