دعوت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران از مردم ولایتمدار استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

آیت الله طبرسی و احمد حسین زادگان، با صدور پیام مشترکی از مردم انقلابی مازندران را برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند. ‎

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  آیت الله طبرسی و احمد حسین زادگان، با صدور پیام مشترکی از مردم انقلابی و بصیر مازندران برای شرکت یکپارچه، پرشور و خلق حماسه تاریخی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کردند. ‎

متن کامل پیام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به شرح زیر است:

جمهوری اسلامی ۴۰ سال از عمر پربرکت خود را با عزت سپری کرده است و اکنون برغم بدخواهی ها، توطئه ها، تهدید‌ها و تحریم‌های سنگین، در آستانه چهل سالگی حیات خود در اوج استواری و اقتدار قرار دارد.

انقلاب اسلامی ایران که با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره)، مجاهدت ملت مومن و انقلابی ایران، وحدت کلمه و جان فشانی شهدای والامقام به ثمر نشست و اکنون پس از ۴ دهه به پیشرفت و بالندگی لازم در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و علمی رسیده است، از آغازین روز‌های حیات خود همواره با توطئه‌ها و هجمه‌های استکبار جهانی با همکاری و نقش آفرینی اذناب منطقه‌ای خود روبرو بوده است؛ چرا که با تکیه بر استقلال خود به الگویی برای آزدیخواهان برای در افتادن با حکومت‌ها و حاکمیت‌های جائر بدل شد و ندای حق طلبی آن در سرسرای جهان معاصر طنین انداز گشت.

امروز ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرد که دشمنان قسم خورده نظام با بهره گیری از انبوه شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌ای سعی دارند با القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی در مردم نسبت به خدمتگزاران خود و نظام جمهوری اسلامی، مردم ما که دلداده انقلاب هستند را در برابر حاکمیت قرار دهند و به خیال خام خود، نگذارند انقلاب اسلامی، به چهل سالگی برسد.

اینک در طلیعه خورشید چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب برای ادامه راه و تداوم آرمان‌های خود بیش از پیش به وحدت و همدلی نیاز دارد، تا با صفوف و بنیانی مرصوص چنان همایش شکوهمند و باعظمتی خلق شود که دشمنان در برابر بزرگی و اقتدار ایران اسلامی سر شکست فرو بیاورند.

مردم انقلابی ایران که همواره با حضور در صحنه‌های بزرگ و تاریخی با پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ایثارگری و جانفشانی از حریم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت کردند و کام دشمنان و بدخواهان انقلاب را تلخ نمودند، امسال نیز در یوم الله ۲۲ بهمن ضمن اعلام انزجار خود از استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و خائنین مزدور آنان در منطقه و برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، به تعبیر رهبر معظم انقلاب با تاسی از مکتب فاطمی (س) حماسه‌ای تاریخی خلق می‌کنند.

اینجانبان از مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار مازندران دعوت می‌نماییم تا در پیروی از راه و آموزه‌های شهدای والامقام با شرکت عزت آفرین خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در چهل سالگی انقلاب اسلامی، بار دیگر با آرمان‌های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و بیعت نموده و همگام و هم صدا با سراسر کشور، اتحاد و وحدت کلمه را به نمایش بگذارند و با حضور تاریخی خود در راهپیمایی این روز پر عظمت، مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و بدخواهان بکوبند.

انتهای پیام/آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار