کامارو زد‌ال ۱-Camaro ZL1 تلفیق فناوری مدرن و اصالت شورولت +تصاویر

شورولت تلاش کرده در طراحی کامارو زد‌ال ۱-Camaro ZL1 ضمن حفظ اصالت این خودرو، ویژگی‌های پیشرفته و برتر را نیز به اضافه کند.

سرعت، قدرت و اصالت شورولت در کامارو زد‌ال ۱-Camaro ZL1به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شورولت کامارو زد‌ال ۱، ۲۰۱۹-2019 Chevrolet Camaro ZL1 خودرویی است که ضمن حفظ اصالت این خودروساز آمریکایی و حفظ ظاهری شبیه به نسل‌های گذشته این خودرو با فناوری‌های مدرن و گیربکی ۱۰ سرعت اتوماتیک مجهز شده است.

شورلت مدعی شده است خودرو Camaro ZL1 بسیار قدرتمندتر و سریع‌تر از نسل قبلی کامارو است و با شتابی بی‌نظیر در جاده‌ها غرش می‌کند. گفتنی است مدل قبلی کامارو به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک مجهز بود. تست‌های زمانی گرفته شده از این خودرو برتری سرعتی آن نسبت به سایر خودرو‌های شورولت را نشان می‌دهد، در واقع ثانیه‌ها در موفقیت این خودرو نقشی تعیین کننده دارند.

طراحان 2019 Chevrolet Camaro ZL1 ویژگی‌های خاص و مشخصات برتری را برای این خودرو در نظر گرفته‌اند و به دلیل قدرت زیاد و حجم بالای موتور آن امکانتی ویژه را جهت کنترل دمای موتور خودرو تعبیه کرده‌اند. این خودرو با توجه به قدرت زیاد موتور آن بیشتر شبیه به خودرو‌های مسابقه است که با سرعت بالای خود تمام حریفان را پشت سر می‌گذارند.

سرعت، قدرت و اصالت شورولت در کامارو زد‌ال ۱-Camaro ZL1
استیو میجر مدیر بخش بازاریابی و فروش شورولت در مورد این خودرو گفت: "شورولت در مورد فروش Camaro ZL1 حساب ویژه‌ای باز کرده است و به نحوی اطمینان داریم مشتریان زیادی مشتاق خرید این خودرو هستند". 2019 Chevrolet Camaro ZL1 دارای موتور V8 سوپرشارژ ۶۲۰۰ لیتری است که توانایی تولید ۶۵۰ اسب بخار قدرت را دارد.

رینگ‌های زیبای آلومینیومی این خودرو جلوه‌ای دیدنی به آن بخشیده است. استفاده از فیبرکربن در ساخت قسمت‌های مختلف این خودرو سبب شده وزن آن نسبن به نسل‌های قبلی آن ۵۰ کیلوگرم کاهش یابد. شورولت اعلام کرد گیبکس ۱۰ سرعت به درخواست مشتری به صورت آپشنال به خودرو اضافه خواهد شد. قسمت گیربکس ۱۰ سرعت اتوماتیک ۱۵۹۵ دلار اعلام شده است.

سرعت، قدرت و اصالت شورولت در کامارو زد‌ال ۱-Camaro ZL1


بیشتر بخوانید: درس بخوانید و یک دستگاه شورولت کامارو هدیه بگیرید!


انتهای پیام/

سرعت، قدرت و اصالت شورولت در کامارو زد‌ال ۱-Camaro ZL1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار