تشکیل پرونده برای ۲۰ واحد صنفی گران فروش ومتخلف در رودبار جنوب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت :در بازدید گسترده و چند ساعته از بازار دستور تشکیل پرونده و برخورد قانونی برای بیش از بیست واحد صنفی متخلف و گرانفروش صادر گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب به همراه فرماندار، رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت، مسئول تعزیرات پنج شهرستان جنوبی و بازرس اصناف با حضور در سطح بازار از نزدیک پای درد دل مردم نشستند و به بررسی مشکلات آن‌ها در زمینه گرانی کالا‌های اساسی پرداختند.

حامد عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودباردر دیدار چهره به چهره با مردم ضمن شنیدن گلایه مندی شهروندان از گرانی‌های افسار گسیخته اخیر گفت: شهروندان باید  تخلف گران فروشی را به اداره تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن و تجارت اعلام کنند.

این مقام قضائی ضمن تاکید بر استمرار بازرسی‌ها توسط نهاد‌های متولی افزود: بازدید‌های نامحسوس توسط بازرسین افتخاری در شهرستان شروع شده است و دادستان به عنوان مدعی العموم به صورت هفتگی بر نتایج این بازرسی‌ها نظارت کرده و دستور بر خورد قانونی با متخلفین را صادر خواهد نمود.

دادستان رودبار جنوب گفت: در این بازدید گسترده و چند ساعته دستور تشکیل پرونده و برخورد قانونی برای بیش از بیست واحد صنفی متخلف و گرانفروش صادر گردید.
انتهای پیام/ی

بازدید دادستان از بازار شهرستان رودبار

برچسب ها: نعزیرات ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار