بهره برداری مرکز آموزش گردشگری و هتلداری فنی و حرفه‌ای رامسر

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران از بهره برداری مرکز آموزش گردشگری و هتلداری فنی و حرفه‌ای رامسر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سیدحسین درویشی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مازندران در آیین افتتاح مرکز آموزش گردشگری و هتلداری رامسر با بیان اینکه وظیفه سازمان فنی و حرفه‌ای تربیت نیروی انسانی در راستای ایجاد اشتغال است، گفت: جوانان ایران استعداد و ظرفیت‌های بسیار بالایی دارند که نیاز است با آموزش به این جوانان در راستای اشتغال و رونق اقتصادی گام برداریم.

وی افزود: یکی از بزرگترین استراتژی فنی و حرفه‌ای افتتاح مرکز آموزش گردشگری رامسر به عنوان مرکز در غرب استان بود.

درویشی گفت: وجود ظرفیت‌های ویژه گردشگری در غرب استان نیاز به ایجاد این مرکز را بیش از احساس می‌شد که با تدبیر دولت این مهم محقق شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران با بیان اینکه طرح مرکز آموزش گردشگری و هتلداری رامسر از سال ۹۴ آغاز شد، افزود: این طرح با زیربنای ۱۲۰۰ متر در ۵ طبقه و ۱۲ سوئیت با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی گفت: تجهیز کامل این مرکز مهم‌ترین دغدغه ماست تا بتوانیم از نور تا رامسر را پوشش دهیم

ایجاد مرکز آموزش گردشگری نیاز شهرستان بود که محقق شد

محمد آزاد فرماندار رامسر نیز در این مراسم با بیان اینکه این طرح در دولت تدبیر و امید کلنگ زنی و به بهره برداری رسید، گفت:: قطار توسعه با وجود شرایط نامطلوب اقتصادی با سرعت به پیش می‌رود و با شتاب مطلوب درحال پیشرفت است.

وی افزود: رامسر ۷ واحد دانشگاهی در رشته‌های تخصصی دارد که ظرفتی مهم برای شهرستان محسوب می‌شود

آزاد گفت: رامسر منطقه‌ای گردشگری است و ایجاد مرکز آموزش گردشگری نیاز ویژه شهرستان بود که با تدبیر دولت این مهم محقق شد

فرماندار رامسر با بیان اینکه ۳۰ روستای شهرستان در ۴ سال گذشته گازرسانی شد، افزود: با وجود ۱۰ هزار پروژه اجرا شده در ۴۰ سال گذشته شهرستان رامسر، اما نتوانستیم این دستاورد‌ها را جمع بندی کنیم.

وی با قدردانی از همت همگانی در احداث طرح مرکز گردشگری گفت:: رییس و کارکنان اداره فنی و حرفه‌ای رامسر بطور هفتگی برای تسریع در اتمام پروژه پیگیر این مهم بودند.
انتهای پیام/آ

برچسب ها: دهه فجر97 ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.