تبدیل درمانگاه پوستچی به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی

در بازدید مسئولان سازمان اوقاف کشور از درمانگاه موقوفه پوستچی در شیراز، موضوع تبدیل این درمانگاه به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی چشم‌پزشکی شیراز مطرح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس اعلام کرد: در بازدید معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، مدیرکل حراست و مدیرکل حقوقی و ثبتی سازمان اوقاف کشور و مسئولان اداره کل فارس از درمانگاه موقوفه چشم‌پزشکی مرحوم پوستچی، موضوع تبدیل این درمانگاه به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی چشم‌پزشکی را مطرح کردند.

در این بازدید و با توجه به مراجعه روزانه به طور متوسط هزار نفر به این درمانگاه و خدمات‌رسانی مناسب به مردم، موضوع ساخت و تجهیز بیمارستان جدید و تعیین تکلیف درمانگاه فعلی با حضور مسئولان کشوری سازمان اوقاف موردبررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد که موضوع در کمیسیون سرمایه‌گذاری استان فارس مطرح و با هماهنگی شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تصمیمات لازم برای تبدیل این درمانگاه موقوفه به مرکز تخصصی و فوق تخصصی چشم‌پزشکی در آینده اتخاذ شود.

مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این دیدار و برای محقق شدن این کار، قول مساعد برای همکاری خود را اعلام کردند.

درمانگاه موقوفه چشم‌پزشکی مرحوم پوستچی با بهره‌گیری از پزشکان متخصص و فوق تخصص و نصب تجهیزات خریداری‌شده از طرف اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه می‌دهد که انتظار می‌رود با تبدیل این درمانگاه به بیمارستان، شاهد گسترش این خدمات به مردم فارس و کشور باشیم.
انتهای پیام/ت

 تبدیل درمانگاه پوستچی شیراز به درمانگاه تخصصی، فوق تخصصی چشم پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار