وزیر بهداشت خبر داد؛

افتتاح ۷ هزار تخت بیمارستانی تا پایان سال ۹۸/ داروی مورد نیاز کشور تا پایان سال آینده تامین شده است

نمکی با اشاره به تامین دارو و تجهیزات پزشکی از افتتاح هفت هزار تخت بیمارستانی در کشور تا پایان سال آینده خبر داد.

افتتاح ۷ هزار تخت بیمارستانی در کشور تا پایان سال آیندهبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی درحال ساخت بیمارستان شهید دکتر بهشتی قم، ضمن تاکید بر تکمیل این پروژه تا بهار سال آینده اظهار کرد: پروژه‌های بسیار خوبی در قم توسط دولت، بخش خصوصی و خیرین در حال ساخت است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه پروژه بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم توسط خیرین در حال ساخت است و مقرر شده در مورد چگونگی مدیریت این بیمارستان تصمیم گیری کنیم.

نمکی تصریح کرد: خبر خوش ما برای مردم ایران است که دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز کشور تا پایان سال آینده تامین شده و علیرغم تحریم‌ها و فشار‌های بین المللی، مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

وزیر بهداشت از افتتاح ۷ هزار تخت بیمارستانی در کشور تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: در صدد هستیم که نیرو‌های مورد نیاز تخت‌های جدید بیمارستانی به ویژه نیروی پرستاری را تامین کنیم.

نمکی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و پیشگیری، اقدامات مهمی در دستور کار است، گفت: باید بتوانیم در مورد بیماری‌های غیرواگیر برنامه و بسیج ملی اجرا کنیم.

وزیر بهداشت بیان کرد: برای کنترل بیماری‌های غیرواگیر از جمله دیابت، سرطان و همچنین سلامت روان، با سایر دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌های خوبی در دستور کار داریم و امیدواریم که در ۵ استان کشور تا بهار ٩٨ و در سایر استان‌ها تا پایان سال آینده، شاهد استقرار پرونده الکترونیک سلامت که یکی از مهمترین زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای پزشکی خانواده و نظام ارجاع است، باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از کلینیک بیمارستان شهید دکتر بهشتی قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار