اصفهانیان: حقوق داوران لیگ برتر فوتبال ایران باید بیشتر شود

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: با افزایش حقوق داوران انگیزه آن‌ها بالاتر می‌رود و می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نشست هم اندیشی، مربیان و بازیکنان با داوران بیان کرد: نشست خوبی را با مربیان، سرپرستان و کاپیتان تیم‌های لیگ برتری برگزار کردیم که در این جلسه برخی نکات فنی مبنی بر حضور داوران پشت دروازه و VAR را ارائه کردیم و امیدواریم از سیستم ویدئوچک (VAR) در آینده استفاده کنیم.

او افزود: در جلسه‌ای که برگزار کردیم از پیشنهادات و انتقادات مربیان و ... استفاده کردیم و به طور قطع تلاش خواهیم کرد تا مشکلات حل شوند. نتایج را به هیئت رئیسه و مهدی تاج می‌رسانیم تا تصمیم گیری نهایی انجام شود. از باشگاه‌ها انتظار داریم تا در جلسات این چنینی شرکت کنند، اما متاسفانه برخی باشگاه‌ها همیشه غیبت دارند، اما خدا را شکر در جلسه امروز (یکشنبه) نیز مشاهده کردید که از باشگاه‌های زیادی از جمله استقلال و پرسپولیس نماینده‌ای حضور داشت.

اصفهانیان ادامه داد: جلسات برای پوشش نقاط ضعف تشکیل می‌شود که همه باید کمک کنند تا ضعف‌ها را پوشش دهیم. اگر بتوانیم حامی مالی خوبی بگیریم و ... می‌توانیم حقوق داوران را بیشتر کنیم، زیرا مربیان نیز بیان کردند که حقوق داوران کم است و برای رفع این مشکل باید تصمیماتی را اتخاذ کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: ما هم معتقد هستیم که حقوق داوران باید بیشتر شود، زیرا انگیزه آن‌ها بالاتر می‌رود. امیدوارم داوران در نیم فصل دوم لیگ برتر بتوانند مانند گذشته عملکرد خوبی داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

رفعتی: داور نباید عذرخواهی کند/مسئولیت تمام اشتباهات داوری با کمیته داوران است

رفعتی:عملکرد داوران در نیم فصل اول لیگ برتر قابل قبول بود/ سیستم کمک داور ویدیویی به زودی راه اندازه می‌شود

ماجرای تبعید ۲ داور لیگ برتری به دسته یک


انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره داوری نیم فصل نخست 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار