شمسایی: دیدار‌های حذفی به کیفیت بازی‌های فوتسال کمک می‌کند/ سرمربی تیم فوتسال بانوان تعیین شده است

عضو کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران گفت: سرمربی تیم فوتسال بانوان انتخاب شده است و بعد از بازی‌های حذفی باشگاه‌ها معرفی می‌شود.

وحید شمسایی در خصوص حضورش در کمیته فوتسال به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جلساتی مبنی بر حضور من در کمیته فوتسال برگزار شد و در پایان از طرف مهدی تاج حکم من ابلاغ شد و من در این کمیته قدم گذاشتم و اهدافی نظیر طرح توسعه و استعدادیابی در فوتسال و بازگرداندن تیم‌هایی که از لیگ خارج شده اند و کمک‌های راهبردی به فوتسال ایران و نظارت بر تیم‌های ملی با یک گروه فنی و قوی در کمیته فوتسال را برای خود ترسیم کرده ام.

شمسایی در خصوص بازی دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان با برزیل گفت: بازی با برزیل قطعا لغو می‌شود و ما دنبال جایگزین هستیم تا بتوانیم بازی دوستانه‌ای با تیم‌های دیگر قوی دنیا برگزار کنیم و تیم ملی کشورمان هم در حال حاضر در کشور صربستان نتایج خوبی را کسب کرد.

شمسایی در خصوص سرمربی تیم فوتسال بانوان گفت: سرمربی تیم فوتسال بانوان در مجمع انتخاب شده است و محمد حسن انصاری فر باید تاییده ریاست فدراسیون را در این خصوص بگیرند، ولی چون یکی از مربیان فوتسال لیک برتر است گذاشتیم بعد از پلی آف نتیجه را اعلام کنیم تا شبه‌ای ایجاد نشود و تصمیم داریم یک بازی دوستانه بین تیم ملی بانوان ایران و روسیه بگذاریم تا ملی پوشان کشورمان برای حضور در آسیا آماده شوند و قطعا با نگاه سنگینی که به تیم ملی هست حفظ این قهرمانی سخت می‌باشد.

شمسایی در خصوص مرحله پلی اف لیگ فوتسال گفت: برگزاری پلی اف هم در مسابقات آقایان و هم در بانوان خوب است، چون بازیکنان را بیشتر درگیر می‌کند و تعداد بازی‌ها هم بیشتر می‌شود، ولی در کل امسال لیگ پویایی نداشتیم و معایب زیادی وجود داشت، اما نظم برگزاری بازی‌ها و مدت زمان لیگ بسیار با برنامه و فوق العاده بود.


بیشتر بخوانید:

شمسایی بازهم آقای گل جهان می‌شود

رکورد وحید شمسایی شکسته شد

اعلام زمان اعزام ملی پوشان فوتسال ایران به اردوی صربستان


انتهای پیام/

اظهارات شمسایی درباره فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار