مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان:

۹ پروژه گازرسانی روستایی دهه فجر در استان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: هم‌زمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ۹ پروژه گازرسانی روستایی در استان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: ۹ تعداد پروژه گازرسانی روستایی و مجموعه‌های تولیدی در همه شهرستان‌های استان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: از این تعداد ۶ پروژه گازرسانی به روستا‌های شاهرود و میامی بوده و سه پروژه نیز در شهرستان‌های شاهرود و سمنان کلنگ زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان به پروژه‌های گازرسانی روستا‌های شاهرود اشاره کرد و گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران به روستا‌های جنوب بیارجمند شامل چهار روستای دزیان، گیور، قلعه احمد و یزد گازرسانی می‌شود.

شریفی نژاد با بیان اینکه عمده روستا‌های شرقی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌های گازرسانی به روستا‌های میامی شامل عباس آباد و چشمه سفید، گازرسانی به شرقی‌ترین نقاط استان سمنان تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خاطرنشان کرد: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر سه پروژه گازرسانی نیز در شهرستان‌های شاهرود و سمنان با حضور مسئولان استان کلنگ زنی می‌شود.

شریفی نژاد به مجموع اعتبار هزینه شده برای ۹ پروژه گازرسانی اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها با صرف اعتبار ۱۵۴ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری و کلنگ زنی شده است.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها اقدامات بسیار ارزنده‌ای در سطح کشور و استان سمنان انجام شده است افزود: گازرسانی به تمام شهر‌ها و بیش از ۲۴۰ روستای استان سمنان برخی از این اقدامات است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود: تأمین سوخت گاز ۲ نیروگاه سیکل ترکیبی استان و همچنین برخورداری کلیه شهرک‌های صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی از دیگر اقدامات در حوزه گازرسانی است.

انتهای پیام / گ

حضور مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در جمع خبرنگاران

 

 

برچسب ها: گاز ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.