جانشین رئیس بسیج اساتید کشور:

اساتید بسیجی باید با ظرفیت علمی و پژوهشی خود به کمک انقلاب اسلامی بیایند

جانشین رئیس بسیج اساتید کشور گفت: استفاده از ظرفیت علمی و پژوهشی اساتید برای حل مشکلات ضروری است و می تواند به کمک انقلاب اسلامی بیاید.

اساتید بسیجی باید با ظرفیت علمی و پژوهشی خود به کمک انقلاب اسلامی بیایندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمدرضا ابن‌الدین جانشین رئیس بسیج اساتید کشور در نخستین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب باید به سمت اندیشکده‌ها برویم گفت: اندیشکده محل یافتن راهبرد و راه‌حل است. برای مشکلات بانکداری، استاد بسیجی باید وارد شود و راه حل دهد.تصمیم اینکه برای حل مسائل چه باید کرد کار اندیشکده‌ای است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت علمی و پژوهشی اساتید بسیجی برای حل موانع و مشکلات افزود: اساتید بسیجی باید با ظرفیت علمی و پژوهشی خود به کمک انقلاب اسلامی بیایند و راه حل موانع و مشکلات هر استان باید توسط ظرفیت‌های علمی آن استان مطرح شده و مطالبه شود، در همین شهر مشهد برای حل مشکلات جدی آب و حاشیه‌نشینی، اساتید بسیجی باید کمر به همت علمی ببندند.

جانشین رئیس بسیج اساتید کشور تصریح کرد: شما اساتید بسیجی باید ساختار قدرت را در استان خود نقد و بررسی کنید، بر عملکرد انقلابی دستگاه‌های حاکم نظارت کرده و آتش به اختیار عمل کنید چرا که استاد بسیجی به معنای کنشگر فعال، حساس، دقیق و باتقوا است.

ابن‌الدین اظهارداشت: ما دانشگاهیان گروه مرجع هستیم و باید از این مرجعیت برای حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی بهره ببریم ، در این راستا برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌ها در انتخابات اسفند 98 از الان باید برنامه‌ ریزی کرد.

محمود هاشمی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد نیز در این اجلاس گفت: دانشگاه آزاد یکی از صدها دستاورد انقلاب در حوزه آموزش عالی است که امروز به برکت حضور تفکر انقلابی در این دانشگاه، خط انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به دنبال القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی است و می‌خواهد دستاوردهای آن را نادیده بگیرد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از صدها دستاورد انقلاب در حوزه آموزش عالی است که امروز به برکت حضور تفکر انقلابی در این دانشگاه، خط انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام // ز.م


استکبار جهانی به دنبال القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی است

برچسب ها: بسیج ، بسیج اساتید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار