جدیدترین اظهارات رنار درباره شایعه حضورش در تیم ملی فوتبال ایران

سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش تاکید کرد در این تیم می‌ماند و به کشور دیگری نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن و حذف از رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات، قرارداد کارلوس کی روش پرتغالی با فدراسیون فوتبال کشورمان به پایان رسید و او با عقد قراردادی ۴ ساله هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده گرفت.

در جریان مسابقات جام ملت ها ۲۰۱۹ که به میزبانی اماراتی ها برگزار می شد، اروه رنار، سرمربی فرانسوی تیم ملی مراکش برخی بازی ها را از نزدیک تماشا کرد و در دیدار ایران مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت ها در جایگاه ویژه کنار مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان حضور داشت که سبب ایجاد شایعاتی مبنی سرمربیگری او در تیم ملی فوتبال ایران شد.

البته از همان روزهای نخست مشخص شد که او قرارداد جدیدی با فدراسیون فوتبال مراکش امضا کرده و تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ در آن تیم خواهد بود. همچنین در روزهای گذشته فدراسیون فوتبال امارات هم برای جانشینی آلبرتو زاکرونی به این مربی پیشنهاداتی داده است اما در گفتگو با رسانه اماراتی بیان کرد، صحبت ها و پیشنهاداتی که می شود، برای من مهم نیست. مربی حرفه ای هستم و به قراردادم با مراکش احترام می گذارم. دلیلی ندارد در این خصوص صحبت کنم و تمرکزم روی آماده سازی تیم برای حضور در مقدماتی جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ مصر است.

تیم ملی مراکش قرار است در چارچوب دیداری تدارکاتی به مصاف آرژانتین برود. شاگردان رنار در مقدماتی جام ملت ها ۲۰۱۹ مصر در گروه B با کسب ۱۰ امتیاز جواز حضور در جام ملت ها را پیدا کردند و در آخرین دیدار باید به مصاف مالاوی بروند.


بیشتر بخوانید:

جانشینی مارکار آقاجانیان جای کی‌روش صحت ندارد

کی‌روش پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران به کلمبیا می‌رود

کی روش رسما خداحافظی کرد

کارلوس کی روش حرف آخرش را زد


انتهای پیام/

پاسخ منفی رنار به اماراتی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار