مدیر فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور:

بازسازی ۷۰ دستگاه آمبولانس فرسوده / ۴۰۰ آمبولانس ۲ محوره هنوز از گمرک ترخیص نشده است

نوری گفت: ۴۰۰ دستگاه آمبولانس ۲ محوره ویژه مناطق صعب العبور به دلیل پیچیدگی‌های اداری هنوز از گمرک ترخیص نشده است.

بازسازی 70 دستگاه آمبولانس فرسوده / 400 دستگاه آمبولانس دو محوره هنوز از گمرک ترخیص نشده استمحمد نوری مدیر فنی و عملیات سازمان  اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سازمان اورژانس کشور در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر به مردم اقدام به تامین و بازسازی آمبولانس‌های اورژانس در سراسر کشور است.

نوری تاکید کرد: در کنار خرید آمبولانس‌های جدید سازمان اورژانس کشور اقدام به خرید آمبولانس‌های ۲ محوره برای برای مناطق صعب‌العبور و کوهستانی کرده اما متاسفانه به دلیل پیچیدگی‌های ادارای با وجود پایان یافتن فصل سرما و زمستان این آمبولانس‌ها هنوز از گمرک ایران ترخیص نشده است.

اضافه شدن بیش از دو هزار دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور

وی ادامه داد: از سال ۹۳ تا به امروز ۲ هزار ۸۷۰ دستگاه آمبولانس به سیستم اورژانس پیش بیمارستانی اضافه شده است که همگی این دستگاه‌ها دارای استاندارد‌های ایده‌آل بوده و از برند‌های معروف سازنده ماشین‌های آمبولانس دنیا خریداری شده است.

مدیر فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور گفت: از سال ۹۳ سازمان اورژانس کشور اقدام به تعمیر و بازسازی آمبولانس‌هایی که دچار آسیب و فرسودگی شده‌اند در سراسر کشور کرده است، به طوری که تا الان ۷۰ دستگاه اورژانس آمبولانس پیش بیمارستانی کار تعمیر و بازسازی آن‌ها انجام شده است و تمام آن‌ها به سیستم اورژانس سراسر کشور تحویل داده‌اند.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است هزار دستگاه آمبولانس دیگر تعمیر شوند و به زودی این آمبولانس‌ها تحویل اورژانس پیش بیمارستانی شده و در سراسر کشور توزیع شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار