معاون بهداشت جمعیت هلال احمر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

آخرین وضعیت راه‌اندازی بیمارستان هوایی در کشور/ افتتاح ۳۱ واحد جدید توانبخشی به مناسبت ایام دهه فجر

صفاریه از افتتاح ۳۱ واحد جدید توانبخشی در ۱۱ استان کشور به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.

۳۱ واحد جدید توانبخشی افتتاح می‌شود/ بودجه کافی برای راه اندازی بیمارستان هوایی نیستحسن صفاریه معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص افتتاح واحد‌های جدید توانبخشی اظهار کرد: به مناسبت ایام دهه فجر و و به منظور کمک به توانبخشی و ارائه خدمات اجتماعی برای تسکین آلام بیماران، جانباران و معلولان و ایجاد حس تعاون، تفاهم، دوستی و نیکوکاری بین مردم، ۳۱ واحد جدید توانبخشی در ۱۱ استان آذربایجان غربی، ایلام، اردبیل، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی و هرمزگان افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۸۹ واحد توانبخشی داریم، تصریح کرد: با افتتاح این ۳۱ واحد جدید، تمام استان‌ها از وجود یک مرکز جامعه توانبخشی برخوردار خواهند بود.


بیشتر بخوانید: بیمارستان هوایی؛ طرحی که در سطح مطالعات باقی ماند


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر درباره طرح بیمارستان هوایی گفت:: این طرح که به منظور تسریع در امداد و نجات به افراد آسیب دیده و انتقال سریع به بیمارستان‌ها به خصوص در مناطق صعب العبور در نظر گرفته شده، به دلیل کمبود بودجه محقق نخواهد شد.

وی افزود: اگر بودجه این طرح تامین شود، می‌توان یکی از هواپیما‌های باربری که عمر مسافربری آن سر آمده است را تبدیل به بیمارستان هوایی کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار