فتاحی: پرونده نقل و انتقالاتی سپاهان بسته شد/ انصاری تصمیم به فسخ قرارداد گرفت

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: پرونده نقل و انتقالاتی ما با جذب ۴ بازیکن بسته شده و دیگر بازیکنی به خدمت نمی‌گیریم.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: پرونده نقل و انتقالاتی ما با جذب محسن مسلمان، علی قربانی، محمد ابراهیمی و مهدی مهدی زاده بسته شد و دیگر بازیکن دیگری را به خدمت نمی‌گیریم.

او درباره معاوضه انصاری با مهدی زاده بیان کرد: طبق توافقات صورت گرفته با باشگاه تراکتورسازی انصاری را با مهدی زاده معاوضه کردیم و علاوه بر این تراکتورسازی موافقت کرد که شکایت خود را به علت جذب مسلمی پور بازپس بگیرد.

فتاحی درباره فسخ قرارداد انصاری اظهار کرد: بله این بازیکن درخواست جدایی از تیم ما را داده بود و مدیریت باشگاه هم با پیشنهاد این بازیکن موافقت کرد و قرارداد این بازیکن با تیم ما فسخ شد.

احتمال جدایی سرلک و علی محمدی از تیم ما وجود دارد

سرپرست سپاهان درباره وضعیت میلاد سرلک و جلال علی محمدی گفت: میلاد سرلک از باشگاه صنعت نفت آبادان پیشنهاد داشت، اما قبول نکرد که به این باشگاه برود. علی محمدی هم در تمرینات تیم حضور می‌یابد تا قلعه نویی درباره این بازیکن تصمیم بگیرد. ما بازیکن دیگری جذب نمی‌کنیم، اما این احتمال وجود دارد بازیکنی با تصمیم قلعه نویی از تیم ما جدا شود.

او درباره اردوی ترکیه اظهار کرد: با توجه به اینکه زیر ساخت‌های ورزشگاه‌های ترکیه خیلی خوب است به همین علت بارش باران هم باعث نشد که زمین‌های محل تمرین ما خراب شود و ۳ بازی دوستانه با تیم‌های اروپایی برگزار کردیم. همچنین قلعه نویی از اردوی ترکیه رضایت داشت و تشکر ویژه هم از حتمی مالی می‌کنم که هزینه رفت و برگشت این اردو را تامین کرد.


بیشتر بخوانید: 

برنامه بازی‌های دوستانه سپاهان در اردوی ترکیه

سپاهان در انتظار صدور رضایت نامه ابراهیمی

فتاحی: برپایی اردو در ترکیه تصمیم قلعه نویی بود/ جذب محمد حسینی منتفی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.