پوست اندازی در تیم ملی فوتسال با چاشنی تغییر نسل!

هدف اصلی ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان تغییر نسل در رده ملی است.

پوست اندازی در تیم ملی فوتسال با چاشنی تغییر نسل!

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اعلام لیست جدید اسامی دعوت شده به تیم ملی فوتسال در اردوی تدارکاتی صربستان، نام ۱۲ بازیکن کلیدی حاضر در جام جهانی ۲۰۱۶ دیده نمی‌شود و ناظم الشعریعه با استراتژی تغییر نسل قدم محکمی برای آینده فوتسال برداشته است.  

سید محمد ناظم الشعریه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگوی اختصاصی با ما در این باره گفت: از ابتدای سال ۹۷ تعداد زیادی از بازیکنان در اردو‌های مختلف به تیم ملی دعوت شدند که در تورنمنت‌ها و بازی‌های مختلف نیز بکار گرفته شدند، اما هدف اصلی ما پیدا کردن بازیکنان جوان لیگ و کسانی است که در تیم‌ها توانستند قهرمانی کسب کنند و خوش بدرخشند.

ناظم الشریعه درباره عدم حضور "مهدی جاوید" در این لیست افزود: جاویدبازیکن خوبی است و از خانواده فوتسال ملی است. مطمئنا در آینده به تیم ملی دعوت خواهد شد.

اما تیم ملی فوتسال کشورمان به زودی عازم صربستان است تا با تیم ملی این کشور ۲ بازی دوستانه انجام دهد. سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در این باره افزود: این بازی محک خوبی برای ملی پوشان است. تیم صربستان بسیار تیم خوبی است وفیزیکی بازی می‌کند. اما تیم ما هم برای کسب بهترین نتیجه راهی زمین می‌شود.

ناظم الشعریه درباره بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال  آرژانتین اظهار بی اطلاعی کرد و راجع به برگزاری مصاف با تیم ملی فوتسال برزیل نیز آب پاکی را روی دست طرفداران ریخت و گفت:کمیته فوتسال در حال پیگیری است، اما بعید می‌دانم این بازی برگزار شود!


بیشتر بخوانید:

سونامی در تیم ملی فوتسال ایران/ تغییر نسل کلید خورد

ملی پوشان فوتسال عازم صربستان می‌شوند

آغاز رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال ایران


انتهای پیام/

تغییر نسل در فوتسال به دست ناظم الشریعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار