رویداد‌های ورزشی استان قزوین

از حضور تکواندوکار تاکستانی در رقابت‌های جهانی کیش تا دعوت کاراته کا‌های قزوینی به دور جدید تمرینات تیم ملی

اخبار ورزشی روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه را در اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در بسته اخبار ورزشی امروز  دوشنبه شاهد خبر‌هایی، از حضور تکواندوکار تاکستانی در رقابت‌های جهانی کیش،دعوت کاراته کا‌های قزوینی به دور جدید تمرینات تیم ملی، برگزاری رقابت‌های دو و میدانی نیرو‌های مسلح استان،پایان رقابت‌های تنیس روی میز دهه فجر بانوان قزوین ،برگزاری اولین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان F.S.K در ضیاءآباد و دعوت دختران تنیسور قزوینی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی هستید.

تکواندوکار تاکستانی راهی کیش می‌شود

ترکیب تیم ملی تکواندو برای حضور در سومین دوره رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی در کیش اعلام شد و در این بین نام مهدی جلالی تکواندو کار ملی پوش تاکستانی هم به چشم می‌خورد،جلالی در وزن هفتم، به رقابت‌های جهانی کیش دعوت شده است.

سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G ۲) از روز ۹ اسفندماه در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

رقابت‌های دو و میدانی نیرو‌های مسلح استان برگزار شد

مسابقات دوومیدانی نیرو‌های مسلح به مناسبت دهه فجر در قزوین در سه گروه (سربازان، نیرو‌های کادر زیر ۳۵ سال وبالای ۳۵ سال به میزبانی سپاه صاحب الامر (عج) برگزار شد.

در بخش سربازان این رقابت‌ها، مجتبی خلیلی از ناجا، فرزاد فدائی و مهدی طارمی لر از ارتش اول تا سوم شدند،در گروه پائین ۳۵ سال هم سهراب مربی لی و حمید رحمانی از ارتش اول و دوم شدند و مقام سوم به امیر احمدی از ناجا رسید.

در گروه بالای ۳۵ سال هم بهرام محمودی و علی، ولی محمدی از ارتش و مجتبی رجبیان از سپاه صاحب الامر (عج) اول تا سوم شدند،در بخش تیمی این رقابت‌ها هم تیم‌های ارتش، ناجا و سپاه صاحب الامر (عج) عناوین برتر را کسب کردند.

چهار کاراته کا قزوینی در اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان

بهمن عسگری، مجید حسن نیای دیلمی، علی اصغر آسیابری و امیر رضا میرزایی به مرحله تازه اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان امارات دعوت شدند.

این اردو از ۱۸ بهمن ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد،دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه در دبی امارات برگزار خواهد شد.

رقابت‌های تنیس روی میز دهه فجر بانوان قزوین برگزار شد

مسابقات تنیس روی میز جام فجر در بخش دونفره آزاد، ویژه بانوان با شرکت ۱۲ زوج شرکت کننده برگزار شد که در پایان ترکیب ثمین برگشایی و مائده موسوی قهرمان شدند.

آمنه نعلچی و خدیجه قلی پور هم دوم شدند و تیم میترا دلچه‌ای و شیرین آهی و ترکیب نفیسه نیکویه و بهارناز آسایی هم مشترکا سوم شدند.

خانه تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر میزبان این رقابت‌ها بود.

اولین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان F.S.K در ضیاءآباد برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها قزوین با ۱۲۴ مدال رنگارنگ بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم‌های کرمان و تهران هم دوم تاسوم شدند، کاپ اخلاق هم به اردبیل رسید.

در کومیته تیمی، هیات کاراته تاکستان، منتخب قزوین و تهران اول تا سوم شدند و در کومیته تیمی آزاد هم دانشگاه کار قزوین، کرمان اول و دوم شدند و سوم مشترک به تیم‌های البرز و آکادمی نوروزی قزوین رسید.

این رقابت‌ها در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با شرکت ۴۰۰ کاراته کا از ۱۲ استان به میزبانی شهر ضیاءآباد برگزار شد.

دختران تنیسور قزوینی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی دعوت شدند

هانا سلطانی و فردخت علیمی از قزوین با درخواست کادر فنی تیم ملی تنیس دختران و با هدف تشکیل تیم‌های زیر ۱۲، ۱۴ و ۱۶ سال، به مسابقات انتخابی فراخوانده شدند.

نفرات برتر جهت حضور در مسابقات پیش مقدماتی جهانی در سریلانکا و مسابقات قهرمانی ۱۲ سال غرب آسیا در بحرین انتخاب می‌شوند.

این مسابقات از ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه در مرکز ملی تنیس ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.