رضا یزدانی: برای اولین تورنمنت خارجی آماده می شوم/ کشتی آزاد کار سختی پیش رو دارد

دارنده 2 مدال طلای جهان گفت: با تصمیم کادر فنی قرار است در رقابت های جام دانکلوف کشتی بگیرم و خودم را برای حضور در این تورنمنت آماده می کنم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلا و 2 برنز جهان که همواره در المپیک ها بد شانس بوده برای آنکه ویترین افتخارات خودش را کامل کند قصد دارد در بازی های المپیک توکیو نیز کشتی بگیرد، به همین منظور علی رغم دوری بلند مدت از میادین رسمی پس از اینکه غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد بار دیگر در اردو های تیم ملی حاضر شده و در کنار سایر آزادکاران مشغول تمرین است.

یزدانی درباره وضعیت خودش اظهار داشت: وضعیت خودم به لطف خدا خوب است.چند اردو در کنار سایر بچه ها حضور داشتم، تمرینات منسجمی را پشت سر گذاشتم و ان شاالله آماده می شوم در اولین تورنمنتی که کادر فنی برای من در نظر گرفته است کشتی بگیرم.

وی درباره شرایط سایر ملی پوشان نیز گفت: بچه ها چند مرحله اردو را پشت سر گذاشتند که خدا رو شکر شرایط خوب است، چندین رقابت را پیش رو داریم، جام تختی نخستین مسابقاتی است که در برنامه قرار گرفته و بعد از آن کادر فنی برای کشتی گیران چند تورنمنت خارجی را نیز در نظر دارد که امیدوارم بچه ها از این رقابت های بین المللی نهایت استفاده را ببرند.

یزدانی در ادامه عنوان کرد: تیم ملی کشتی آزاد کار بسیار سختی را پیش رو دارد، البته اطمینان دارم با توجه به انسجام تیمی و کادر فنی خوبی که بالای سر تیم وجود دارد روزهای خوبی در انتظار کشتی ایران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم برنامه ریزی هایی که وجود دارد به بهترین شکل انجام شود و کشتی گیران مسابقه به مسابقه بهتر شوند تا در المپیک 2020 شاهد مدال های رنگارنگ و کسب بهترین نتیجه باشیم.


بیشتر بخوانید:

دوپینگ ملی پوش تیم کشتی فرنگی مثبت شد

انجام تست دوپینگ در کشتی آزاد جام تختی/ سفر نماینده اتحادیه جهانی به کرمانشاه


انتهای پیام/

صحبت های رضا یزدانی درباره وضعیت تیم ملی کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار