واگذاری ۴ پروژه اداره ورزش و جوانان استان قم به بخش خصوصی در سال گذشته

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: این اداره کل چهار پروژه نیمه تمام خود را سال گذشته به بخش خصوصی واگذار کرد و این پروژه‌ها با هزینه بخش خصوصی به بهره برداری رسیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به زمین‌های تحت تملک اداره ورزش و جوانان استان گفت: این اداره کل زمینی را به وسعت ۱۹ هزار متر مربع در شهرک قدس تملک کرده، سه زمین با کاربری ورزشی که تملک شده است، را در قالب ماده ۲۷ فراخوان دادیم تا به بخش خصوصی واگذار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: مجموعه ورزشی میثم فرسوده است و باید این مجموعه تخریب شود، مراحل فروش این آن در دستور کار این اداره کل است و از محل عواید فروش یک مجموعه ورزشی، به دنبال تامین هزینه ساخت یک مجموعه ورزشی دیگر هستیم.

وی ادامه داد: با وجود دادن ۲ مرحله فراخوان برای واگذاری زمین با کاربری ورزشی بخش خصوصی، سرمایه گذاران تاکنون از این طرح استقبال نکردند.

عابدی با اشاره به پروژه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: این اداره کل هیچ پروژه نیمه کاره‌ای که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را داشته باشد، را ندارد و تنها سه زمین باقی مانده که به تازگی توسط اداره ورزش و جوانان تملک شده است.

وی یادآورشد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم چهار پروژه نیمه تمام خود را سال گذشته به بخش خصوصی واگذار کرد و این پروژه‌ها با هزینه بخش خصوصی به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/ح

واگذاری ۴ پروژه اداره ورزش و جوانان استان قم به بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.