طهماسبی: بازیکن آزاد در حد و اندازه انصاری وجود ندارد / فاصله مان با استقلال زیاد نیست

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: ما می‌توانیم انصاری را از لیست بازیکنان خود خارج کنیم، اما بازیکن آزاد در حد و اندازه این بازیکن نیست تا جذب کنیم.

محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات اظهار کرد: ما طبق نیازهای خود بازیکن جذب کردیم اما پارگی رباط صلیبی جابرانصاری برایمان دردسر ساز شد و از این بازیکن نمی توانیم در نیم فصل دوم استفاده کنیم.

طهماسبی درباره اینکه جابر انصاری از لیست بازیکنان پیکان خارج می شود،گفت: ما از لحاظ پزشکی و به صورت قانونی می توانیم انصاری را از لیست بازیکنان خود خارج کنیم اما بازیکن آزاد در حد و اندازه انصاری نیست تا جذبش کنیم. البته اگر فرکی نیاز به بازیکن داشته باشد در آن صورت اقدامات لازم را انجام می دهیم و این احتمال وجود دارد که انصاری را از لیست خود خارج کنیم.

حساب ویژه ای روی انصاری باز کرده بودیم 

او بیان کرد: ما روی جابر انصاری حساب ویژه ای باز کرده بودیم اما او در تمرینات دچار پارگی رباط صلیبی شد و باید پای آسیب دیده اش را عمل جراحی کند و این بازیکن از فصل بعد می تواند بازی کند.

سرپرست پیکان درباره اینکه انصاری قبل از پیوستن به پیکان مصدوم بود، بیان کرد: انصاری  قبل از پیوستن به پیکان مصدوم نشده بود، این بازیکن در تمرینات پرفشار تیم اتفاقی برایش رخ نداد و در تمرینات سبک دچار مصدومیت شد.

هنوز  با سعید قائدی توافق نهایی نکردیم 

او درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: با سعید قائدی صحبت کردیم اما هنوز توافقات نهایی صورت نگرفته است. تا زمانی که قرارداد بازیکن جدید ثبت نشود آن بازیکن ما محسوب نمی شود.

طهماسبی درباره اینکه پیکان در نقل و انتقالات فعالیت زیادی نداشت، گفت: بله  بازیکن زیادی نیاز نداشتیم به همین علت در نقل و انتقالات زیاد فعال نبودیم. علاوه بر این بازیکنانی که جذب کردیم خیلی خوب هستند و به طور حتم می توانند به تیم ما کمک کنند.

بازیکن آزاد در نقل و انتقالات  زمستانی وجود ندارد 

سرپرست پیکان درباره قراردادهای نجومی درنقل و انتقالات اظهار کرد: بازیکن آزاد در فصل نقل و انتقالات وجود ندارد و برای به خدمت گرفتن یک بازیکن باید مبلغ رضایت نامه بازیکن داده شود به همین علت مبلغ قراردادها افزایش یافته است.  به هر حال جذب بازیکن در نیم فصل دوم سخت است و باشگاه ها حاضر نمی شوند بازیکنان خود را از دست بدهند.

کسب ۳ امتیاز برابر استقلال دور از دسترس نیست

او درباره بازی این تیم برابر تیم استقلال بیان کرد: تیم ما همواره بازی های پا به پایی با استقلال داشته است و فاصله مان با این تیم زیاد نیست. به هر حال اگر بازیکنان روند رو به رشد خود را در بازی ها داشته باشند کسب 3 امتیاز دور از دسترس نیست.

سرپرست پیکان در  پایان درباره اهداف این تیم در نیم فصل دوم خاطر نشان کرد: کسب امتیاز در همه بازی ها جزء اهدافمان در نیم فصل دوم است وقصد داریم بهترین جایگاه را بدست آوریم.


بیشتر بخوانید: 

مهاجم تیم فوتبال پیکان این فصل را از دست داد

طهماسبی: فرکی شانس حضور در جمع خودروسازان را دارد


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تیم پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار