کد خبر: ۶۸۱۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
با اعلام رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

سردار رحیمی درباره سگ گردانی در اماکن عمومی هشدار داد.

برخورد پلیس با سگ گردانان در محافل عمومی/ حمل سگ در خودور ممنوع استسردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با افرادی که در اماکن عمومی اقدام به سگ‌گردانی می‌کنند، برخورد جدی خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه برخی افراد با آوردن سگ به معابر عمومی باعث ایجاد ترس و دلهره برای شهروندان شده‌اند، افزود: پلیس با اخذ مجوز از دادستان تهران، با افرادی که در اماکن عمومی مانند پارک‌ها سگ گردانی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: برخورد جدی پلیس با رانندگانی که سگ گردانی می‌کنند


وی با اشاره به اینکه مکان‌های عمومی جای سگ‌گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست، خاطرنشان کرد: حمل سگ در درون خودرو‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده این موضوع، برخورد جدی پلیس با حاملان سگ در خودروها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
انتشار یافته: ۴۸۴
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
سلام ممنون از قانون خوبی که گذاشتین چه خوبه که تو کل کشور اجرا بشه وتو مکانهای عمومی اوردن سگ ممنوع و مجازات سختی براش وضع بشه...
فیروز
|
Switzerland
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
خدا همه رو هدایت کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
اصلا میفهمین چه ضربه روحی ای به صاحب سگ میزنید طرف وقت گذاشته بزرگش کرده
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
در مورد سگ واقعیتهای وجود داره که معمولا دوست ندارند که شما بدوند مخصوصا کسانی که مذهبی هستند و باور دارند که سگ نجسه. کسانی که سگ دارند از قلب سالمتر و فیزیک سلامتری برخودارند تحقیقات این رو نشون داده . گفتنش نیاز به ده صفحه توضیحات داره که چرا سگ داشتن، مفیده. عزت زیاد
ناشناس
|
France
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
من خودم یه سگ حمایتی آوردم و اینکه بومی هست و دوست داشتم کمکش کنم در عین اینکه به فقرا و مردم کمک میکنم و کارم هم توانبخشی کودکانه و هر روز هزاران دعای خانواده پشت سرم هست .درسته این زبون بسته بعضی اوقات وقت منو میگیره ولی به نظرم اگه این حیوان که حتی در یک باغ هکتاری رها کنم اون منو ترجیح میده به اون باغ و اگه ولش کنم اون میمیره و خداوند قهرش خواهد گرفت.کاش از یکدیگر در مواقع حساس کمک کنیم نه اینکه دامن به مشکلات بزنیم
Hahahaha
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
1 جوری میگن سگ مریضی.... بیخیال
انقدر ترس از مریضی دارین از خونه بیرون نیاین، محض اطلاعتون ادما 100 برابر ناقل بیمارین تا حالا چند نفرو از نزدیک دیدین که بگه این مریضیو از سگ گرفتم؟
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
من خودم یه روز دجار حمله سگ شدم از در خونه ای رد شدم سگه اومد بیرون ایقدر عصبانی بود من بدو و سگه بد.و تا بعدها صاحبش اومد و صداش زد بعد هم خونسرد به من گفت نباید می دویدی متل این که یه چیزی هم بدهکار شدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
يعتي الان با ممنوع كردن سگ گرداني اونم فقط تو تهران تمام مشكلات برطرف شد؟
AMIN
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
چقد خوب.... دیگه داشتن شورشو درمی‌آوردن هر طرف میری یه سگ وله... نمیگن یکی می‌ترسه بعد اینقد قیافه میگیرن انگار کی هستن نون ندارن بخورن میرن حیوون بد بخت رو به اسارت میگیرن بعد میان تو خیابون کلاس میذارن غرب زده های بدبخت....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
ازتون ممنمونم کاش کل کشور این قانون وضع میشد
متاسب مذهبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سلطان سگ ها راجع ام کنید
سگ خوب است
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
#سگ_خانه_نشین
ما و شما (سگها و انسان‌ها ) هزاران سال هست که با هم زندگی میکنیم.
زمانی که شما شکار میکردید ما همیشه برای کمک حضور داشتیم .
زمانی که توی خونه هاتون نبودید ما از خانواده و زن و فرزندتون محافظت کردیم.
زمانی که درگیر جنگ بودید،کمک حال شما بودیم.
از آغاز همزیستی ما و شما تا به امروز هر روز بیشتر از دیروز به توانایی های فوق العاده ما در همه چیز پی بردید و یاد گرفتید که چطور از اونها استفاده کنید.
امروزه ما به اشکال گوناگون به شما کمک میکنیم،
سگ پلیس،
سگ مواد یاب،
سگ ردیاب،
سگ ردیاب مواد منفجره،
سگ زنده یاب،
سگ کمک رسان به افراد نابینا،
سگ کمک رسان به افراد با معلولیت جسمی،
سگ های آرامش بخش و ضد استرس،
سگ محافظ و ...
روا نیست بعد از این همه خدمت با سنگ و چوب و لگد از ما قدردانی کنید.
روا نیست یک کاسه آب و یک کف دست نان خشک رو از ما دریغ کنید.
مراقب ما باشید،
دوستی بهتر از ما در این دنیا پیدا نمیشه...❤️
یکی از نادان ترین افراد کسانی هستند که مثل ۱۴۰۰
فکر میکنن سگگگگگ بببرررااایییی طططببببییییعععتتت ننننیییییسسسستتتتتت
دوم سگ نجس نیست چون یک قران نگفته دو اگر بیماری بود گاو ده برابر و گوسفند ۱۷ برابر نجس هست
و اقایی عزیز این ربطی به حجاب و این ویزا نداره
و اخر حرفی که ادم میزنه نشان از شعور و شخصیت و تربیت خانوادشون رو نشوند میده
فاضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
متاسفانه جامعه ایران یه جوری شده که توی هر زمینه ای دوست داریم نگامون به غرب باشه، الگو برداری از غرب خوبه اما مثبتش، نه اینکه بیاییم الگوهای منفی رو که با عرف جامعه همخونی نداره پیاده کنیم.
هموطنی که به حقوق حیوانات اعتقاد داره که البته همه اعتقاد دارن باید بدونه که جای حیوانات توی خونه نیست اونم خونه های آپارتمانی، اگه جای سگ توی آپارتمان اشکال نداره پس دیگه گوسفند هم بیاریم چه اشکالی داره لااقل گوسفند یه شیری میده سگ چی داره بده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
من واقعا حیوونا رودوست دارم حتی سگ رو ولی به شدت ازش میترسم چون توبچه گی یکیشون افتاد دنبالم حالا وقتی صداش روبفهمم فکم قفل میشه به نظرمن که قانون خوبیه
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سگ حیوان خیلی خوبی است من دوستش دارم
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
دوست عزیز مسئله اختلاف دوستداران یا دشمنان سگ نیست،مسئله ای که امروز حتی در غرب هم مطرحه اینه که عده ای در تلاش برای جا کردن سگ با توجه به نوع ارتباطی که این حیوان با صاحبش میگیره بعنوان بخشی از خانواده و اون هم در برابر فرزند و ارتباطات عاطفی و انسانی بین پدر و مادر و فرزنده۰فیلم بچه رئیس یا baby bossکه این روزا تو دنیای رسانه و کودکان و در برابر همین تفکر سگ جای فرزند ساخته شده رو حتما ببینید۰اسب و و گوسفند و۰۰۰هم از اول تاریخ با بشر بودن چرا سگ انقدر تبلیغ میشه!؟لطفا راه کج دیگرون رو تکرار نکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
قدیما هم تو تهران اینقدر سگ نبود الان هر کی پامیشه میاد تهران سگش را هم باخودش،میاره
احد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
خدا رو شکر ،دو سال پیش سگ همسایه صورت بچه من رو گاز گرفت هیچ کاری نتونستیم کنیم ،خدا می دونه بر ما چه گذشت . تازه طرف طلبکار هم بود . هرچیزی بستر خودش رو میخواد .اینجا نه روستا است نه اروپا و امریکا ،نمیشه یه جا زندگی کرد ادای آدمهای جاهای دیگه رو در اورد
پاسخ ها
شیما
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
حتما بچت اذیتش کرده سگ و که صورتشو پریده گرفته
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
بیماری های خطرناکی که از حیوانات خانگی به انسان منتقل می شود

1. عفونت قارچی
عفونت قارچی می تواند از حیوانات به انسان منتقل شود. این عفونت به شدت مسری است. عامل عفونت قارچی می تواند ماه ها بدون میزبان زنده بماند تا زمانی که یک حیوان آن را جذب کند. این عفونت معمولا از حیوان به انسان انتقال می یابد.
2. کرم های لوله ای
کرم های لوله ای شایع ترین انگل های داخلی در گربه ها هستند. این کرم ها که شبیه به ماکارانی هستند تا 10 سانتی متر رشد می کنند. بچه گربه ها می توانند از طریق شیر مادر آلوده شوند. در حالی که گربه های مسن تر با خوردن جوندگان آلوده به کرم لوله ای آلوده می شوند. این کرم سالانه از طریق گربه ها، 10 هزار کودک را مبتلا می کند. بدترین حالت که ممکن است توسط این انگل به انسان وارد شود نابینا شدن انسان است.
3. کرم های هوک
کرم های هوک در پوشش روده سگ زندگی می کنند و عامل اصلی در خونریزی و مرگ در توله سگ ها هستند. تخم های این کرم در مدفوع حیوان یافت می شود و از طریق پوست می تواند جذب بدن شود. به همین خاطر سعی کنید در محیط باز با پای برهنه قدم نزنید.
4. بیماری Giardia
احتمال مبتلا شدن سگ ها به بیماری Giardia بیشتر از گربه های است. چون عامل بیماری Giardia در رودخانه و دریاچه ها زندگی می کند.
5. کمپیلوباکتر
کامپیلو باکتر شایع ترین بیماری اسهال در ایالات متحده است، که ممکن است از طریق بچه گربه، توله سگ، اسب ها، خرگوش ها، و پرندگان جوان منتشر شود. چون این باکتری میزبان خود را از میان حیوانات انتخاب می کند و سپس ممکن است از طریق این حیوانات به انسان منتقل شود.
morison
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
خوبه همه علامه دهر شدن شما نمیدونین اصلا سگ واسه چی نجس اعلام شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
من امیدوارم که شماهای که ادای مسلمانی در می اورید اگرخدا جواب مارو بهتون نده مطمن باشید جواب این حیوانهای زبون بسته روبهتون نشون میده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سلام بهتر برای کسانی که سگ دارن هم یه فکری بکنن مثلا پارکهایی رو مخصوص این افراد بگذارن و به صاحبان سگها هم بگن که بهداشت رو رعایت کنن
پاسخ ها
محمدبله
| United Arab Emirates |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
بله کاملا درسته...به هرحال هرکسی یه فکر و عقیده ای داره...باید مسالمت آمیز با فکر و عقاید همدیگه کناربیایم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
داخل شهر نباشد و تمام هزینه ساخت و نگهداری اش رو هم از خود همان سگبازها بگیرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سلام . چرا فقط تهران ؟؟؟ لطفا برای همه شهرها این قانون رو اعمال کنید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سلام ای کاش یه فکربرای حجاب بشه که هرروزبدترازدیروزه بعضی هاخیلی ترددمیکنندحتی با این وضعیت پیش محرماشونم نمیگردند یه فکری به شهر کیش کنندکه اصلا انگاری ایران نیست ویا شهرخارجی است جواب خدا شهدا روچطورمیدند
پاسخ ها
هستی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
هرکیو تو قبر خودش میزارن شما به فکر خودت باش دوست عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سلام طرح خیلی خوبی است
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
خدا خیرشون بده. منم اذیت کردن. ان شاء الله به حق آقا امام حسین علیه السلام برخورد قاطع شود و خداوند نیروی انتظامی را بخاطر برقراری امنیت شهروندان یاری نماید.
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
کاش بی حجابی و کشف حجاب هم ممنوع میشد و با متخلفان برخورد و مجازات جدی و سنگین میشد
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
پیامبر(ص) فرمود: خانه ای که سگ در آن باشد، ملائکه الهی به آن در نمی آیند.
امیرمومنان علی (ع) فرمود: از نگهداری سگ در خانه بپرهیزید.
بی شک نهی از نگهداری این حیوان در محیط زندگی و نهی از نزدیک شدن به آن، برای آلوده بودن آن و زمینه انتقال برخی از میکروب ها و نجس بودن آن از نظر حکم فقهی است و روشن است که حفظ و نظافت و بهداشت خود و محیط زندگی و پاکی بدن ولباس و ظروف و ابزار و وسایل خورد و خوراک از نظر تعالیم دینی اهمیت بسیاری دارد؛ ولی با این حال داشتن سگ آموزش دیده که از آن برای اهدافی مانند نگهبانی مزرعه، کارخانه و گله یا در شکار و جست و جوی اجناس قاچاق استفاده می شود، در صورتی که سه نکته یاد شده (نظافت، طهارت و بهداشت) درباره آن مراعات شود از نظر احکام اسلامی اشکال ندارد.
امیر مومنان فرمود: در نگهداری سگ خیری نیست، مگر در سگ شکاری برای نگهبانی و سگ همراه گله گوسفندان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
با بی حجابی و بی بند و باری و هم برخورد کنید و مجازاتشون کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
درباره همه چیز قانون داریم ولی اجرا نمیشه
کاش یه طرح عملی هم واسه برخورد با بی حجابی و هنجارشکنی میذاشتید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
یه فکری هم واسه بی حجابی هایی بکنید
یک هم وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
باسلام.من بااین طرح خیلی موافقم .مگه روستا هست سگ میارن توشهر باید بشدت برخورد شود .آنهای سگ بازی میکن فعلا فرهنگ شهرنشینی یادنگرفتن این کار باعث آزاراذیت شهروندان میشه بجای این کارا بیایید به فقیرفقراکمک کنیم تا خداازماراضی باشه.سگم یک حیوون زبون بسته ی هست جای اون توی شهرنیست جاش تو روستا هست امیدوارم همین طورمیگم بشه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
واقعا به جایی به فکر انسان بودن خودت باید که بویی از انسانیت نبردین اگه خوب نیست چرا خدا آ فریده
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
آیا هر چیزی که خدا آفریده باید بیاوریم توی خانه و شهر؟
همان خدایی که سگ را آفریده سگ و خوک را نجس معرفی کرده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
خدا دین و شریعت رو هم از طریق پیامبران برای آیین درست زندگی برای ما فرستاده است ، نجس بودن سگ حرف خدا است حرف من و ما نیست. اگر امام حسین را قبول دارید باید بدانید که یزید هم سگ باز بود..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
الحمدالله که این قانون وضع شد ، واقعا هیچ آرامشی در پارکها نداشتیم ، هرچی سگ نجس بود تو خیابونها جولان میداد
ان شاءالله با همه سگ پرستها برخورد قانونی بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
الهی آمین
امیرحسین
| Germany |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
یعنی الان میتونی راحت تو پارک بشینی؟
فاضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
ما کیش زندگی می کنیم هر کوچه و خیابابونی می بینیم یه نفر بند سگ دستشه این ور و اونور میره، سگه می ایسته اونم می ایسته حرکت می کنه اونم حرکت می کنه خداییش تو کار اینا موندم که چقد اختیارشونو میدن دست یه حیوون واقعا انسانیتو بردن زیر سؤال لگدمال کردن وقتشون این قدر بی ارزش شده که مفت مفت در اختیار سگ میذارن انسانیت دیگه مسخ شده راستی یه چیزی یادم اومد چهار سال پیش که کمپ پرسنلی سازمان منطقه آزاد زندگی می کردیم یه اتاق متروکه ای بود اونو تعمیر کردن و بعد تابلو زدن خانه دامپزشکی، یکی نیومد بپرسید اینجا کسی گاوی گوسفندی اسبی مرغی داره که دامپزشکی زدن به جای این کار میومدن شبکه بهداشت میزدن نه اینکه دامپزشکی که هر کی سگ داره بیاره واسه مداوا و واکسن. معلوم بود که خود سازمان منطقه آزاد دستورشو داده بود ، واقعا جای تاسفه که برای اینکه مسافر و گردشگر بکشونند جزیره کاری به معذل سگ گردانی ندارند و آزاد گذاشتن.
پاسخ ها
محمد
| France |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
شما اگه ناراحتی میتونی بری قم زندگی کنی...
شهروندی فقط حقش اش رو میخواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
ما منتظر یک قانون از مجلس بودیم نه یک دستور از نیروی انتظامی
اونهم فقط تو تهران

بحث سر حقوق شهروندان هست

اگر مردم حق دارن تو خیابون سگ بازی کنن
که همه جا حق دارن
اگر هم حق ندارن هیچ جا حق ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
همه جا را آب ببره، این مجلس ما رو خواب میبره!
الان بگید حذف کلمه طلاق از شناسنامه چند ازدواجی ها و مطلقه ها شبانه روز بسیج میشوند برای تدوین قانونش وقت میگذارند و ...
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
تصمیم عالی گرفتید.
بعضی آدم های لوس با آوردن یک به خیابان ها باعث آزار و اذیت مردم میشن .و ماجرای اون دختر معصوم هم از همین یک گردانی و فرهنگ ضد دینی غربی نشات گرفت.
خدارادوست دارم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
کی میگه سگ نجس میباشد.'؟؟؟
بگیدماهم بدونیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
تو مسلمون نیستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سگ از نظر علمی هم حاوی بیماری ها شناخته شده وناشناخته می باشد که می تواند به انسان هم منتقل شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
جهت اطلاع:
در قرآن سگ و خوک نجس شمرده شده اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
تو قرآن سگ و خوک نجسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
متاسفانه تو جامعه ما عوض اینکه برخی از افراد به فکر بالا کشیدن حالات فرهنگی ومعنوی بشند خودشون را با سگ مشغول کردند انسان ها را خداوند به روی زمین آفریده تو به اوج کمال و اشرف مخلوقات برسونند شرافت و اقتدار انسان بالاتر ازآن است که سگ راسوار ماشین بکنه وافتخارم بکنند خیلی ممنونم از زحمات نیروی زحمت کش انتظامی،در ضمن اگه میخوادفرهنگ جامعه پیش به اهداف عالیه بره تک تک افراد جامعه باید از خودش شروع بکنه .گر گدا کاهل بود تقصیر صاحب خانه چیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
از مراجع قانونگذار مانند مجلس و همچنین مراجع قضایی خواهشمندیم قانون جامعی راجع به سگ که به معزل مهم در بسیاری از شهرها تبدیل شده است تدوین کنند.

لطفا درمورد صدور مجوز کلینیک های دامپزشکی هم که ۹۹درصد آنها به سگها خدمات ارائه می دهند قوانین دقیق تری وضع شود.

به خصوص بُعد مسافت کلینیک سگ از مناطق مسکونی شهری و روستایی نیز تعیین گردد بطوریکه در بافت منازل مسکونی نباشد.

همه میدانند که سگ تا چند خانه بو دارد حتی اگر واکسن زده باشد و حمام کرده باشد و به اصطلاح همان بوی سگ بیماری زا است.
کلینیکهای دامپزشکی که با خانه های مسکونی و منازل ما همجوارند سبب میشوند احتمال بیمارشدن همسایه ها به واسطه نزدیکی به محل تردد انواع سگ و محل جراحی سگهای بیمار افزایش یابد.

قانون باید درمورد فاصله کلینیک دامپزشکی سگ تا منازل مسکونی وجود داشته باشد؟؟؟ چرا قانون وضع نمیشود؟؟
حداقل یک کیلومتر فاصله داشته باشد با مناطق مسکونی !

فاصله داشته باشد یا اینکه در خارج از شهر و دور از منطقه مسکونی مجوز بدهند نه اینکه چسبیده به خانه های مردم در وسط شهر باشد.
خواهشا نمایندگان مجلس قانون جامع تری درمورد حضور سگ در اماکن عمومی و مناطق مسکونی و کلینیک دامپزشکی سگ وضع کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
به نام خدا
خدا کند در حد حرف نباشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
من کاری به نجسی و پاکی و حکم اسلام ندارم یکی از بزرگترین ترس های من ترس از سگ هست اما متاسفانه شهرها مکانی شده برای زندگی سگها و صاحبانشون سگ ها رو با افتخار تو کوچه و خیابونها میارن امیدوارم این طرح در شهرهای دیگه هم اجرایی بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
لطفا مسئولین برای کسانی که با سگ گردانی باعث ترس مردم بویژه بچه هامی شوند جرایم مالی سنگین در نظر بگیرند و عواید حاصل را برای بهبود فضای شهری استفاده کنند.
پاسخ ها
امیرحسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
جریمه هم بگیرند صرف من و شما نمیکنند
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
واقعاا اونای که اینقدر راحت از کشتن این حیوانات حرف میزنن مشکل روانی دارن وباید حتما بستری بشن حتما برین دکتر من برا خودتون میگم چون برا جامعه خطرناک هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
توی خیلی از کشور ها سگ را به عنوان غذا می خورند. هنوز از سر و صدای سگ بی خوابی نکشیدی ؟ یا از فضولاتش حالت بهم نخورده و یا دچار بیماری هاری و طاعون و کیست هیداتیک و لیشمانیوز نشدی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
دقیقا موافقم
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
اولاً کسی ننگفته که سگها را باید کشت. آیا من که سگ ندارم سگی را کشته ام.
ثانیاً این قانون مال مسلمانان و کشور اسلامی است و کسی هم که مسلمان نیست باید فقط در حریم شخصی خودش سگ نگهداری کند و باید به قانون کشور اسلامی احترام بگذارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
شما تمام این بیماریارو گرفتی که میدی بیرون؟
دوست بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
کار خوبیه ، حیوان نجس را در هرجایی که دوست دارن میبرن ، هر اتفاقی هم بیافته تازه یه قرت و نیمشون باقیه چرا سگم را اذیت می کنید ، از نیروی انتظامی تقاضا داریم ، علاوه بر جلو گیری اعلام کنن به صورت تکرار فرد متخلف مجازات بیشتری دارن ، جریمه و ...
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
برای هممون متاسفم تا کی میخوایم سر هیچ و پوچ به جون هم بی افتیم همه ما سر کاریم.
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سر چه کاری هستیم؟ حقوقش چقدره؟ توی آمار بیکاری هم تأثیر داره؟
H
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
كسي كه رابطه خوبي با حيوانات نداره خودش رفتار حيواني داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
خوب شد
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
بنظرمن سگ نجس نیست خیلی بهترازبعضی از ما انسان هاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سگ مخزن آلودگی و بیماری های مهلکه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
نگه داشتنش تو آپارتمان کار درستی نیست ، یا اینکه تار صوتی سگ رو از بین می‌برن که نتونه پارس کنه و صدای همسایه‌ای درنیاد،
اینا کمترین حقیه که می‌تونه یک سگ داشته باشه ولی همین انسان‌ها که ادعا می‌کنن سگ خوبه خیلی راحت بهش آزار می‌رسونن که خودشون بتونن خوش گذرونی کنن
امیرحسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
با وجود اینکه حنجره سگمو عمل نکردم حتی یه پارس هم نکرده، همسایه های من سر و صداشون بیشتره، حتی باعث بدخوابی خودمو و سگم میشن، با این دیوارهای نازکشون
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
سگ کثیف من سگ ندارم و سگ گردانی نمی کنم و خوشم نمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
درود بر تو
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
مخالف حیوان نگه داشتن نیستم .ولی در اپارتمان نگه داشتن زندانی کردن حیوان و ازار و اذیت همسایه ها
ماشالله دهات زیبایی داریم .اونجا بروید .و اگر میتوانند مرع .خروس .بز .اسب .سگ .گربه .نگه دارید
ایییی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
واقعا متاسفم برا اونایی ک سگو مثل بچه هاشون میدونن ولی ببخشید باید خودشونو مثل بچه ای س...گ .... بدونن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
بیچاره ی که سگ نگه میداری، هرچقدر هم امکانات برای اون سگ مهیا کنی، باز نمی تونی آزادی و آسایش طبیعت برای اون سگ فراهم کنی. اتفاقا تو خودت مصداق یک آزاررسان واقعی هستی، بعد دم از حیوان دوستی می زنی؟! می گی حیوان دوست هستی، ولی آیا اون حیوان هم خونه تو رو به طبیعت ترجیح میده؟ خیر. بیچاره، حتی سگ هم بین خونه ی تو و طبیعت، طبیعت رو انتخاب میکنه. حالا باز حرفای رایگان بزن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
داداش هم از جانب ما حرف میزنی هم از جانب سگ؟ :)
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
سلام ...متاسفانه دیر شده اثر بدی در بین تمام شهرها و روستاهای کشور گذاشته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
بی حجاب ها و بی حجابی هاشون فرقی با اون سگ هایی که گاز میگیرن پاچه میگیرن نداره !
پاسخ ها
سام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
کلامی که از دهن هر فرد بیرون میاد ویترینه شعور و شخصیتشه
behnam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
باسلام
خداروشکرکه حدعقل یک حرکت مثبت وکارآمدازقانون کشوردیدیم که بدرد مردم بخوره نه فقط سیاست های خودسیاست مداران انشاالله خداخیربه اون که این قدم روبرداشته بده وشاهدبرخوردجدی قانون باپوشش بددخترخانم هاهم باشیم که این فقط وفقط ازدست قانون برمیادوگرنه هرکس بخواهدباآنهاحتی صحبت هم بکندکه این پوشش درست نیست فردای همان روزاین افرادویدوئوی ازطرف تهیه وبه فضای مجازی ارسال میکنند.
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
مشکل ما مردم اینه دوست داریم وابستگیمون به تماشا بزاریم،در کل نگهداری حیوان برای استفاده غیر معقول نوعی حیوان آزاریه،رها کنید این حیواناتو در طبیعت اصلی خود دعاتونم میکنند،چون احتیاجی به ما ندارند،دلسوز هستید اینهمه محتاج یاری شما هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
باید با تصویب یک قانون جامع در کل کشور اسلامی ایران سگ گردانی در محیط های عمومی ممنوع و مجازات سنگین هم داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
من چهارتا سگ دارم یکیشون نره ویکیشون ماده که دوتا توله هم دارن دوتا توله که خیلی جذاب ودیدنین وخیلی ها حاضرن بابت اونها پول خوبی بدن ، ولی کجا نگه میدارم تو یه حیاط بزرگ اونم توی لونشون نه داخل خونه!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سلام اگه واقعن میخوان جلوی سگارو بگیرن برن جلوی اون خانومایی که میشینن پشت فرمون باارایش لباس‌های کاملن بی‌معنی روبگیرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
امیدوارم این قانون به طور کامل اجرا بشه
و همینطور اگه میشه در ارتباط با منع قانونی نگهداری سگ در أپارتمان و ایجاد مزاحمت برای همسایگان اطلاع رسانی بفرمایید و اینکه در مواجهه با افراد خاطی باید چه اقدامی انجام داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
این اصلا قانون نیست دوست من
یک دستور ساده از فرمانده نیروی انتظامی هست
سبلان
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
با سلام به خدمت تمام عزیزانی که این مطلب می خوانند عزیزان من ما مسلمان هستیم در برابر پروردگار عالم تکلیف داریم باید به این تکالیف عمل کنیم سک عین نجس هست زیبنده نیست یک مسلمان وکسی که نماز می خوانند به سگ دست بزند یا او را بغل کند ما بعد هم روایت داریم در جایی که سگ نیاز نیست اکر کسی نگه بدارد ملائکه به انجا رفت و امد نمی کند برکت از زندگی او می رود
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
چیزی که ما می بینیم اتفاقا اونایی که سگ دارن وضع مالیشون خیلی بهتره.
ناشناس
| United Kingdom |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
مسلمان vpn رو اول خاموش کن
Azbm
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
میشه منبع اسلامی این حرفی که درباره ی نجس بودن سگ زدید رو بگید؟
ناتاشا
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
من عاشق سگمم
پاسخ ها
کوروش از دیار باستانی ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
فقط متاسفم همین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سلام منم سگ دارم ولی ازخونه نمیارمش بیرون چون خیلی دوستش دارم کسی بخواد بهش چیزی بگه ناراحت شم ولی کاش بجای گیردادن به سگها یه کم برخورد جدی تری با بی‌حجابی لباس‌های افتضاحی که میپوشن توی شهرومیکردن
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سلام ....کاش عاشق خدا بودی یا خانواده ات ...عشق مقام بالایی دارد که خرج حیوانی بنام سگ شود .و سگ حیوانی است مکمل طبیعت و کمک کننده به انسان نه همنشین و همسفره !!!زیرا انسان اشرف مخلوقات است و خداوند بزرگ همه را وادار به سجده به او کرده است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
اصلا نگهداری از سگ و گربه و ... در خانه بیشترین نمونه حیوان آزاری است هر حیوانی جایی داره. باید به این سگ بازها گفت لطفا شما ادای دوستداران حقوق حیوانات را در نیارید شما بزرگترین دشمن حیواناتید!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
دوست عزیز شما بگو کجا ببرن . رها کنند تو خیابون که شهرداری بکشتشون یا آدمهای بی مروت با ماشین و چماق و غیره بزننشون . پارکی هست که ببرن یا محل نگهداری حیوانات بی سرپرست ؟ اگه جایی پیدا کردی من اولین نفرم که برای همیشه سگ خودم رو میبرم اونجا .
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
طرف حرف من مسئولین بالا دستیه، اونایی که حرفشون خریدار داره تو این مملکت. آخه تا کی مردم باید تاوان زیاده خواهی این تیپ پولدار بدن. یه روز سلطان سکه و ارز به صورت این مردم چنگ میندازن، یه روز سلطان قیر پاچه مردم میگیره، یه روز آقازاده ای از اون سر دنیا ویدئو میده که اگه نمیتونید مثل ما پول در بیارید بهتر برید . یه روز توئیت میکنن که ما ژن برتریم. حالا هم سگاشون دارن گوشت تن این مردم میکنن. والا قرار این نبود به خدا. اگه قرار بود مستضعف پامال بشه پس.... آخه آدمی که برا نون شبش مونده کجا میره سگ چند میلیونی میخره. این فقط حمله یه سگ به یه دختر بچه نیست این زیاده خواهی یه عده ای رو میرسونه که فکر میکنن مملکت ارث باباشون.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
تشکر از پلیس خدمتگزار
زودتر همه این سگ بازهای روانی رو هم جمع کنید
بنیامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
به سگ یه تیکه نون بدی دیگه اون محبت رو از یاد نمیبره.اما امان از بعضی ادمیزادی که همون سگ رو نجس میدونه و خودشو پاک ورو زمین خدا هزاران جنایت هم میکنه....َضمنا دوستانی که درباره نجس بودن سگ نظر میدن لطفا به ما هم بگن کجای اسلام دقیقا گفته سگ نجسه.راستی من سگ ندارما پس لطفا سرتونو تو زندگیم نکنید
Milad 67
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
طرح خوبیه اگه واقعا اجرا بشه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
كلا سگ و گربه و موش جزو حيوانات مضر هستند و بايد نابود بشن مخصوصا سگ كه از همه خطرناكتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
در اولین فرصت خودتو به تیمارستان معرفی کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
وای بحال تو که انقدرراحت نابودی ی موجوده زنده رومیخواهی قهر خدا برتو
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
مریضی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
اخه ی سگ چه آزاری میرسونه به کسیییییییییی....متارسفام برا خیلیااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
چه ازاری؟؟ماجرا اون دختره را نشنیدین؟نمیبینید وقتی سگ میارید بیرون بچه ها چقدر وحشت زده میشن،ارزش سگ برامون بیشتره یا ارامش خیال بچه هامون؟انسان را ول کردین چسبیدین ب سگ
ناشناس
| United States |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
شما جریان اون پدری که کودکش رو مورد آزار قرارداد شنیدین ؟ آیا همه پدر ها کودک آزارن ؟ اگه یه پزشک جرمی انجام داد همه پزشکا مجرمن ؟ چون تصادف ماشین رخ میده باید همه ماشین ها رو از سطح شهر جمع کرد یا قوانین راهنمایی رانندگی تصویب کرد ؟
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
من نمیدانم از کجا شروع کنم برای خودم واین جامعه که هیچ چیز بعضی از ما به ادم نرفته متاسفم وقت بلد یم خوب حرف بزنیم ان هم حرف مفت وفصولی توی زندگی مردم نه سک بازی و حیوان دوستی مان ویا نفرت از حیوانات به ادم رفته هیچ جیزی بابگیر وبه بند حل نمی شود باید فرهنک جامعه درست شود بجای حرف زدن یک کمی فکر واندیش وانسان بودن یاد بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
اف بر فرهنگی که معمارش تو هستی. همه چیز، با بگیر و ببند، حل نمیشود. اما خیلی چیزها، با بگیر و ببند، حل میشود. یکیش همین سگ گردانی که هم خلاف امنیت است، هم توهین به جمع انسان هاست حضور یک موجود متفاوت.
یک کلمه کار فرهنگی شنیدیدکه معلوم نیست کی و با چه هدفی، مطرح کرده، اون رو هم درست نفهمیدید. چارتا جمله بهم میچسبونید فکر کردید متفکرید؟!
کار فرهنگی، برای موضوع فرهنگیست. کار فرهنگی یعنی تغییر اراده ها. جلوگیری از خلاف، موضوع فرهنگیست؟! میخواهیم اراده ها را برای خلاف تغییر دهیم یا میخواهیم جلوی خلاف را بگیریم؟!
کار امنیتی، فرهنگیست؟! حفاظت از مردم، موضوع فرهنگیست که کار فرهنگی کنیم؟! الان من برای شما، شعر بچه گانه بخوانم، یاد میگیری حرف بی حساب نزنی؟ خیر. باید از دست شما، گوشمان را بگیریم. مگر کار فرهنگی میفهمید شما؟!
شما اول بفهمید هر چیزی جایی دارد. بعد خود به خود، مشکلتان حل میشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
گرداندن سگ که جرم نیست , هر سگی که وحشی نیست و به کسی حمله نمیکنه . پیگیری کنین که صاحب سگی که به بچه در پارک حمله کرده بود چطور شد بالاخره .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
متاسفانه عده ای به راحتی سگها رادر خانه نگهداری میکنن بغل می کنن در خانه روی فرشها راه میره ومتوجه نیستند که سگ نجس العین است واین فرهنگ غرب است که مخصوصا دخترهای ایرانی را هدف قرار داده که به جای ازدواج وبچه داری رو اوردن به نگهداری سگ وسگ بازی!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
به شما ربطی داره؟
ناشناس
| United States |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
باید با کسانی که سگ نگهداری می کنند برخورد جدی شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
میگن سگ ادرار میکنه توی پیاده رو خب بچه ادمم فشار روش بیاد دستشوییشو میکنه . میگن بیماری انتقال میده خب بچه ادمم مریض باشه بیماری انتقال میده درضمن ما و سگ هیچ بیماری مشترک نداریم ، میگن سگ پاچه میگیره بچه ادمم خوب تربیت نشه پاچه میگیره :) در کل بخاطر دو تا نادان همه رو به یک چشم نمیبینن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
سطح تفکرت همینه مریضی و ادرار کردن و پاچه گرفتن سگ رو با ادم یکی میدونی برا همینه سگ رو جای شوهر و همسر میگیرید و جای بچه تون بزرگ میکنید
واقعا جای تاسف فکر کنم بجای اینکه به دنبال راه حلی برا اون سگ ها باشن باید دنبال راهی برا ریشه کنی امثال شما باشن
ع ف
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
خوب سگ توی سگدونی زندگی میکنه بچه آدم هم تو سگدونی زندگی میکنه؟!! چقدر آدم کوته فکری که بچه را با سگ مقایسه می کنی در دین اسلام ( اگر مسلمانی) سگ ذاتا ناپاک و نجس است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
دقیقا موافقم .
اگر اینطور بود که اینا میگن باید کل اروپا یا امریکا بیمار بودن چون در هرخانه ای یک حیوان خانگی هم هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
بچه آدم، تو پیاده رو ادرار میکنه؟! بچه آدم، یا پوشک داره، یا بزرگ شده.
یا انتقال بیماری. منظور از این بیماری یعنی عاملی که برای بدن سگ عادیه و برای بدن انسان، بیماری زا. مریضیم جامعه رو بیمار کنیم؟!
یا پاچه گرفتن. کجا بچه آدم، پاچه میگیره؟! شما تو خیابون، پاچه گاز میگیری؟! کسی هم که بی ادب باشه، اونم باید از سطح شهر، جمع بشه. مشکلی نیست!
همه اینا در حالیه که حضور انسان در اجتماع، لازمه. شما خودت حاضری بیرون نری؟ اما حضور حیوانات در اجتماع انسانی، ضروری نیست. البته که حیوانات هم باید در اجتماع خودشون باشن.
در کل، یه مشت دروغ مسخره گفتی که اگر دروغ مالیات داشت، نمیگفتی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
هرماه سگ حداقل به یکبار معاینه دامپزشک احتیاج داره اونوقت ایا با امبولانس ببریمش یا با ماشین پلیس ؟؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
چ قشنگ بچتو با سگ مقایسه کردی :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
ما همگی سکوت می کنیم! واقعا شما به معنای واقعی، واژه ی نادان رو معنا فرمودید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
تو چقدر نادانی که بچه‌ی انسان را بااینکه خداوند اورا اشرف مخلوقات نامیده با سگ مقایسه می کنی؟ البته تقصیر نداری چرا که سعدی بزرگوار چه زیبا درموردتان سروده :
اصل بد نیکو نگردد آنکه بنیادش بداست/ تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
ظاهرا شما با بچه ها مشکل داری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
نادان تویی تو خودت با سگ یکی هستی
کوروش از دیار باستانی ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
خودت فهمیدی چی گفتی
بچه با آدمی زاد رو باسگ مقایسه می کنی؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
ما معمولا بچه هامون رو با سگ مقایسه نمی کنیم، ادای روشنفکرها رو هم در نمياريم. شما رو نمیدونم.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
من در مورد اینکه هر چیزی سر جاش باشه موافقم . ولی تواین مملکت همه چیز یا 100 یا صفر و همیشه حق یکسری ادم نادیده گرفته شده .الان هم چه این قانون اجرا بشه چه اجرا نشه باز حق یکسری ضایع میشه
یک ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
سگ نباید توی شهر دیده بشه
سگ جاش توی روستاست توی گله
روستایی های عزیز که به سگ نیاز دارن
سگ رو توی حیاط نگه میدارن
ولی این کسایی که سگ رو میارن خونه
نمیدونم سگ رو بچه خودش میدونه یا هم نوع نمیدونم ولی در کل خدا شفاشون بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
موافقم
ناشناس
| United Kingdom |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
نمی خواد چیزی رو بدونی همین که سرت تو خودت باشه کفایت میکنه
امیرحسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
موضوع اینه که فکر میکنی صاحب نظری
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
کاش زودتر ممنوع میشد
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
انشآالله این کار انجام شودو توسط آقازاده ها لغو نشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
نیروی انتظامی اصلا نباید اجازه سگ گردانی در اماکن عمومی بده و با پدیده زشت گذاشتن سگ در ماشین آنهم در کشوری اسلامی برخورد کنه .
واقعا بعضی از مردم گویی روز بروز دیوانه تر میشن!!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
آدم کامنتها رو میخونه به ذهن بیمار برخی از این ملت پی میبره. یکی میگه سگ نجسه، یکی میگه باید بکشن سگارو، یکی میگه جای سگ توی خیابون نیست‌. تاسف آوره، ملتی که اینه نوع برخوردش با حیوانات آخر و عاقبتش مشخصه. وفای سگ از مرام و معرفت خیلی ها بیشتره‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
متاسفم برای انسانی مثل شما که زندگی اش با سگ معنا پیدا می کند
ناشناس
| Germany |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
آقای روشنفکر !!!! ذهن بیمار ذهن خودته که انتظار داری سگها مثل مور و ملخ توی پیاده رو و پارک و ... بچرند!!! کسی نگفته به حیوونات آسیب بزنیم ، باید درست مدیریت بشن، اگه اون افرادی که مجروح شدند بچه خودت و یا نزدیکانت بودند اونوقت میفهمیدی ذهن بیمار کیه !!!
Shondy
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
جاى سگ پيش گله گوسفنداس نه توى اپارتمان، ضمنا سگ خدمتكار ادم است ،اگه اومد تو خونه يعنى ادم ميشه خدمتكار سگ ،
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
با مرام خودت فقط مقایسه کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
شما ملتفت نشدی گلم کسی با سگ مشکلی نداره اگه سگ سر جای خودش باشه والا همون سگ روستا که با گله میره بیابون اینقدر می فهمه که تا صاحبش که یه روستایی ساده دل و مهربون ازش میخواد بر گرده سریع بر می گرده و به کسی آسیب نمیرسونه حالا این سگایی که از خارج میارن نمیفهمن صاحبش میگه ول کن اون مثل علف حرز چسبیده. شما بدون ملت چی میخوان بعد خودت بنداز وسط
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
احتمالا یکی از اونایی که سگ ازش مرامش بیشتره وگرنه به مردمی که مخالف سگ گردانی هستند نمیگفتی ذهن بیمار
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
واسه خودت متاسف باش. زندگی من با سگ معنا پیدا نمیکنه. زندکی من با انسانیتم و نوع برخوردم با مخلوقات خدا معنا پیدا میکنه. شما دنبال دکتر باش واسه ذهن بیمارت. هم نشینی با این زبون بسته ها رو با هم صحبتی با کسایی که فقط اسم انسان رو یدک میکشن ترجیح میدم. شما هم هرطوری میخوای فکر کن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
دینی که اینقدر سگ را نجس اعلام کرده بگه پس این موجود وفدار وبیگناه برای چی افرید شده ؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
من قبول دارم. چون اون، تو رو واسه خودش نمیخواد و زندانیت نمیکنه. اما تو، سگ رو از طبیعت، برای هیچ و پوچ، نه گله داری و مراقبت از امنیت مردم، میاری و وابسته اش میکنی و وقتی بی عرضه شد، زندانی شما میشه و سگ وحشی، تبدیل میشه به اسباب بازی یه ذهن مریضی دیگه.
اگه حیوان دوستی که نیستی، حیوانات رو آزاد کن برن پیش فامیلای خودشون. هم زبوناشون. نه اینکه بکنیش کالای رسیدن به عقده های درونیت.
امیدوارم، از متن سنگین من، حداقل این درسو گرفته باشی که فریب دادن خود، کار خوبی نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
ذهن آنهایی بیمار است که با حیوانات نجس وآلوده همنشین هستند آدمهای لایق همنشینی با سگ هستند آنهایی که عقل ندارند بفهمند وقتی خداوند چیزی را نجس قرار داده یعنی در آن شری بوده متاسفم برای کفار
نامی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
خودتو همنوع سگ میبینی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
شما اگر خیلی طرفدار حیوانات هستی اونها را زندانی نکن بزار آزاد باشن در هرجایی که به اون تعلق دارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
اونی که بیماره و ذهنش بیماره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
خدا لعنت کنه تو و امثال تو رو که جامعه رو بدبخت کردین خدا عذابتونو زیاد کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
اونی که بیماره و ذهنش بیماره تو و امثال تو هستین که با سگ زندگی و تعامل دارین
کوروش از دیار باستانی ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
چی می گی؟
خجالت بکش
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
افرین من ی تار مو سگم به صدتا از این به ظاهر انسانا عوص نمیکنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
یکی باید بیاد به ذهن بیمار تو برسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
سلام. چطوری بامرام؟ !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
آسیب زدن اون سگ ها در پارک لواسان اتفاق بدی بود امیدوارم برای هیچ کودکی و خانواده ای این اتفاق نیفته بیشتر مراقب باشیم و به حقوق شهروندی احترام بگذاریم
پاسخ ها
دانشجوی پزشکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
بحث روانی و ایجاد ترس یک طرف ماجراست
بیماری های خطرناکی که قابل انتقال و انتشار است خیلی مهم تر است. کافیه کمی تحقیق کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
سگ توی خیابون باشه
به جای سگ باید صاحبش رو بکشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
والا من که ده یاله دادم سگ نگهداری میکنم انهم در خانه ام خودم وبچه هام از تمام اطرافیانم سالمتریم .
حرفاتون را با لطف کنید مستند بگین
ناشناس
| United States |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
من 4 ساله که سگ دارم و کاملا سالم هستم :)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
مراقب باشیم و به حقوق شهروندی احترام بگذاریم
سردار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
منم موافق این طرح هستم.ممنون
زیر آسمان شهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
خدا خیرشون بده. طرح خوبیه که ممنوع کردن. ما که راضی هستیم به قول اون دوستمون کسی که همنشین سگ میخواد باشه بره توی بیابون زندگی کنه! توی ماشین مدل بالا میشینن بغل سگ فکر کردن خیلی بافرهنگن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
افرین
ناشناس
| United Kingdom |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
من ماشینم مدل بالا نیست خودمم رو با فرهنگ هم نمیدونم
ناشناس
| United States |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
من ماشین ندارم اما سگ دارم . بهتره به جای اینکه انگ بی فرهنگی بزنی از کلمه ( فرهنگ ) متفاوت استفاده کنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
من از سگ متنفرم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
چرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
بچه هایی سگ دارند و به مدرسه می روند برای سایر بچه مشکل ایجاد می کنند تمام هیکلشان نجس است و شاید هم شپش سگی داشته باشند و به دیگران منتقل کنند . آخه ایرانی کجا سگ نگه داشتن کجا ؟
پاسخ ها
ارش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
شپش حشره ایه که میزبان اختصاصی داره یعنی اینکه شپش سگ واسه ادم مشکل خاصی ایجاد نمیکنه. دولتم اگه خیلی به فکر مردمه سگو روباه هاییکه همینجوری تو خیابون ولنو جمع کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
شپش از خود تو به سگ منتقل نشه خود سگ شپش تولید نمیکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
جناب ارش لطفا لینک منبع این اطلاعات را بدین
پرویز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
مشکل سگهای ولگرد هم باید دولت کاری انجام بده تو زمستون مرگ توله هاشون از سرما دلخراشه حمله اونها به مردم بیماری های انگلی که حیوانات مزرعه منتقل میکنن و باعث مرگ و میر دام های دامدارا میشه کلا سگ ولگرد باید مشکلش حل بشه چون خسارت زاست البته نه با کشتن این حیوانات
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
کار خیلی اشتباهی میکنین من سگ ندارم ولی واقعا به مردم رحم نمیکنید ب حیوانات رحم کنید اونام ب هوای ازاد احتیاج دارن
پاسخ ها
سیدمحسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
کسی که فضای نگه داشتن سگ تو خونه ش نداره نیاید حیوون نگه داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
کار اشتباه رو شما میکنید که سگ ها، گربه ها، پرندگان، خزندگان، ماهی ها و سایر حیوانات رو، از محیط زندگی و خانواده شون جدا میکنید، بچه هاشون رو میدزدید و بزرگ میکنید و میفروشید، بعد هم می بریدشون هواخوری!
خوبه من بیام شما رو از خونه ات و از کنار خانواده ات بکشم بیرون، بچه ات رو هم بدزدم، جفتتون رو بفروشم به یه زوج سگ که به جای سگ، بچه آدم میخوان، بعد هم هر شب ببرنت هواخوری و ژست انسان دوستی بگیرن؟!
پس ژست حیوان دوستی نگیر. سگان، علاوه بر هوا، به طبیعت، آزادی، و خانواده نیاز دارن. محیط انسانی، برای انسان هاست. انسان ها امنیت میخوان و حق دارن یک موجود خطرناک رو بین خودشون راه ندن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
بعضی ها همیشه مخالف هستند. بگی سگ بده میگه خوبه؛ بگی سگ خوبه میگه بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
تو میتونی هوا بخوری سگ ها مثل تو فعلا کاری ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
تا اتفاقی نیفتد اقدام نمی کنند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
ممنوعیت سگ گردانی کار درستی است و زودتر باید تمام کشور این کار صورت گیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
چرافقط توی تهران . پس ما مشهدی ها چی؟
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
ببخشید،مگه شما با حضور سگها در مشهد مخالفید؟؟پس چرا اقدامی نمیکنید خودتان؟؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
پس شهرستان ها چی ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
همه سگهاروبدن به باغدارها خیلی صواب داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
ثواب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
حرف حساب به این میگن. شما با این حرفتون، تلویحاً خواستید به یه سری نادان بفهمونید که سگ جاش در روستا و طبیعته، نه شهر.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
من باغ دارم ولی مجانی هم حاضر نیستم دو دقیقه یکیشو نگهدارم؛ این سگ باز های بدبخت از بس این حیوانات زبان بسته را توی رختخواب بردن بجای اینکه نگهبانی کند و از ورود غریبه با خبرتان کند دورو بر غریبه ها میگردد و هی میرن وسط پاهای طرف؛ واقعاً صحنه زشتی است.
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
حدود 3 ماه قبل در یکی از پارک‌های محلی تهران، یک سگ بدون قلاده حمله کرد و پای همسرم را گاز گرفت. پلیس و اورژانس در محل حضور یافتند و نهایتا با آمبولانس اورژانس ایشان به بیمارستان منتقل شدند. در گیر و دار حضور پلیس و اورژانس،صاحب سگ با سگش فرار کرد.
اکنون بعد از صرف صدها ساعت وقت و بیش از یک ماه درگیر برای درمان،‌ و پیگیری در بیمارستان و کلانتری و پزشکی قانونی و مراجع قضایی، و پرداخت چند میلیونی هزینه‌ها، چون صاحب سگ متواری است و شناخته شده نیست، فقط یک پرونده باز در دادگاه داریم، اعصابی خرد و دیگر هیچ!
اگرچه اجرای این طرح دیر است،‌ اما هر موقع جلوی فجایع این‌چنینی توسط عده‌ای جامعه‌گریز گرفته شود، منفعت است. و مطمئنا برای عموم جامعه مفید است.
امیدوارم که این قانون به نحو احسن اجرا شود.
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
مشکل از خودت داداش یه چاقو بزار پر شالت تا میان سمت خانومت دوتا کارد بند کن بغل گردن سگه تا جنازش بیفته کف آسفالت بعد ببین اون صاحب .... سگ بعدیش ول میکنه که بیاد مردم بگیره قبول کن یخته سوسول شدیم. من اگه به جای بابای اون بهاره نازنین بودم با انگشتام جف چشای سگ از سرش بیرون می کشیدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
خب الان مثلا پای همسرت چی شد؟؟؟ نه اینکه خودت نمیزنیش؟؟؟ به سگ گیر داده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
به عباس
تو خودت خطرناک هستی باید اول به حساب تو برسن
ناشناس
| Spain |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
قبل از برخورد با صاحبین سگ باید این شخص با نام عباس رو پیدا کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
کار خیلی درستی انجام دادین
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
خودت رو باید اونقدر ادب کرد که یاد بگیری به حیوانات هم احترام بگذاری.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
از دادستان کل کشور بابت این برخورد شدید با سگ گردانی تشکر میکنیم. هرکس میخواد همنشین سگ بشه برود عشایر و تو کوهها گله ای سگ هم دور و برش نگه داری کنه شهر فرهنگ شهری داره و سگ داری و سگ گردانی مختص غرب و کشرهای غربی که هیکس با کسی ارتباط نداره دوستانشون سگ و گربه و حیوانات هستند کشور ما کشور اسلامی و پایبند به احکام دینمان هستیم ما مسلمانیم و نه کافر و همدم سگ و گربه
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
اولا شما شهریها مدیون عشایر وروستا نشین هستین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
شما شهری نیستی ،خودتو شهری ندون جز شهرستان و عشایر هم نیستی ، شما غار نشینی . انسان هم نیستی ضد انسانی .شما فقط دو حالت داره یا برات نون داره یا عقب مونده ای
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
عزیز غیر از آن قسمت که یک جورایی بی احترامی به عشایر عزیز و گرامی می باشد بسیار عالی اظهار نظر کردید چه خوب است از جامعه محترم عشایر عذرخواهی کنید من خودم به عنوان شهر نشینی که خود را مدیون رشادت های عشایر و دیگر اقوام ایرانی می دانم از عشایر محترم معذرت خواهی می کنم و دست و پا یشان را می بوسم
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
دقیقا به ما هم بگو که کجای اسلام گفته سگ نجس هستش.کریم تو مسلمون نیستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
چ ربطی داره حالاهرکی روستای عشایریه دورش سگ جمعه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
جناب رضا؛
برو از متخصص اسلامی یعنی مراجع تقلید بپرس. دقیقا بهت میگن کجای اسلام نوشته سگ نجسه. ولی نمیری بپرسی.
گ
| Germany |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
سگ های کوچیک هم هستن که خیلی نازن و بی خطر
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
واقعا شرم آوره با این همه مشکل و گرونی و گرسنگی و ظلم و دزدی و... من شش ماهه حقوق نگرفتم بعد از پانزده سال درس خوندن و ده سال سابقه کار، صبح تا عصر برم به امید سه تومن حقوق بعد شش ماه کار کنم و از ساعت پنج تا 10 شب برم اسنپ باکس نقدی کار کنم تا بتونم نون بخرم سیب زمینی بخرم .... بر سر من که خبر همش شده قیمت پراید و سگ گردانی و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
دوست گرامی اینا همه شکم سیر هستن خبر از گرونی وغیره ندارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
یعنی شما میگی حالا که گرونی هست سگها رو ول کنن تو خیابون؟ این چه نوع استدلاله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
سه تومن حقوق میگیری باز مینالی ما چی بگیم که بیکاریم !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
لطفاً با این پدیده زشت به شدت مقابله کنید
با کسانیکه سیگار می کشند هم مقابله کنید، خداییش خفه می شیم. بعضی هم ناراحتی ریوی دارند.
سیگار کشیدن واقعاً کار زشتی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
سیگار کشیدن اتفاقا به نظر من هم اولویت بالاتری دارد و باید باهاش در اماکن عمومی برخورد بشه ، چی میشه یه بارم یه کار اینطوری کنیم

یکی از کشورهایی هستیم که بیشترین مصرف قلیون رو داریم ، دولت چرا جمع نمی کنه مردم که سرگرمی ندارند می رن سراغ قلیون ، کاش بگردیم یه سرگرمی سالم تر پیدا کنیم و منم موافقم میشه یه محیط برای گردش سگ ها ایجاد کرد و بهتره که اینکارو کنیم بعد ممنوعش کنیم
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
دوستانی که دم از حمایت از حقوق حیوانات میزنن شما تو حیات وحش هم که نگاه کنی هر موجودی اول هوای همنوع خودش داره شما اگه حمایت گری برو اون خانواده هایی رو ساپورت کنین که برا نون شبشون موندن البته اگه انسانی و همنوعتو میشناسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
متوجه نشدی مثل اینکه، طرف داره از هم نوعش دفاع میکنه! شما مشکل دو ریالی دارید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
حرف حق رو زدی آفرین
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
افرین افرین افرین احسنت عالی گفتی گل گفتی
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
ببخشیداشتباه منفی زدم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
آفریییییین .هموطن گرامی، اینایی که دم از حیوان دوستی میزنن، دقیقا خودشون مصداق آزاررسانِ حیوانات هستن. چون هر کسی میدونه سگ و مابقی حیوونا در محیط شهری و خانه و محله و خیابون آرامش ندارن. بعد همین اوباش، دم از حقوق حیوانات می زنن و یدونه این حرف که برخی میگن سگ نجس هست رو دست گرفتن و آسمون و ریسمون می بافن. سگ نجس باشه یا نباشه، جاش در شهر و خونه و محله و خیابون نیست. بعضیا میگن آدما با ساخت و ساز خونه در محیط طبیعی کم کم محیط طبیعی و محیط زندگی حیوونا رو غصب کردن. اگر بنا به این حرف این جماعت باشه، که تمام شهرها و شهرسازی ها زیر یه علامت سوال بزرگن که! نخیییر، تمام این بهانه های این جماعت، برای توجیهِ نگهداری سگ توسط خودشونه. یکی نیست به این جماعت بگه شما خودتون یه آزاررسان به تمام معنا هستی که در خونه ات، سگ نگه میداری و فکر میکنی حامی حیوانات هستی! تو حامی حیوانات نیستی اتفاقا با نگهداری سگ در محیط شهرنشینی داری به حیوانات آزار می رسونی. گرچه، تو که منطق سرت نمیشه. اوباش رو چه به منطق!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
عاااالی بود. این اوباش سگ نگهدار هم احتمالاً دارن از همنوع شون دفاع میکنن. خخخ
Azbm
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
دوست عزیز شما که سگ نداری و حامی حقوق حیواناتم نیستی میتونی ادعا کنی که به داد همنوعات داری میرسی؟به عنوان یه حامی بهتون میگم که ۱۲ سال که تو بدترین شرایط هفته ای دوبار با کسانی که همسون هم حامی هستند برای غذارسانی به کارتن خوابها میریم و ۴ساله در کنارش داریم برای حیوانات هم غذا رسانی میکنیم.تا کی میخواید انقدر ندونسته همه رو قصاوت کنید و خشک و تر رو با هم بسوزونید؟نگیم اینجوری قضاوت میشیم بگیمم میشیم ریاکار.التماس تفکر
امیرحسین
| Germany |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
حالا که اکثریت جامعه مخالف سگ گردانی هستن و میگن که به همنوعمون کمک کنیم، ما گروه اقلیت این اختیار رو به گروه اکثریت میدیم که به همنوعانشون کمک کنند و ریشه فقر رو بخشکونن، و اگه فقر کماکان پابرجا بود معلومه که فقط حرف میزنید و در عمل هیچ کاری نمیکنید و فقط نشستید و کامنت میدید
اتنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
خيليا تونظراشون درموردبی حجابی بحث کردن این موضوع چه ارتباطی پیدا میکند به حجاب؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
شما دقت کن افرادی که اقدام به سگ گردانی می کنند از لحاظ اعتقادات دینی و مذهبی ضعیف و حتی نیستند ... و از لحاظ پوشش و رفتار شخصی در وضعیت اسفناک و زننده ایی ظاهر میشن .... حالا با این مشخصات ظاهری سگ هم در بغل یا سگ بدست هستن ..
و این گونه افراد دارای رفتار بسیار سبک و از لحاظ روحی روانی پرخاش گر هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
بنظر من بی حجاب از سگ هم بدتر است. هر دو بدون پوشش هستند. البته بعضی ها را هم دیدیم که خودشان حجاب ندارند ولی لباس تن سگشان می کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
اگه فکرکنی ربطشو پیدامیکنی به جای گیردادن به ای زبون بسته ها واسه بی حجابی تلاش کنن آخرش به حیونا
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر