کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی و از دستیاران سابق دونالد ترامپ اعلام کرد هیچکس به اندازه جرد کوشنر، داماد رئیس‌جمهور آمریکا روی او نفوذ ندارد.

کریس کریستی: هیچکس به اندازه کوشنر بر روی ترامپ نفوذ نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی و از دستیاران سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در دوره انتخابات در مصاحبه با شبکه رسانه‌ای «ان پی آر» اعلام کرد بدون شک هیچکس در کاخ سفید به اندازه جرد کوشنر، داماد و مشاور ارشد ترامپ بر روی او نفوذ ندارد.

فرماندار سابق نیوجرسی در این باره گفت: «نمی‌دانم این حرف درست است یا خیر، اما بگذارید بگویم هیچکس در کاخ سفید بیش از جرد کوشنر بر روی رئیس جمهور نفوذ و قدرت ندارد. او تنها کسی نیست که ترامپ به حرفهایش گوش می‌دهد، اما فکر نمی‌کنم هیچکس به اندازه کوشنر بر روی ترامپ نفوذ داشته باشد.»

کریستی همچنین گفت که کوشنر از زمانی که او وکیل فدرال بوده از وی کینه به دل دارد و این مسئله به ماجرای پیگرد قانونی علیه پدر کوشنر به دلیل فرار از پرداخت مالیات و رشوه دادن مربوط می‌شود.  

کریستی زمانی ریاست تیم انتقال ترامپ را پس از پیروزی او در انتخابات سال ۲۰۱۶ عهده‌دار بود. او قرار است به زودی کتاب جدیدی را درباره دوران حضور خود در تیم رئیس جمهور آمریکا منتشر کند. در کتاب فرماندار سابق نیوجرسی آمده است کوشنر تلاش‌هایی را برای اطمینان از رد شدن وی از سوی دونالد ترامپ صورت داد. کوشنر بار‌ها زندانی شدن پدر خود را ناعادلانه خوانده بود. هر چند ترامپ در تیمش به کریستی منصبی داد با این حال این کوشنر بود که حرف آخر را زد. این موضوع را کریستی از طریق استیو بنن، استراتژیست سابق کاخ سفید متوجه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
این یهودی تو همه جا نفوذی ان
آخرین اخبار