زمانی: اقدام وزیر در انتصاب هیئت‌مدیره استقلال غیرقانونی بود/ من هنوز عضو هیئت‌مدیره هستم/ بدون دعوت از من مجمع تشکیل دادند

زمانی: اقدام وزیر در انتصاب هیئت‌مدیره استقلال غیرقانونی بود/من هنوز عضو هیئت‌مدیره هستم/ بدون دعوت از من مجمع تشکیل دادندحسن زمانی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هیئت‌مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس می‌توانند از ۹ عضو استفاده کنند و اضافه شدن اعضای جدید منافاتی با حضور اعضای قدیم ندارد.

او ادامه داد: در تغییرات اخیر باید استعفای بنده مورد قبول اعضا قرار می‌گرفت و پس‌ از آن در مورد جدایی من حرف می‌زدند. هر چند که پس‌ از این اتفاقات تمایلی به ماندن در استقلال ندارم، اما از لحاظ قانونی بنده عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال هستم و ابلاغ بنده هنوز مهلت دارد و تنها استعفای رسمی در جلسه هیئت‌مدیره یا مجمع می‌تواند این ابلاغ را لغو کند، اما برای من جالب است که این تخلف به این صورت واضح و آشکار صورت گرفته و بدون دعوت از من جلسه هیئت‌مدیره تشکیل‌شده است.

زمانی ادامه داد: این‌ها خلاف کردند اگر قرار باشد عضوی به هیئت‌مدیره اضافه شود منافاتی ندارد، اما این اقدام در حالی صورت گرفته و از بنده دعوت نشده که من هنوز استعفایم مورد قبول واقع نشده است و اعتراض بنده به نحوه و روش اضافه کردن افراد به هیئت‌مدیره استقلال است.

وی گفت: دخالت‌های زیادی در هیئت‌مدیره استقلال انجام‌شده است و بنده در این‌ یک سال سکوت می‌کنم تا مشکلات حل شود، اما هیئت‌مدیره به نظر می‌رسد در تصمیمات این باشگاه تأثیر گذار نیست و وزیر ورزش اقدامات نهایی را انجام می‌دهد. "

حسن زمانی امروز نامه اعتراض‌آمیزی نسبت به اقدام وزیر ورزش منتشر کرد که به شرح زیر می‌باشد:

زمانی: اقدام وزیر در انتصاب هیئت‌مدیره استقلال غیرقانونی بود/من هنوز عضو هیئت‌مدیره هستم/ بدون دعوت از من مجمع تشکیل دادند


بیشتر بخوانید:

نام بازیکن برزیلی استقلال مشخص شد

نیمار ایرانی زیر ذره بین پزشک استقلال

قرارداد بازیکن استقلال با پیکان روی هوا

دشمن اصلی استقلال که شفر از آن می‌ترسد

اعضای جدید هیئت مدیره استقلال مشخص شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار