تغییرات ظاهری جدید برای فولکس‌ واگن پاسات ۲۰۱۹ +تصاویر

نسخه فیس‌لیفت فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۹ با تغییرات ظاهری و شماری از تکنولوژی‌های جدید معرفی شد.

جراحی زیبایی برای فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۹ +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فولکس‌واگن پاسات یک سدان کوچک نیمه‌لوکس و اقتصادی بوده که از سال ۱۹۷۲ در خط تولید این شرکت حضور دارد. این خودرو که پرفروش‌ترین خودروی این کلاس به شمار می‌رود، با فروش بیش از ۳۰ میلیون دستگاه تاکنون، یک موفقیت عظیم برای فولکس‌واگن رقم زده است. حال فولکس‌واگن آخرین نسل این خودرو را برای بازار اروپا دچار بروز‌رسانی و تغییرات کرده است. پاسات که شامل دو نوع سدان (چهار‌درب) و استیشن می‌شود، در هر دو مدل شامل تغییرات ظاهری اندکی شده است؛ تغییراتی که در سپر‌های جلو و عقب جدید، رینگ‌های جدید، گرافیک جدید چراغ‌‎ها و استفاده از جلوپنجره جدید خلاصه می‌شود.

در نمای جلویی خودرو، اتصال چراغ‌های جدید با یک نوار کرومی به یکدیگر، نوار LED ابرویی در بالای چراغ و قسمت‌های حجم یافته سیاه‌رنگ در پایین سپر تلفیقی از ویژگی‌های لوکس و اسپرت را به نمایش می‌گذارد. نمایی که بسیار گیرا‌تر و جذاب‌تر از مدل قدیمی ارزیابی می‌شود. در بخش پشتی خودرو چراغ‌های جدید، گرافیکی نزدیک به فولکس‌واگن توارگ دارند که با اتصال آن توسط یه خط موازی با سپر، هماهنگی خاصی به بخش پشتی خودرو بخشیده است.

کابین خودرو نیز تغییرات چندانی را در خود تجربه نمی‌کند اما شامل بهبود در دسترسی‌ها و استفاده راحت‌تر از سیستم‌های کامپیوتری شده است. همچنین مانیتور‌های ۶.۵ و ۸.۰ اینچ به همراه یک نمونه ۹.۲ اینچی بزرگ برای کنسول میانی قابل سفارش است. همچنین این سیستم به صورت ۲۴ ساعت به اینترنت متصل خواهد بود و پشتیبانی تمام مدت را در تمامی مدل‌ها ارائه می‌دهد.

از مهمترین تکنولوژی‌های قرار گرفته در این مدل، سیستم رانندگی نیمه اتوماتیک در بزرگراه بوده که تا سقف سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت قابل استفاده است. البته این تکنولوژی به صورت سفارشی و با پرداخت مبلغ بیشتر قابل دسترس است. همچنین سیستم کروزکنترل تطبیقی هوشمند، سیستم نگهدارنده بین خطوط، سیستم فرمان‌پذیری اضطراری، سیستم پارک کمکی و سیستم ترمز با نیروی کمکی برقی برای توقف سریع‌تر خودرو از جمله امکانات جدید در پاسات ۲۰۱۹ به شمار می‌روند.

همچنین سه پیشرانه بنزینی با قدرت‌های ۱۵۰، ۱۹۰ و ۲۷۲ اسب‌بخار به همراه سه پیشرانه دیزلی با قدرت‌های ۱۲۰، ۱۹۰ و ۲۴۰ اسب‌بخار برای پاسات جدید قابل سفارش است.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل  Volkswagen Passat 2019 را مشاهده می‌کنید.

جراحی زیبایی برای فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۹ +تصاویر

جراحی زیبایی برای فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۹ +تصاویر

جراحی زیبایی برای فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۹ +تصاویر

جراحی زیبایی برای فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۹ +تصاویر

جراحی زیبایی برای فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۹ +تصاویر

جراحی زیبایی برای فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۹ +تصاویر


بیشتر بخوانید: محصولات جدید فولکس‌ واگن در سال ۲۰۱۹ کدامند؟! +تصاویر


انتهای پیام/

فولکس واگن پاسات فیس‌لیفت شد

برچسب ها: فناوری ، فولکس واگن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار