همدان روزانه به ۵۰۰ رأس دام نیاز دارد

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: این استان روزانه به ۵۰۰ رأس دام نیاز دارد که با این حجم واردات بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

همدان روزانه به ۵۰۰ راس دام نیاز داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا شجاعی، مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به توزیع  یک مرحله گوشت قرمز به قیمت هر کیلو ۴۰ هزار تومان اشاره کرد و افزود: امروز توزیع لاشه گوسفند گرم به قیمت دولتی ادامه دارد.

وی بیان کرد: توزیع عمومی گوشت صورت نمی‌گیرد و اولویت توزیع با اقشار تحت پوشش سازمان‌های حمایتی از جمله کمیته امام (ره) و سازمان بهزیستی است و پس از آن به تعاونی‌های کارگری تعلق می‌گیرد.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از توزیع  حجم محدودی گوشت خبر داد و خاطرنشان کرد: عرضه عمومی گوشت باعث ایجاد دلالی شده به طوری که به قیمت دولتی خریداری و در بازار آزاد به فروش می‌رساندند.

شجاعی ادامه داد: اقشار آسیب‌پذیر جامعه و کم درآمد امکان خرید از بازار را ندارند بنابراین سهمیه گوشت استان بین این افراد توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۵۰ هزار رأس دام وارد کشور می‎شود گفت: اگر این اقدام انجام شود مشکلات بسیاری حل می‌شود به طور مثال استان همدان روزانه به ۵۰۰ رأس دام نیاز دارد که با این حجم واردات بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ب

انجام واردات دام به زودی در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.