داوری: تعللی در بحث انتخابات والیبال نداشتیم/ از معروف و خوش خبر به راحتی نمی‌گذریم

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: ما هیچ گونه تعلل در بحث انتخابات نداشتیم و اگر اکنون هم برای ثبت نام نامزد‌ها اقدام می‌کردیم انتخابات به سال آینده موکول می‌شد‎.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال در حاشیه مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) در کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا باید تکلیف چند مسئله از جمله روسای بازنشسته هیئت‌ها و مدیرانی که دوران ریاستشان به پایان رسیده مشخص شود تا بتوانیم انتخابات فدراسیون والیبال را برگزار کنیم.

او ادامه داد: تعداد افرادی که وضعیتشان مشخص نیست به ۱۳ یا ۱۴ نفر می‌رسد که تعداد قابل ملاحظه‌ای در روز انتخابات فدراسیون خواهد بود‎. به محض اینکه وزارت ورزش برای شروع ثبت نام به ما دستوری را ابلاغ کند ما ثبت نام از نامزد‌های ریاست فدراسیون والیبال را آغاز می‌کنیم‎. ما هیچ گونه تعلل در بحث انتخابات نداشتیم و اگر اکنون هم برای ثبت نام نامزد‌ها اقدام می‌کردیم انتخابات به سال آینده موکول می‌شد‎.

پیمان اکبری یکی از گزینه‌های دبیری والیبال است

داوری درباره انتخاب دبیر فدراسیون والیبال گفت: ما تمایل زیادی داریم تا دبیر فدراسیون هر چه سریع‌تر کارش را آغاز کند‎. شخص مورد نظر برای دبیری فدراسیون انتخاب شده، اما مشکلاتی در بخش اداری و همچنین مسائل شخصی از طرف فرد مورد نظر وجود داشته که علنی شدن انتخابش را با تاخیر مواجه کرده است‎. پیمان اکبری نیز یکی از گزینه‌های مطرح برای تصدی دبیری فدراسیون والیبال بوده، اما نمی‌توانم درباره اینکه آیا انتخاب نهایی ما هست یا نه، مسئله‌ای را بیان کنم. خوشبختانه کاری در فدراسیون که وابسته به دبیر فدراسیون باشد عقب نیفتاده و ما طبق برنامه پیش می‌رویم‎.

هدف ما برگزاری صحیح انتخابات والیبال است

او درباره احتمال شرکت در انتخابات فدراسیون والیبال تصریح کرد: اگر به این سوال پاسخ ندهم بهتر است، چون هر پاسخی که بدهم حاشیه‌هایی به دنبال دارد، اما باید روی این نکته تاکید کنم که هدف ما برگزاری صحیح و درست انتخابات است‎. من ۲۹ سال سابقه مدیریت ورزشی دارم و خوشبختانه با استفاده از این تجربه فضای آرامی را در والیبال حاکم کردیم. اجازه بدهید این جو آرام تا انتخابات ادامه داشته باشد‎.

سرپرست فدراسیون والیبال بیان کرد: سعید معروف یکی از بزرگان والیبال ایران است و به نظرم چهره‌های شاخص ورزشی، اسطور‌های ورزش در همه جای دنیا هستند. آن‌ها انسان‌های برجسته‌ای هستند و به طور حتم قابل احترام هستند. نظام جمهوری اسلامی حدود ۱۶ سال برای پرورش اشخاصی مثل سعید معروف و امیر خوش‌خبر هزینه کرده و آن‌ها تبدیل به سرمایه برای نظام شدند به همین علت نباید به راحتی چنین سرمایه‌ای را از دست داد‎.

او در پایان خاطر نشان کرد: صحبت‌هایی را با امیر خوش‌خبر برای بازگشت به پست سرپرستی تیم ملی داشتیم. امیدوارم او هم به جمع‌بندی لازم برسد و برای برگشت رضایت بدهند‎. ما تا زمان مسابقات انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ تنها ۵ ماه فرصت داریم و زمانی برای آزمون و خطا وجود ندارد‎.


بیشتر بخوانید: 

خبرنگارستیزی، دکترای نامعتبر و نوسانات اخلاقی رئیس والیبال

فدراسیون والیبال مسئولان ورزش و قانون را دور زد/ توسل به عناصر خارجی برای فرار از بازنشستگی!

تکلیف رئیس فدراسیون والیبال مشخص می شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار