معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هوانوردی کشور؛

مشکلات پروازی فرودگاه ماکو برطرف می‌شود

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هوانوردی کشور گفت:مشکلات پروازی فرودگاه ماکو برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،غلامرضا سلیمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هوانوردی کشور دیدار و مذاکره کردند.

در این دیدار به برقراری پرواز‌های فرودگاه ماکو و تمدید مجوز پرواز‌های این فرودگاه از سوی سازمان هوانوردی کشوری تاکید شد.

مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هوانوردی کشوری با اشاره به اینکه بهره برداری از این فرودگاه در توسعه مراودات تجاری منطقه تاثیر می‌گذارد، گفت: با برقراری پرواز‌های روزانه در فرودگاه منطقه آزاد ماکو، ظرفیت‌های گردشگری این منطقه بیش از پیش معرفی شده و این منطقه به قطب صنعتی و تولیدی تبدیل می‌شود.

مرتضی دهقان ضمن تشکر از تلاش‌های مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو در برقرار پرواز در این فرودگاه از تمدید مجوز پرواز و رفع مشکلات و اختلال در پرواز‌های این فرودگاه خبرداد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این دیدار گفت: نقش فرودگاه در توسعه همه جانبه منطقه آزاد ماکو با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی منطقه به خوبی روشن است، زیرا موقعیت ژئواستراتژیک و ژئوپلیتیکی ماکو این امکان را می‌دهد که بتواند به عنوان قطب اصلی حمل و نقل منطقه‌ای به ایفای نقش ترانزیتی بپردازد.

غلامرضا سلیانی اخذ مجوز مرز هوایی فرودگاه این منطقه و برقراری پرواز‌های بین المللی در کنار حذف روادید برای اتباع خارجی در این منطقه، اقدامی موثر در رونق اقتصادی کشور دانست.

انتهای پیام/م

سفر معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هوانوردی کشور  به منطقه آزاد ماکو

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.