لطفی: پمپاژکنندگان اندوه بدانند که ملت ایران فتنه‌های مختلف را در هم پیچیده است

رییس ستاد بزرگداشت چهل سالگی انقلاب گفت: پمپاژکنندگان اندوه بدانند، ملت ایران مردمانی هستند که فتنه‌های دشمنان را در عرصه‌های مختلف در هم پیچیدند.

لطفی: پمپاژکنندگان اندوه بدانند که ملت ایران فتنه‌های مختلف را در هم پیچیده استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای عالی تبلیغات اسلامی کشور در همایش فعالان مشارکت‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد با اشاره به اینکه در دوران پهلوی، عزت و کرامت ایرانی لگد مال شد، گفت: کاپیتولاسیون پای بیش از ۴۰ هزار مستشاری که ارتش ایران را مدیریت می‌کردند را به ایران باز کرد و علت قیام امام راحل برگرداندن عزت به ایران بود.

وی ادامه داد: اولین هدف قیام امام راحل برای خدا بود، از سوی دیگر وقتی ایشان را دستگیر کردند در پاسخ به کنایه‌های دژخیمان گفتند که یاران من در گهواره‌ها خفته اند.

رییس ستاد چهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اسلامی بودن، مردمی بودن و استکبار ستیز بودن ۳ هدف اصلی انقلاب دینی مردم سالاری است، افزود: این انقلاب هیچ سنخیتی با کودتا ندارد، ۴۰ سال بسیار پر فراز و نشیب را با کمترین هزینه و بیشترین رشد و ثبات در عرصه جهانی پشت سر گذاشته ایم.

وی ادامه داد: علاوه بر این مسائل در شرایط جنگ سخت نظامی، آن همه اسیر جنگی داشتیم که تعداشان از ۵ الی ۶ کشور جنگ‌زده بیشتر بود، اما با وجود همه فشار‌ها به ویژه تحریم‌ها باز هم اقتدار ایران حفظ شده و ذره‌ای از امتیازمان را دست بیگانه نسپردیم، آن‌هایی که در تلاشند تا اندوه را پمپاژ کنند بدانند، این ملت همان مردمانی هستند که فتنه‌های مختلف دشمنان را در عرصه مختلف، با حضور به موقع درصحنه‌ها در هم پیچیدند.

لطفی با مروری بر پیچ تاریخی اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و مشکلات و فشار‌های مختلف آن زمان، افزود: جوانان باید آن روز‌هایی که ۴۰ الی ۵۰ شهید داشتیم را مطالعه کنند علاوه بر آن داستان رئیس جمهوری که با اثبات بی کفایتی خود از کشور فرار کرد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ۵ استان درگیر جنگی تمام عیار بود بطوری که ۱۲۰ هزار کیلومتر از خاک ایران درگیر جنگ بود، فجایع ۷ تیر و شهادت ۷۲ شهید آن روز، شهادت شهدای محراب و حادثه ۸ شهریور از جمله اقداماتی بوده‌اند که دشمنان علیه این نظام به کار گرفته‌اند و ما همه این فراز و نشیب‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم پس فشار‌های کنونی نیز می‌گذرد.

لطفی با تاکید بر اینکه درد آمریکا تفکر سیاسی مردم نیست، گفت: طبق فرمایش امام راحل، آمریکا از اسلام سیلی خورده است، از انقلاب اسلامی کشوری ۳۰ میلیون نفری در سال ۵۷ که هم اکنون به ۸۲ میلیون نفر رسیده است و مردم این بار هم با برپایی جشن پیروزی ۴۰ سالگی و حضور در صحنه همیشگی، همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمن را برای برهم زدن این جشن درهم می‌پیچند.

رئیس ستاد چهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جشنی که در آن ۴۰ هزار برنامه در ۱۰۰‌ عناوین مختلف از ۱۲ تا ۲۲ بهمن استمرار دارد و البته ۲۲ بهمن آخرین ماموریت ما پس از گذر این پیچ تاریخی نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۹:۲۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام علیکم ....ضمن تبریک 40سالگی انقلاب انفجار نور و یاد شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی تاکنون ...دنیا هم میداند به فرمایش رهبر حکیم و فرزانه مان با ملت انقلابی ایران اسلامی ...بازی و شوخی نمیتوان کرد .
آخرین اخبار