یوز‌ها غریدند و حذف شدند؛

دلایل حذف ایران از جام ملت‌ها مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا با حساب ۳ بر صفر مقابل تیم ژاپن شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران امروز اولین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا را در مقابل تیم فوتبال ژاپن برگزار کرد و درحالی‌که در بیشتر دقایق نیمه اول تیم برتر میدان بود و یک موقعیت عالی برای باز کردن دروازه ژاپن به دست آورد، به‌ تساوی بدون گل رضایت داد.

آنچه بیش از هر نکته‌ای در نیمه اول این بازی مشهود بود اشتباهات داوری و سوت‌های بیش‌ از حد داور استرالیایی در صحنه‌های پنجاه‌ درصدی به سود ژاپن بود که تا حدود زیادی بازیکنان ایران را عصبی کرد.

تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار بازی بدون طارمی را در این رقابت‌ها تجربه می‌کرد و همین موضوع تغییر تاکتیکی تیم ملی فوتبال را در برداشت.

دلایل حذف ایران از جام ملت‌ها مشخص شد

نوع بازی تیم ملی در مقابل ژاپن با سیستم ۴-۲-۳-۱ تا حدودی با روز‌های بودن طارمی تفاوت داشت و سردار تک مهاجم ایران در میان مدافعان ژاپنی به‌تنهایی کاری از پیش نبرد. هرچند که در بیشتر مواقع علی‌رضا جهانبخش و وحید امیری از طرفین زمین به سردار اضافه می‌شدند، اما قدرت حفظ توپ خط میانی ژاپن این تاکتیک را تا حدودی بسته بود.

نیمه دوم اگرچه با حملات تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز شد، اما در ادامه این تیم ژاپن بود که سعی در میدان‌داری و حفظ توپ داشت و هدف ژاپنی‌ها بیشتر فشار روی عمق دفاع ایران بود و یک اشتباه از سوی بازیکنان ایران، تمامی آنچه ژاپن در رؤیایش مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان می‌دید را به حقیقت تبدیل کرد.

صحنه‌ای که مدافعان ایران بعد از بحث‌های مکرر با داور بازی و تنش‌های این‌چنینی توپ را رها کرده و به اعتماد خطای رخ‌داده این فرصت را به ژاپن دادند تا از تنها فرصت موجود به یک گل برسد، درحالی‌ که مدافعان ما کاملاً به بهانه سوت داور ایستاده بودند.

دلایل حذف ایران از جام ملت‌ها مشخص شد

این اتفاق کافی بود تا روحیه تیم ایران که با حضور قدرتمند در رقابت‌ها تا آن لحظه بدون گل خورده حضور داشتند در ادامه با تمرکز پایین و روی یک اشتباه فردی دیگر و برخورد توپ با دست پور علی گنجی دومین هدیه را به سامورایی‌ها تقدیم کنند.

این صحنه که منجر به پنالتی شد می‌توانست در ویدیو چک به دلیل عدم تعادل مدافع ما مردود شود که قاضی استرالیایی راه اسلافش در جام ملت‌های قبلی یعنی "ویلیامز" را رفت و تا توانست ژاپن را به سمت پیروزی سوق داد.

پس‌ از آن از ایرانی که در بازی‌های قبلی دیدیم خبری نبود چراکه زمان کم باقیمانده و تمرکز ژاپنی‌ها در خط دفاع و حضور پرتعداد آن‌ها فرصت را برای گلزنی از ایران گرفت.

به‌طورکلی در این دیدار اشتباهات از قبل از بازی رقم خورد و شاید در دیدار قبلی اگر طارمی که یک کارت زرد داشت زودتر تعویض شده بود و یا امروز از ابتدا مهدی ترابی جایگزین جهانبخش نا آماده بود و ...

دلایل حذف ایران از جام ملت‌ها مشخص شد

این‌ها مواردی است که بعد از بازی بار‌ها از زبان دوستداران فوتبال خواهیم شنید و این جزئی از جذابیت فوتبال است و اما و اگر‌های بعد از بازی را باید فراموش کرد.

تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی روش در این جام مقتدر ظاهر شد و رسیدن به نیمه‌نهایی آسیا بعد از ۱۵ سال از مهم‌ترین اتفاقات برای فوتبال ما بود و این نسل جوانان فوتبالی ما می‌توانند سال‌های سال در فوتبال آسیا بدرخشند.

تیم های ازبکستان، عربستان، کره جنوبی و استرالیا از دیگر بزرگ فوتبال آسیا خیلی زودتر از ایران با جام وداع گفتند و به اذعان بیشتر کارشناسان فوتبال تیم ملی ما در این بازی‌ها شایسته‌ترین تیم بود.

اگر به‌صورت جمع‌بندی اشتباهاتی که منجر به حذف ایران شد را بررسی کنیم به شرح زیر است:

دلایل حذف ایران از جام ملت‌ها مشخص شد

۱- اشتباهات فردی در خط دفاعی که منجر به صحنه گل اول و در پی آن به هم ریختن تمرکز خط دفاعی و گل دوم از روی نقطه پنالتی

۲- اشتباهات داوری و نوع قضاوت داور استرالیایی که مهترین قضاوتش در این جام بازی کره شمالی و لبنان بوده است!

۳- اشتباه در استفاده از جهانبخش نا آماده در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران و نیمکت نشینی نفرات آماده‌ای همچون طارمی

۴- تفکرات سرمربی ژاپن به‌ راحتی تیم ایران را آنالیز کرده بود و کی روش نیمه مربیان را به او واگذار کرد و این از نقاط ضعف کادر فنی ایران در بازی با ژاپن بود.

۵- کی روش برای این بازی تمرکز لازم را نداشت و شاید آمادگی روحی و روانی او برای بازی با سامورایی‌ها کافی نبود.

۶- انگیزه بازیکنان جوان ژاپن در برابر ایران نیز یک از نکات بیسار حائز اهمیت بود و شاید اگر در این بازی ژاپن از بازیکنان جام جهانی استفاده می‌کرد کار سخت‌تری مقابل ایران داشت چراکه معمول این است که جوانان از فرصت به وجود آمده بهترین استفاده را خواهند کرد.

دلایل حذف ایران از جام ملت‌ها مشخص شد

ایران با اقتدار از جام ملت‌های آسیا حذف شد و شاید در تاریخ به‌جز شکست مقابل ژاپن، ما هیچ‌گاه در برابر آسیایی‌ها بااقتدار این دوره بازی نکرده بودیم، اما تغییر شخصیتی تیم ملی فوتبال در بازی آخر با عوامل فوق ارتباط مستقیم دارد و به نظر می‌رسد بازیکنان در مقابل ژاپن خوب توجیه نشده بودند.

اختلاف ۳ گل در برابر ژاپن یک اتفاق در فوتبال است و شاید تا سال‌ها و قرن‌ها تکرار نشود و مهم بودن یا نبودن فینال بود که متاسفانه شانس قهرمانی را از دست دادیم و حرفه ای‌های ژاپن از فرصت به وجود آمده استفاده کردند.

فوتبال در جریان است، درست مثل زندگی و ایران در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا اگر چه کامروا نشد، اما مدلی از اقتدار در زمین مسابقه و نمونه‌ای از اخلاق در بیرون از رقابت‌ها بود و این جای افتخار دارد.

کره جنوبی که حذف شد رسانه‌های این کشور به درستی نقاط ضعف را گوشزد کردند و اگر چه شکست تلخ است، اما اطمینان داشته باشید در رقابت‌های آتی کره جنوبی را متحول خواهید دید، عربستان و استرالیا هم به همین شکل و تیم ملی کشورمان هم این تلخی را فراموش خواهد کرد و دوباره می‌ایستد.


بیشتر بخوانید:

ایران صفر - ژاپن ۳/بعد از کره و استرالیا، ایران هم حذف شد/یک اشتباه رویای قهرمانی را ۴ سال به تعویق انداخت

کلین شیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا شکست

سرباز فراری تماشاگر بازی ایران +عکس


انتهای پیام/

بررسی دلایل حذف تیم ملی فوتبال از جام ملت های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
:-)
۲۰:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ما جلوی ژاپن واقعا بد بودیم،ما بازیکنای خوبی داشتیم اما تیممون خوب کار نکرد،ما مصداق کسایی هستیم که خوب بلدن استعداداشون رو هدر بدن.ما استعدادای خوبی تو تیم داشتیم،استعدادهایی که ازشون استفاده نکردیم.
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۱۸:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ای استاد ای تحلیلگر ای انالیزور یعنی شما نمیدونی مهدی طارمی تو این بازی محروم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مادر دومسابقه که تیم حریفان تقریباهم سطح خودمان بودندعراق وژاپن فقط زیرتوپ زدیم هراوتی که به نفع ما بودمیبایسنت وحیدامیری بیادپرتاب بلندداشته باشه هرکاشته ای ازجلودروازه بایددروازه بان شوت بلندبزندکاری که تیم هایی مثل تایلندویتنام فلیپین وحتی هندهم‌نمی کردندوشروع مجدداونا بایک پاس کوتاه اتفاق می افتادوچقدرقشنگ پابه توپ حرکت می کردندتازه اونا مقابل بعضی تیمهامثل جوانان درمقابل بزرگسالان بودند.واون حرکت آخری که بیشترشبیه اینه بازیکن زورش اومده باشد.برای ما ایرانی ها باخت عادلانه وباخوش اخلاقی بهترازصدبردبا ناداوری وبداخلاقی است .وتازه بچه هاوقت روبنفع تیم حریف می کشتنداینا دردفوتبال ما است که بایددرست شود.چراتعریف ازچه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
علیرضا بیراوند گند کاشت
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۳:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
برین عامو بساطتونو جمع کنین هر موقع میباخین یه مشت دلایل مسخره مییارین یه مشت پولی گرفت و رفت تمام
Iran (Islamic Republic of)
آنا
۱۲:۵۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
البته ایرانیهای عزیزم این راهم بگویم دعوای سردار آزمون وحاجصفی نه به خاطر باخت از ژاپن ودل سوختنشان برای مردم ایران بود بلکه علتش به خاطر وعدهی پاداش هنگفت وناکام ماندن از آن
Iran (Islamic Republic of)
آنا
۱۲:۳۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
حیف آن ماشین وخانه ای که از بیت المال برای بیرانوند گذاشتند به نظر من برود همان به شاگردی اش در پیتزا فروشی بپردازد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بیراوندچه گناهی داردموقعی که بازیکن فقط اینوبلده دنبال داور بدویه من نمیدونم روی بازیکن ژاپنی خطاشده اون خودش اعتراض نداره‌ بلندشده رفته دنبال توپ ۴تاازبچه های ما سمت داور.چی می خواستن به داوربگن می خواستن بگن آقا چرا خطای مارو واسه بازیکنان ژاپن نگرفتی.تودومسابقه هم سطح خودمون عراق وژاپن فقط زیرتوپ زدیم پرتاب اوت فقط امیری.حتی مثل تیمهای جوانی چون تایلندو ویتنام پا به توپ نتونستیم بازی کنیم .فاصله چقدر.دردتو فوتبال خیلی زیاده که بایدحل بشه.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۵:۴۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مشکل فوتبال ما اخلاقی و احساسی بودنشه .فک کنم کیروش تنها چیزی که به بازیکنان اموزش نداده اخلاق و روان بازیکنان بود .اگه مشکل فوتبال کشور در زمینه اعتراض به داور حل نشه همیشه همینه .فوتبال کشور ما شده فقط اعتراص به داور .اون از علی دایی و علی کریمی وخیلی از مربیای دیگه که هروقت میبازن به لنگ داور میچسبن.تو جام جهانی هم تیم ما بعضی وقتها فقط توپ ول میکردن و به داور اعتراض میکردن .این فوتبال از لحاظ فنی خوبه و از بقیه لحاظ ها صفره
Switzerland
سعید فروزان
۰۴:۳۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بازیکن به تاکتیک مربی عمل میکند ، کی رش باید ۳-۵-۱ بازی میکرد تا هم میانه را میداشتیم هم دفاع را،متاسفانه ارسال توپ‌های بلند برای آزمون تنها بین دفاع با تجربه ژاپن بی فایده بود و هافبکها هم سر در گم بودند
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۲۲:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بزرگ ترین مربی جهانم بیاریم تا وقتی بازیکنامون اینقدر در سطح ابتدایی هستن اب از اب تکون نمیخوره
بچه های کوچه ی ما رو میبردن الان قهرمان بودیم
Iran (Islamic Republic of)
معلم قدیمی
۰۰:۳۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
پرداخت پاداش قبل از بازی !؟!؟ هم انگیزه و هم تمرکز را از بچه‌ها گرفت.
فکر بچه‌ها: امروز اگرنبردیم هم نبردیم، خوبه پول رسید، چی بخرم؟
وزارت خودشیرین! مگر بچه‌ها پول خواستند؟ بهتر نبود صبر می‌کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بیت المال یا تو فوتبال خرج میشه یا پیشکش اختلاسگران میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
فوتبالیستها هم یک مشت آقازاده هستن ، آدم عادی بی استعداد داخل تیم ملی راه نمیدن ک
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۲۱:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کیروش ایران رادرهم کوبیدوفرارکرد تیم خوب بود ولی ازش استفاده نکردوماابرومان جلوی ژاپن رفت«نامرد»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دلیلش اینه که ما ملت همیشه و در همه جا کارمون ول میکنیم و همیشه دنبال حاشیه هستیم.
درس خوبی چشم بادومیها بهمون دادن
Iran (Islamic Republic of)
OMID
۱۹:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کاش علی قلی زاده رو خط نمی زد بجای جهانبخش ناآماده...کاش به سامان قدوس. احمد نوراللهی. مهدی ترابی از اول بازی میداد...سیامک نعمتی رو فراموش نکنید...سردار آزمون رو دوسش دارم اما سامان ثابت کرده مهاجم نوک خوبی میشه برای ایران...
Iran (Islamic Republic of)
معلم قدیمی
۰۰:۳۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
قوچان نژاد در مقابل تیمهای شرق آسیا ، برای همکاری با سردار آزمون از بهترین گزینه‌ها می‌توانست باشد. و یا ... و یا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۹ دی ۱۳۹۸
آزمون اگه مرد بود حداقل یه گل می زد
تیم ملی بدون جهانبخش رو هم تو بازی با بحرین دیدیم
سردار جان شما گل کاشت؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
هیچگاه پیشدستی در گل زدن را دست کم نگیرید .اگر در همان نیمه اول با تلاش بیشتر کنترل بازی را دست می‌گرفتیم .اینطور نمیشد.
فوتبال بازی استفاده از فرصت‌ها و موقعیتها و زمان است.
و در این بین این تاکتیکها و کار منظم گروهی همراه با تکنیکهای قویی فردی است که تیم را به پیش میبرد.
بنظرم سردار آزمون مهاجم خوب و فرصت طلبی است ولی بتنهایی کاری از پیش نبرد. ایران با تلاش بیشتر می‌توانست برنده بازی باشد زیرا اگر فراتر از ژاپن نبود کمتر از ژاپن هم نبود.اما ژاپن با تلاش بیشتر و فرصت طلبی تیم ما را آشفته و بهم ریخت.
افسوس ....
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۱۸:۴۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اضافه کنید. تحلیل بدنی بازیکنان ، حاشیه سازی داخلی ، دست کم گرفتن حریف، باهوشی سرمربی ژاپن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خب مشخص شد که شد به چه درد ما میخوره حالا
Iran (Islamic Republic of)
فراهانی
۱۷:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
نکته ای که برا ما ثابت شد اینه که ما ایرانی ها همه جا شور وهیجان مان به منطق و شعور می چربه و زود از کورا در می ریم .
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۷:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آیا میدانستید ایران در کشف علت شکست های مسابقات رتبه اول را دارد؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ایران فقط حریف تیمهای ضعیفی چون یمن و عراق است نه ژاپن ، خود بزرگ بینی عاقبتش همینه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تو اصلا فوتبال میدونی چیه که حرف میزنی
عراق کجا تیم ضعیفی هست همین ایران همیشه جلوش کم اورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
حیف از این همه مال بیت المال که صرف تیم فوتبال میشه .رشته های ورزشی دیگه از جون مایه میذارن از جیب خرج میکنن و نتیجه میگیرن اما دولت بها نمیده .تیم فوتبال یوز میشه اما آخر بازی وقتی میبازه .میبریم از کشور جنگ زده کف میزنیم میبازیم به فوتبال واقعی داور،سرمربی،و.... رو مقصر میدونیم .ایول به تیم ژاپن.حقا که قهرمانی حقته .تبریک به بازیکنان و ملت ژاپن .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ایران به خاطر اختلاف فرهنگی با ژاپنی ها باخت
چون ماها همیشه به مسائل حاشیه زیاد بها میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
حیف اون پولی که خرج این فوتبالیستا. میکنیم حیف با یه اشتباه کل تیمو به هم میریزند دنیا داره به این 5 بازیکن میخنده اعتراض به سوتی که نزده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام به کلیه دوستداران ورزش وفوتبال این را بهتان بگم فوتبال مادرست بشو نیست باید یک مدتی تعطیلش کنند وبودجه رانیز اختصاص بدهند به سایر رشته های ورزشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
باخت خواست خدا بود اگر برنده میشدیم یک عده که از قبل متن تهیه کرده بودند را نمی شد جمع کرد خدا به بیت المال رحم کرد پول خرج کردن یک کشور مسلمان که غم همه گرسنگان جهان جزو تکالیف است حرام است
Iran (Islamic Republic of)
بی طرف
۱۵:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
زیاد نباید سخت گرفت بچه ها خوب بازی میکنند فقط شاید شاید که نه حتما خواست خدا بوده اینطوری رقم بخوره تا بالاخره انچه که مقدره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چطور بازیکن تیم ملی هنوز نمیدون که اول باید توپ دنبال کنه بعد به داور اعتراض کنه البته با دقت که یک وقت باعث کارت گرفتنش نشه به بخدا من که فقط۲سال روی چمن سابقه بازی دارم والان ۵۵سالم هست اینو می‌دونم و اخرین دفاع و دروازبان حق جلو رفتن ندارن در این مواقع یعنی این بازیکنان این موضوع پیش پا افتاده رو هم نمی‌دونن این رو من دوران جوانی از یک مربی در سطح تیم های کارگری یاد گرفتم نه من بلکه حداقل ۷۰ درصد افرادی که بازی رو میدیدن این قانون رو در فوتبال میدونن ولی بازیکن تیم ملی هنوز نمیدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اصلا مگه داور سوت زده بود که اینا اعتراض کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
انصافا بگین کامپیوتر 3-چرتکه 0
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۷:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
هزاران لایک داری رفیق
Iran (Islamic Republic of)
مهرسا
۱۶:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
احسنت خوب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مقصر آمریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
شاید اینو به مسخره گفته باشی اما مطمئن باش هر چهمشکلات داریم نه به خاطر آمریکا بلکه به خاطر دلدادگان به آمریکای جنایتکار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خدایا را شکر تا کمتر از کیسه بیت المال حدر رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ای بابا ، بیخیال، 47 ساله شد آرزوی قهرمانی 60 ساله هم میشه ،ما همیشه میگیم برنامه ریزی میکنیم برا 4 سال دیگه دوباره 4 سال دیگه که میاد یه بازیکن غیر حرفه ای میاد و همه برنامه ریزی ها رو بر باد میده، پس برید بچسبید به زندگیتون و شاد باشید حرص این فوتبال بی برنامه رو نخورید.
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۴:۴۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام خدمت هموطنان عزیز
دیشب بعداز باخت وشکست سنگین تیم ملی خیلی حالم بدشد... تواین اوضاع بد اقتصادی و فشاری که بشدت رو دوش مردم سنگینی میکنه،تنها دلخوشی این روزام این تیم وقهرمانیش بعداز نزدیک به نیم قرن ایران توجام ملت هابود.حیف . . . واقعا حیف
تا کی میخوایم با سانتر ،کاشته ،ضربه آزاد وارسال ازراه دور فوتبال ارائه بدیم! دیشب همش شاهد دفع توپ های ارسالی از جانب مدافع های ژاپن و ضایع شدن سردار آزمون بودیم
واقعا فوتبال ژاپن کلاسش خیلی بالاتراز آسیاس(بابرنامه،تکنیکی و بدون غرور الکی)
داخل فوتبال همیشه شکست وجودداره،اما بدتر از شکست سه برصفر،رفتار وحشتناک سردار وبعضی ازبازیکنان تیم مقابل دوربین هابود. چهره ای وحشی وخشن از ملت شریف ایران
سردار اصلا جنبه شکست نداره حیف پیراهن تیم ملی ...
واقعا قهرمانی تیم ملی چقدر شادی آور بوداگه میشد،ولو به اندازه ی چند ثانیه.بخدا حق این مردم شریف خیلی بیشتر از ایناس.باهمه تعصب وغریتی که نسبت به تیم ملی وطنم دارم، دراینجا تبریک میگم به ژاپن
Iran (Islamic Republic of)
ی
۱۴:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سر مربی صد در صد مقصر است/ او آموزشهای لازم را از لحاظ روانشناسی ارتباطات به شاگردانش یاد نداده/ اعضای تیم باید صرفا در زمین مانند یک سرباز جان بر کف بجنگند نه مثل بچه ها که گل کوچک بازی میکنند هی جر بزنند...این هم نتیجه ی کار ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
علت اصلی شکست فقط ترسو بودن کیروش بود کیروش قبل از بازی ترس خودش را نشان داد در بازی به این مهمی با یک مهاجم بازی کردن نشان از ترس شدید است والا با داشتن مهره تهاجمی قدرتمند چرا ایران اینقدر عقب بازی می کرد ژاپنی ها در تما بازی همیشه با چند بازیکن در زمین ما بودند وتیم کیروش دلخوش بود به یک نفر؟
-
سلماس
۱۴:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ايران دو تا بازي مهم با كشور عراق و ژاپن داد با عراق مساوي و به ژاپن باخت . به نظر من ژاپن در بازيهاي گروهي ميتونست حريفهاي خود را با گل بيشتر شكست بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
aziz
۱۳:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بچه های مانشان دادند که خواستن توانستنه این امیدهای 80 میلیون ایرانی برای برد رفته بودند نه برای باخت از کارلوس کیروش عزیز وهمه اعضای تیم ملی تشکر میکنیم با همه سرسختی ها و تمام مشکلات و استرسها بچه های ما این یوزهای قهرمان نشان دادند که میتوانند به جام آسیا برسن اما بازی دیروز از کمیت وکیفیت بلائی برخوردار بود اگر نیمه اول گل نمیخوردیم بچه ها خودشون نمی باختن داوری نا عادلانه بود واقعان حق ایران این نبود من میدونم بچه ها تمام هم وغمشون برد مقابل ژاپن بود این داوری درست نیست داوری که به نفع ژاپن داوری کرد بدرد این بازی نمیخورد سردار آزمون این شیر پسر خطه آذربایجان رامین رضائیان جوان با تربیت و خوش اخلاق خطه سرسبز مازندران دیار علویان خدا همتون حفظ کنه شما زحمتاتون کشیدید ماملت ایران به شما قهرمانان افتخار میکنیم و به خود میبالیم
Iran (Islamic Republic of)
نظری
۱۳:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تا زمانی که واقعیت رودرک نمیکنیم ودلمون به نتیجه خوشه همینه اگه تیم ما قوی بود چرا مقابل عراق مقتدرانه بازی نکرد اصلا در طول مسایقات شما بازی زیبایی رو دیدید فقط نتایج زیبا بود نه بازیها شاید تک تک بازیکنان حرفه ای باشند اما تیم ما کلاً حرفه ای بازی نکرد چرا از داوری ایراد میگیرید ودنبال مقصر می گردید ایا زدن بازیکن ژاپن که روی زمین بود توسط سردار اخراج نداشت ؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
نیمه اول گل خوردیم!!!!!!!
سردار بچه اذربایجان!!!!!!!!
و......؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۳:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
غیرحرفه ای های احساسی و پندناموز!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۳:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
این باخت نتیجه اعتماد به آدم های بی تخصص و پر مدعا است که با وقاهت کرسی های مدیریتی مملکت را اشغال می کنند و خودشان را به ارگان های مختلف و بیشتر اوقات دانشگاه منتسب می کنند و از روز اول فریاد می زنند ما باید در این پست باشیم زیرا کس دیگری نمی تواند کار ما را انجام دهد و نهایتاً می روند سراغ خارجی ها خوب همین بلا قبلاً در پذیرش برجام سر مردم آمد در سرکت ها و صندوق های سرمایه گذاری سر مردم آمد در خانه سازی سر مردم آمد در کجا نیامده حد اکثر اینست که مثل خود کیروش آقایان پولهاشان را که گرفتند سفرهای خارجیشان را که رفتند به عشقشان رسیدند حالا منت سر مردم میگذارند و می روند و جیره خوارانشان ازشان حمایت می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ژاپن اگه تو فینال شکست بخوره برای مردم کشورشان این جمله ثابت خواهدشد که درمقابل ایران شانسی بردند بازی رل
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
میتونین حالا تو برنامه اولینها در رابطه با فوتبال برنامه بسازید
فوتبال ما در 40 سال پیش قهرمان اسیا شده بود ولی بعد از انقلاب هنوز بعد 40 سال قهرمان جام ملتها نشده است
Iran (Islamic Republic of)
جاسم
۱۵:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ایول داداش اینو خوب اومدی حال کردم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
1- هنوز ما با تیم ژاپن بازی نکرده بودیم در بوق و کرنا کرده بودیم ما در فینال بازی می کنیم، چند تا گل به ژاپن می زنیم، آرزوی چندین ساله ما به واقعیت تبدیل می شود و کلی شعار که در برنامه های ورزشی پخش شد و همه اینها یعنی تکبر و غرور کاذب. ما به تیم یمن جنگ زده 5 گل زدیم و گزارشگر ما با افتخار هنگام گریه یک بازیکن یمنی می گفت ما اشک یمنی ها را درآوردیم . آیا هنر بود به تیم یمن 5 گل زدیم و این قدر غرور داشتیم 2- ما ملت احساسی هستیم تا گل می زنیم کلی سر و صدا راه می اندازیم و وقتی گل می خوریم احساسی عمل می کنیم نه با فکر. یعنی خشن می شویم ، خطا می کنیم ، پشت سر هم اشتباه می کنیم و هر کاری که از یک بازیکن حرفه ای بعید است انجام می دهیم.3- فوتبال ما با برنامه پیش نمی رود و نظم خاصی ندارد یعنی در باطن و واقعیت تیم ملی ما یک تیم با برنامه و پایه نیست به همین دلیل چند بازی را می بریم و در جا های حساس می بازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شما هم عادت دارید همه چیزو بندازید تقصیر داور
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۲:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
با یک سوم بودجه که تا حالا تو فوتبال گذاشته شده میشد تو رشته های دیگه ۳ برابر افتخار کسب کرد.
جالب اینه با این بودجه ها ما یه تیم بازنده خوب داریم و با یه مساوی مقابل پرتغال یا رفتن به ۱/۴ اسیا ذوق میکنیم در حالی که ورزشکارای رشته های دیگه از جیب خرج میکنن و به سطح اول جهان هم میرسن(شمشیر بازی-فوتسال-کشتی و...)
فوتبال ما دیگه ارزشش رو نداره و باید تا وقتی که ارزشش رو نشون نداد حمایت ازش برداشته شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خلاصه بگم این مورینیو یا زیدان یا دشام باید بیاد تیم ملی مارا بسازه اینجوری نمیشه اگه من دسیار کیروروش بودم الان ژاپن لوله ش میکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آره خوب نقشه میکشی برای بیت المال
مگه میخواهی از پول بابات دستمزد نجومی اونها را بدی.
لااقل یکم دلت برای این پولهای مملکت بسوزه. کم محرومیت و فقر جوان بیکار و دم بخت سن بالا نداریم. البته برای سیرها فوتبال خوبه برای هضم شدن غذا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
پاسخ 13:24 بالاخره ایران یه مربی نجومی میاره بهتره حداقل کسی باشه که یک افتخاری واسمون کسب کنه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مربی نجومی بیاره که چی بشه؟ چند روز پیش گوینده شبکه خبر میگفت جایزه ی ایران تو این مسابقات میتونه صرف فوتبال پایه و ... بشه. مگه وقتی خرج مربی چند میلیاردی و بازیکنا میشه از خود فوتبال پول خرج میکنن؟ چطور پول ریخت و پاشا از بیت الماله ولی یه جایزه ای که میگیرن باید مال فوتبال خرج بشه؟! کشورای دیگه اگه به فوتبالشون میرسن همه کارای دیگشونم درسته. بجای این خرجا بیان حداقل یه بیمارستان سرطانی تو هر استانی بسازن که مردم از کل کشور اواره نشن تهران. مگه اینهمه پول این سالها خرج شد چی عاید این مردم شد؟ فقط هیجان اضافه که پسربچه ها بجای درس خوندن صبح تا شب تو کوچه دنبال فوتبالن و رو اعصاب!این پولا حیفه بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
كي روش بهترين بود كاش بمونه تيم ملي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
كي روش بهترين بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
كاش بمونه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
به نطر من ما مردمی هستیم که قبل از اینکه یه گروه یا فردی رو امتحان کنیم اول میشونیمشون رو سرمون.حالا خوبه به تیم لقب یوز داده بودن اگه لقب لاک پشت میدادن چی میشد.کدام یوز ایرانی اینا یه مشت ادم تنبل بی انگیزه عصبی بودن که کارشون فقط هدر دادن پول و بیت المال کشور
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۲:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ایران واقعا افتضاح بود...
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۲۰:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
راس میگی داش
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تیم ملی ما به حواشی و عدم اعتمادبه خودش باخت اعصاب 80مبلیون ایرانی عاشق مملکت را خراب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خواهشا خوب تحلیل کنین.
حذف مقتدرانه نه از افتخارات فوتبال ایران میتونه باشه و نه دستاورد مربی ای که هشت سال کارش شده بود کوبیدن افتخارات فوتبال ایران و توهین به لیگ برتر کشورمون که فدای غرور و خودخواهی اون شد.
خواهشا داوری رو در این زمینه مقصر ندونین .
در جایی که فرصت سوزی الا ماشاالله زیاد هست میگیم حذف مقتدرانه و میشه افتخار...
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۱۱:۴۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
در مورد نقد شما باید گفت که طارمی این بازی رو بخاطر محرومیت از دست داد کی روش نمیتونست ازش استفاده کنه دوم اینکه شکل تاکتیکی حمله ایران مثل بازی های قبل ارسال توپ از یک سوم دفاعی و میانه های زمین و استفاده آزمون و طارمی از این موقعیت ها بود که ژاپنی ها با انالیز درست تونستن این نقاط ارسال توپ رو کور کنن ما هیچوقت ما هیچوقت در سطح تیمهای بزرگی مثل کره و ژاپن استرالیا نبودیم و برد تیم ما در بازی های قبل فقط از روی اشتباهات فردی تیم مقابل بوده مثل بازی با چین مراکش و خیلیای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۱:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ژاپن واقعیت لیاقت برد داشت.تیم ایران هم بازی را باخت هم از نظر اخلاقی و بازی جوانمردی نمره صفر داشت.نمونه اش سیلی زدن سردار آزمون که فوتبال را با اسبهای ترکمن صحرا اشتباه گرفته.این افراد نباید کلا بازی کنند.آبروی ایران را بردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بدنه مازراتی با موتور پیکان نمیشه که
وقتی تمام پول ورزش برای باشگاهای دولتی خرج میشه زیر ساختا ویرانه انتظاری بیشتراز این نیست
United States of America
اکبری
۱۱:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بردن یمن و عمان که در تاریخ فوتبال گمنام بودند هرگز اقتدار محسوب نمی شود. ایران هرگز در این مسابقات به صورت جدی محک نخورده بود. گل نخوردن از تیم یمن نه افتخار است نه افتدار.
Iran (Islamic Republic of)
نبی
۱۱:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
با سلام /به نظرم یک استفاده نکردن وریا جای اقای رضاییان 2مجید حسینی جای کنعانی زادگان 3 ترابی جای جهانبخش ...و بع نظرم چون تک فروارد بود باید روزبه جای حاج صفی بازی میکرد ..باختم به خاطر اشتباه بود تاکتیک نبود ..کیروش چکار کنه ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
جای تعجب داره حالا یک بازیکن اشتباه میکن بقیه مگ گوش نداشتن دروازه بان مسئول بازیکنان عقب هست چرا راهنمایی نکرد خط دفاع را .تاکتیک و خوب بازی کردن قسمتی از فوتبال بقیه هوش وشجاعت زیرکی بازیکن حرفه ای بازی کردن یا تمرکز روی بازی باش شاید هم ببازی مثل شیشه نباید شکننده باشی
Iran (Islamic Republic of)
احمدخانی
۱۱:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
باخت ما نتيجه عدم اعتماد به داخل و چشم امید بستن به بیگانه بود
به نظرم فوتبال ما هیچ چیز نداشت
فقط پول 120 میلیونی برای کیروش
ما نسبت به دهه 70 عقب تر هم هستیم، خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اگر می خواهیم در این میدانها پیروز باشیم باید روحیه تیم ما مثل وزنه سنگین و متینی باشد که خوردن گل اول یا اشتباهات و حتی جانبداری داور از تیم مقابل نتواند کوچکترین تزلزلی در آن ایجاد کند بطور معمول یک مسلمان حقیقی این گونه است.
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۱:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
عوض تیم فوتبال یه تیم داوری رفته بودن تو زمین فقط ی سوت و چنتا کارت کم داشتن.......اخه یکی نیست به اینا بگه این حجم از اعتراضتون به داور چ معنی میده،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
1_تو بازی بچه ها نوعی هیجان ودستپاچه گی مشاهده می شد.
2_نبود برنامه وتاکتیک مشخصی برای جبران گل خورده،چیزی که همیشه توتیم ملی همیشه مشهود بوده وهست.
3_مهمترین عامل رو می توان به خلاء جدی در بازی کردن با تیم های معتبر وصاحب سبک اشاره کرد که با وضعیت کشور وهزینه های برگزاری چنین بازی های عدم برگزاری این بازی ها کاملا قابل قابل درکه ولی این یه واقعیته تنها تیم فوتبال حرفه ای که بهش خوردیم ژاپن بود واینم نتیجش.....
خلاصه کلام اینکه باید به استعداد یابی فوتبال در نقاط محروم و دوردست توجه ویژه کرد واگه قراره مربی صاحب سبک بگیریم برای تیم های پایه باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۰:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
فدراسیون می خواست کی روش را له کند که کرد . کی روش فرمانبر نبود و مستقل عمل می کرد و درصد مسئولین فدراسیون را هم نمیداد . من می دانستم که چنین می شود . بازی با ژاپن بازی معلولین بود با تیمی که بازی های قبلی خود را به سختی برده بود . این همان بلایی بود که سر پروین آوردند و تیم ایران سه صفرباخت . رد و بند های کثیف در فدراسیون سری دراز دارد که مثنوی 70 من کاغذ می خواهد . هیچکدام از بازیکنان مثل همیشه نبودند . به این بازی کنان یوزهای ایرانی لقب داده بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام من باخت به چشم داور می‌بینم که خطاهای 50 50 را به نفع ژاپن می گرفت و این باعث به هم ریختن تمرکز بچه‌ها بود تو گل اول کاملا مشهود بود که بچه‌ها نگاهشان به تصمیم داور بود
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۰:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
هیچ اشتباهی از داور ندبدیم .ومطمعن باشید این اعتراضات بازیکنان به داوری فقط از طریق خود کیروش به بازیکنان القا شده..8ساله فقط داریم میرنبم زیر توپ فوتبال ابران بشدت دفاعی و نتیجه گرا شده.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
باعرض سلام خدمت دوستان یه کاش میشد مونده توی دلم و اونم اینه که کاش میشد یه سیلی محکم می‌زدیم به این آقای ادعا!!!!!!
Netherlands
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
هر تیمی و هر کسی به جای اینکه به متن و اصل بپردازه به حواشی بپردازه و وقت و انرژی اش رو صرف اون حواشی بکنه محکوم به شکسته...
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۰:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام :به نظرمن داورمسابقه ایران وژاپن نتیجه این بازی رارقم زد چون ژاپن تواین جام درمقابل تیمهای دیگه نتوانسته بود به این راحتی درمقابل تیمی برنده بشه وهم تیم ایران تاحالا درمقابل تیمهای دیگه اینقدربه راحتی دروازهاش بازنشده بود:داوربازیکنان ایران راعصبی کرد!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
فقط اون مورد سه رو کجای دلم بزارم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
همش میگیم اگر .... اما .... داور بد بود .. زمین کج بود ... ولی بهتره قبول کنیم بضاعت و توانایی تیم در همین حد بود و پیروزی جلوی تیم های ضعیف مثل یمن یا پیروزی مقابل تیم های نه چندان مطرح مثل ویتنام .... و... باعث ایجاد غرور احمقانه ای شده بود که موجب بالا رفتن بیش از اندازه توقعات شده بود .قبول کنیم که هنوز خیلی باید کار کنیم و خیلی عقب هستیم .....
Netherlands
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تساوی بدون گل ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اول از همه ایران به دعوای دو سرمربی خارج حاضر در ایران باخت دوم تیم ملی باید اسکلت اصلی تیم موفق لیگ و باشگاههای آسیا یعنی پرسپولیس را حفظ میکرد که متاسفانه نشد بهترین بازیکنان را در اختیار داشت ولی انسجام نداشت
Iran (Islamic Republic of)
حیدرعلی
۰۹:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ژاپن بهترین تیم آسیاست
-
بختیاری
۰۹:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خروج بی مورد بیرانوند در گل اول را کجای دلم بزارم
Canada
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اشتباه آن پنج نفر که توپ ول کردند و رفتند به سمت داور میخواهی کجا بگذاری دقیق اگه عکس دیده باشی ۷نفر ایرانی در قبال ۲ ژاپنی خیلی حرفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
یعنی تااین زمان به تیم ما یاد نداده بودند که تابع سوت داورباشند وتاداورسوت نزده ، باید به بازی خودادامه دهند؟!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دل میلیونها ایرانی علاقمند به فوتبال ملی با این بازی شکست
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۹:۴۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بالا بودن فرهنگ تلاش صبرو کار گروهی و استفاده از فرصت و امکانات موجود و نترسیدن از شکست به عنوان بخشی از زندگی از عوامل مهم موفقیت در فرهنگ هاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خط دفاع مایک فرمانده مثل سیدجلال کم داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بله بازی تدارکاتی با تیم های درجه چندمی هم همچین نتایجی در بازیهای رسمی در بر داره
به لطف بازی ( تدارکاتی)با تیم های ضعیف اساس برد و باخت تیم ها در رنکینگ فیفا و اسیا هست چند ساله تو رنکینگ تیم اول اسیا هستیم نتیجه کو همیشه داریم سر خودمونو گول میزنیم
اگه با تیم های قوی بازی بشه حتی نتیجه هم واگذار بشه نقاط ضعف مشخص میشه نه اینکه بفکر مسند و تخت باشیم بگیم تو رنکینگ اولیم حالا یه بازی تدارکاتی هم گذاشتیم
باید به بازیکن هم اموزش داده بشه وظیفه تو فقط بازی کردنه والاغیر
چون عادت کردن تو هر کاری نظر بدن تو کار مربی تو کار داور تو کار مدیریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ای بازیکنان تیم ملی شماهابیچاره مون گردین پوشیدن لباس ملی لیاقت میخاد متاسفانه بعضی از شماها لیاقتش نداشتین طوری با احساسات ما بازی کردین که معنی فوتبال درک نداشتین ازدیشب بیستوپنچ قرص خوردم آخه چرا رو اعصابمون رفتین سردار آزمون تو دیگه چرا شخصیت ملی کشورمون زیر سوال بردی چرا جناب کیروش شماهم برو نقص فنی مربی گری خودت را برطرف کن وبعد بیا بگو من مربی صاحب نامی هستم
Iran (Islamic Republic of)
m
۰۹:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تا کی آقایانی همچون تاج و کفاشیان می خواهند آوار بر سر فوتبال ایران باشند؟ فوتبال ایران را شما با انتخاب سرمربی ضعیف و با تفکرات دفاعی نابود کردید.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی اسلامی پور
۱۰:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
با سلام فقط دادکان وبس تیم ما عالی بود وبازیکنان هم خوب بوند حقیقتا حواشی دوروبر ما زیاد بود که کار دست تیم داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
واقعا یعنی هیچ کس دیگری بجز این دو نفر مدیریت بلد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
به نظرمن تیم ازقبل ازتیم ژاپن مترسیدوبرای همین تاکتیک و تمرکزتیم ٬ ازکیروش تابیرانوند ازهم پاشیدکیروش هم۸سال بی خودمانده بود
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضارحیمی
۰۹:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دیگه خسته شدیم ازباختهای بدموقع و انتظاربازچندسال دیگه واقعاناامیدشدیم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۹:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
این رو در نظر بگیرید که چقدر پول حیف و میل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
پاشنه اشیل تیم ایران سمت راست بود
1 کنعانی زادگان 2 رامین رضاییان 3 جهانبخش /بخصوص بازی بسیار ضعیف رضاییان که بازهم صد رحمت به بازیکن اماتور کلی حرص خوردیم دوباره به حرکات و بخصوص سانترهای اون دقت کنید
مثلا داره سانتر میکنه بابا تو داری شوت میکنی( بزن زیر توپ )نه سانتر کسی بهش سانتر کردن یاد بده

طارمی هم که کلا رو سکو بود نوشتی رو نیکمت ذخیره ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آخه چرا با احساسات ما بازی کردن فقط بلدن بگن شرمنده ایم چه شرمنده ایم یعنی چی شرمنده ایم از کبروش گرفته تا خود تک تک بازیکنان باید از طریق شبکه خبر از کل کشور معذرت خواهی کنند یعنی جی آخه ژاپنی که از اول بازی از ایران وحشت داشت چرا ناگهانی اینگونه شد چرا آخه بچه بازی تا این حد ای خدا ماکه همه امکانات را داشتیم مربی داشتیم ساعتی پنج میلیون حقوقش بود چرا باید چنین وچنان شود جناب کارلوس باید بیاد ایران از مردم پوزش بخواهد حتی همه بازی کن ها
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۹:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
نیمکت نشینی نفرات آماده ای همچون طارمی !!!!!! داداش محروم بود طارمی ، لطفا کارشناسی که همچین مسله ای ساده ای رو نمیدونه نظر نده بهتره
-
پویا
۰۹:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
وقتی اشخصاصی که اسم فوتبال شنیده بر علیه سر مربی و بازیکن فوش بد بیره میگه وقتی عده برای تامین منافع خود با فوتبال معامله میکنند وقتی همه ادعای مربی گری دارند خب نتیجه اش این میشه غیر از این میشد باید شک داشت .
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۰۸:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تو جام جهانی اگه پنالتی رونالدو گل میشد چند گل دیگه میخوردیم و بازی بد تمام میشد اما شانس آوردیم و علیرضا سمت درستی پرید و توپ را گرفت
در بازی دیروز اگه اشتباه نمیکردیم و حداقل یه مدافع دنبال توپ میرفت و توپ را بیرون میزد یا بیرانوند زود از دروازه خارج میشد و توپ را دفع میکرد یا میتوانست پنالتی را بگیرد ما دوباره به بازیوبر میگشتیم
ای کاش به جای بازیهای تدارکاتی با چند تیم ضعیف این مدت چند بارزی تدارکاتی با کره و ژاپن و استرالیا و... بر گزار می کردیم تا حساب کار دستمان میامد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بازیکن خوب اونی هست که بازی باخته را ببره و فوتبال یعنی زدن و خوردن . اینها بازیکن نیستند اینها مفت خورند . اینها سرمایه مملکت را به یغما می برند . بازی یعنی تفکر و مدیریت زمین فوتبال نه نق زدن به داور و خراب کردن روحیه تمام بازی کنان . کدام بازی کن در زمین به دیگران روحیه میداد ؟ هیچ کدام . یک نفر اعتراض بقیه هیاهو و ......... بازی که این طور نیست . من کارشناس نیستم اما همین قدر را می دونم که انگیزه و مدیریت بازی شرط اول است که در این بازی نه انگیزه بود و نه بازیکنی که زمین را مدیریت کنه . به هم ریختگی . بی نظمی اعتراض در نهایت خراب شدن روحیه و نتیجه این .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
پس بخاطر بازیکن سالاری باختین و داور . داور و که خریده بودن کشور های بیگانه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام تازه فهمیدیم مادر اسیا حداکثرچهارم هستیم وبس این زاپن 16 تا بازیکناش تو بهترین تیم های اروپا توپ میزنن وما با مشتی بازیکن لت وپار که همشان داوربودند وفقط یک سوت کم داشتن چکارمی کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کی روش هیچ افتخاری قبل اینکه سرمربی ایران بشه نداشت و بعد آن هم کسب نکرد. اگر رزومه او را مطالعه کنید میبینید که سرمربی رئال بوده ولی رئال را با آن همه فوق ستاره نابود کرد. سر مربی پرتقال بود ولی این تیم را هم با آن همه ستاره به جایی نرساند و همان رویه را که در ایران داشت با بازیکنان و مربیان پرتقال داشت و با بازیکنان و مربیان درگیر بود. و فقط تنها اقتخارش زیردستی فرگوسن است که افتخاری نیست چون مویس هم زیر دست فرگوسن بود دیدید که چه بلایی سر منچستر بعد فرگوسن آورد.
کی روش به عنوان یک سرمربی هیچ افتخاری نداشت و نخواهد داشت چون سرمربی خوبی نمیتواند بشود و یک تئورسین خوب هست والسلام و دیگر هیچ
فقط 8 سال فوتبال ما عقب افتاد.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
برد حق ژاپن بود چون خدا با انها بود خدا با صالحان است نه ریا کاران
Netherlands
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
به هر حال وقتی آدم از بیخ و بن درست نباشه و یه جای کارش بلنگه باید هم نتیجه اش این باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
واقعا برد حقشون بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خیلی مردی حال کردم باهات دستت درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بازيكنان مثلا تيم ملي ما كه ادعاي حرفي گري دارند نمي دانند تا داور سوت نزده بايد بازي را دنبال كرد؟؟ واله بازيكن تيم هاي محلي هم اين رو مي دونند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
فدراسيون كره جنوبي،استرالياو حتي عربستان صاحاب داره. ميشينند و دلايل ضعف رو بررسي مي كنند و بعد براش برنامه ريزي دقيق انجام مي دهند به نظر شما فدراسيون ما همچين كاري انجام مي دهد؟؟ رئيس و اعضاي هيات مديره فدراسيون فوتبال فعلا درگير مشمول شدن يا مشمول نشدن در طرح بازنشستگي هستند بعدش هم كه ماندن يا رفتن كي رش و يك سال درگير انتخاب سرمربي تيم ملي است. خدا مي داند فوتبال ما به كجا مي رود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
هوش و استعدادذاتی برای فوتبال در برخی بازیکنان وجود نداشته و نداردازادی هم بدجوری حلوچی یح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بنظر من تنها اشتباه اقای کیروش دراین جام اجازه دادن بازی به اقای وحید امیری بود.ایشان تیم را از نظر روحی به هم ریخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
قبل از این بازی هم تا حالا فوتبال دیده بودی یا اولین بارت بوده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
یعنی 8 ساله کی روش داره این اشتباه رو میکته و نتیجه نمیگیره....
این چه استدلالیه؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۰:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
نه داداش فکر کنم بازی ایران:ژاپن هم ندیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
فرهنگ احترام به داور پایین باشه همینه. تقصیر کی روش نبود بی فرهنگی بعضی از بازیکنان باعث شکست شد.
Iran (Islamic Republic of)
نظری
۱۳:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شاید همین فرهنگ اعراض به داور توسط کی روش به بازیکان منتقل شده چون بیشترین اعتراض رو خود کی روش انجام میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
غرور
۱۲
آخرین اخبار