فرماندار اردکان گفت: اتحاد ،همدلی و انسجام بین مسئولان و مردم نیاز اصلی امروز کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، هادی مقیمی فرماندار اردکان با بیان اینکه وحدت، همواره یکی از اصولی‌ترین و اساسی‌ترین نیاز‌های جامعه اسلامی بوده و است، گفت: امروز با توجه به تشدید هجمه‌های دشمنان کشور  بیش از پیش نیازمند انسجام و همدلی بین مسئولان است.

وی افزود: با تلاش‌ها، حمایت‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم اردکان، مسئولان و امام جمعه شهرستان، رشد و توسعه‌های خوبی در زمینه‌های مختلف در شهرستان شاهد هستیم و ایجاد صنایع بزرگ و کوچک باعث توسعه رشد و بالندگی در این شهرستان شده است.

وی بزرگترین افتخار شهرستان اردکان را نیز نیرو‌های تحصیل کرده، نخبگان، شهدا و جانبازان نام برد که در راه وطن، جان فشانی کرده‌اند.

فرماندار اردکان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: بیشترین نیاز کشور در حال حاضر اتحاد، همدلی و انسجام بین مسئولان و مردم است که به برکت انقلاب در بین مسئولان این شهرستان  به وضوح دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سکونت و بومی بودن دغدغه و مشکل اصلی جامعه نیست، افزود:کارایی و تأثیرگذاری افراد مهم‌ترین مسئله برای انجام مسئولیت ها، حائز اهمیت است.

۴۰ درصد ساکنین شهرستان اردکان را مهاجرین  تشکیل می‌دهند

مقیمی به سوالی درباره نبود توسعه زیرساخت‌ها به ویژه بهداشت و درمان با حضور مهاجران گفت: توسعه شهر صنعتی مانند اردکان مهاجرت را به دنبال دارد و ما جزء ۱۴ استان مهاجر پذیر کشور هستیم، ولی باید در فضای آرام و منطقی اجرای مسئولیت‌های اجتماعی را دنبال کنیم.

وی با توجه به اینکه ۴۰ درصد ساکنین شهرستان را مهاجرین  تشکیل می‌دهند، گفت: این آمار داده شده از طرف مردم، صحیح نیست.

وی مسقف کردن سنگ شکن‌ها یکی دیگر از اقدامات برای بهبود وضعیت هوای این شهرستان دانست و گفت: با انتصاب مشاور محیط زیست اولین جلسه کارگروه مشورتی محیط زیست شهرستان اردکان برای بررسی علمی و آکادمیک وضعیت هوای شهرستان و ارائه راهکار‌های مناسب برای رفع معضلات و مشکلات به زودی تشکیل خواهد شد.

مقیمی در پاسخ سوال یکی از حاضران در جلسه درباره جذب نیرو‌های بومی در واحد‌های مختلف فولاد گفت: صنعت فولاد بر پایه تجربه استوار است و بهره گرفتن از تجربه فولاد اصفهان و سایر فولاد‌ها نشان می‌دهد که نیرو‌های بومی باید با تجربه دیگران آشنا شوند تا جایگزین مناسب در رده‌های بالای مدیریتی شود و با توافق نامه‌های انجام شده و جذب نیرو‌ها صرفاً از طریق آزمون و اولویت با نیرو‌های بومی شهرستان می‌باشد.

فرماندار اردکان تصریح کرد: احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر مجاور کمترین میزان بوی نامطبوع را دارد، اما به دلیل حساسیت‌ها و با پیگیری‌ و همکاری شورای اسلامی شهر ساخت این تصفیه‌خانه حداقل ۲۴ کیلومتر از محدوده بیرون از شهر اردکان منتقل شد.

وی پروژه فاضلاب شهری اردکان را اولین پروژه متقابل با بخش خصوصی نام برد و گفت: با همکاری مردم مشکل بوی نامطبوع در برخی محلات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: فولاد ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.