مبادله ۱۷ هزار کتاب صوتی میان کتابخانۀ گویای رضوی و دفتر فرهنگ معلولین قم

۱۷ هزار کتاب صوتی به منظور خدمت‌رسانی بهتر به نابینایان و کم‌بینایان بین کتابخانۀ گویای رضوی و دفتر فرهنگ معلولین قم مبادله شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی وظیفه‌دان رئیس کتابخانۀ گویای رضوی گفت: ۷ هزار کتاب صوتیِ کتابخانه گویای رضوی از محل منابع اهدایی، با ۱۰ هزار و ۱۳۰ عنوان کتاب صوتی دفتر فرهنگ معلولین قم مبادله شد. این کتاب‌ها در موضوعات علوم اسلامی، تاریخ، زبان انگلیسی، زبان عربی، جامعه‌شناسی، حقوق و ادبیات است.

وی افزود: به منظور دسترسی آسان‌تر نابینایان و کم‌بینایان، غنی‌تر شدن کتابخانه‌های ویژۀ گروه‌های خاص و هم‌افزایی در ارائه خدمات کتابخانه‌ای به این قشر از جامعه، کتابخانۀ گویای رضوی وابسته به آستان قدس رضوی اقدام به مبادلۀ منابع خود با سایر کتابخانه‌ها و مراکز مربوط به نابینایان می‌کند که حرکت اخیر به دنبال بازدیدِ مدیرعامل دفتر فرهنگ معلولین قم، وابسته به دفتر آیت‌الله سیستانی از کتابخانه گویای رضوی صورت گرفت.

وظیفه‌دان تصریح کرد: کتابخانه گویای رضوی علاوه بر ارائه خدماتِ حضوری به مراجعان، لیست منابع درخواستی اعضا و مراکز را از طریق سایت library.razavi.ir/portal/home/?news/۷۸۸۲۰۳/۷۹۶۰۱۱/۸۰۴۲۳۳ وتلفن ۰۵۱-۳۲۷۶۶۴۴۴ دریافت می‌کند و پس از بررسی و آماده‌سازی، منابع درخواست‌شده را در مشهد با همکاری کتابخانۀ سیار و تلفنی آستان قدس رضوی و در خارج از مشهد نیز از طریق پست و به صورت رایگان در اختیار افراد متقاضی در سراسر کشور قرار می‌دهد.

گفتنی است، کتابخانۀ گویای رضوی واقع در طبقۀ همکف کتابخانۀ آیت‌الله شیخ مجتبی قزوینی از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد است و در خیابان طبرسی، مجلسی غربی ۱ پذیرای عموم روشن‌دلان و کم‌بینایان است.

انتهای پیام //م. ص.
 

اولین همکاری مشترک بین کتابخانۀ گویای رضوی و دفتر فرهنگ معلولین قم

برچسب ها: کتاب ، کتابخوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار