وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

اشتغال، بنیاد اقتصاد است/برای پیشرفت جامعه به جوانان اعتماد کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور گفت: اشتغال، بنیاد اقتصاد است و ارتباطی بین اقتصاد و سرمایه گذاری داخلی و خارجی وجود دارد.

اشتغال بنیاد اقتصاد استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور ظهر امروز ۱۳ بهمن ماه در کارگروه اشتغال استان فارس اظهار کرد: اشتغال بنیاد اقتصاد است و ارتباطی بین اقتصاد و سرمایه گذاری داخلی و خارجی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در شرایط تحریم هستیم اما در مقابل دشمن ساکت نمی‌نشینیم ،گفت: برای عبور از بحران تلاش می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور با اشاره به موضوعات داخلی که کشور گرفتار آن است، اضافه کرد: به جاهای غیرمطلوبی رسیده ایم که باید آن ها را اصلاح کنیم.

شریعتمداری با اشاره به اینکه امام به جوانان اتکا و اعتماد کرد، افزود: ما نیز باید برای پیشبرد اهداف، به جوانان اعتماد کنیم چرا که جوان در کنار شفاف سازی برای همه مردم و نتیجه یعنی با سرعت به پیشرفت می رسیم.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در طی سال گذشته رو به کاهش بوده است، گفت: باید تمام امکانات لازم را برای سرمایه گذاری در کشور فراهم کنیم و برای عبور از شرایط تحریم و رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به همکاری های داخلی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: در اشتغال تعصب جنسیتی نداریم و خانم ها یا آقایانی که صلاحیت دارند به کار گمارده می شوند و در خصوص مسائل قومی و مذهبی هم همینگونه است.

انتهای پیام/م

صحبت های وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی کشور در شیراز

برچسب ها: اشتغال ، وزیر تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.