عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

دستگاه ها از ظرفیت بسیج برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند/راه اندازی نیروگاه خورشیدی در منازل در دستور کار است

امیرآبادی فراهانی گفت:در بودجه سال آینده ایجاد۱۰۰هزار شغل توسط بسیج به وسیله نصب و راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی در منازل در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی روز گذشته در مراسم آغاز همزمان عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده در سراسر کشور که با حضور استاندار قم فرمانده سپاه علی بین ابیطالب و جمعی از مدیران استانی در سپاه قم برگزار شد،گفت: سپاه همواره و در همه شرایط در کنار مردم و دولت‌ها بوده تا بتواند خدماتی به مردم ارائه دهد.

وی بااشاره به اختصاص بودجه برای جمع آوری معتادان متجاهر تصریح کرد: در خصوص این بخش و دیگر آسیب‌های اجتماعی وظایفی به بسیج محول شده است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها برای خدمت رسانی به مردم باید از ظرفیت بسیج استفاده کنند،عنوان کرد: در بودجه سال آینده ایجاد ۱۰۰ هزار شغل توسط بسیج به وسیله نصب و راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی در منازل در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از ثمرات تحقق این مهم ایجاد انرژی پاک است، بیان کرد: از سوی دیگر با این شیوه ۱۰۰ هزار خانوار ماهانه یک میلیون تومان درآمد خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت بسیج در عرصه نظارت بر توزیع کالا‌ها در استان استفاده شود،یادآورشد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت تلاش دارند، ولی وضعیت مناسب نیست و باید از توان بسیج برای کمک به این بازرسان بهره گرفت.

امیرآبادی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در استان استفاده شود، بیان کرد: مجمع نمایندگان در این زمینه آماده است که همکاری‌های لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/ح

ایجاد ۱۰۰ هزار شغل با نصب نیروگاه‌های خورشیدی در منازل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.