سلطانی فر: آینده ایران روشن و درخشان است/ جوانان انقلابی برای مبارزه با استکبار وارد میدان شده اند

وزیر ورزش و جوانان گفت: آینده ایران بسیار روشن و درخشان خواهد بود، در چهل سال گذشته در عرصه های مختلف دستاوردهای گوناگونی داشته ایم.

سلطانی فر: آینده ایران روشن و درخشان است/ جوانان انقلابی برای مبارزه با استکبار وارد میدان شده اندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعودسلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: فرا رسیدن ۲۲ بهمن را به همه فجر آفرینان سال ۵۷ و‌ملت قهرمان ایران تبریک وتهنیت عرض می کنم و امیدوارم همانطور که در چهل سال گذشته، مردم شریف ایران در تمامی صحنه ها در دفاع از حریم و کیان نظام اسلامی کارنامه بسیار موفقی داشته اند و توانسته اند صفحات طلایی در تاریخ سیاسی ایران را رقم بزنند، از تجربیات به دست آمده برای ساختن ایران آباد، سربلند و پرافتخار گام بردارند.

او ادامه داد : لازم است اقرار کنم علی رغم تمام موانع ،فشارها، تحریم ها و مشکلاتی که در طول چهل سال گذشته داشتیم. خصوصا جنگ تحمیلی ،این ملت پرصلابت، قهرمان و غرور آفرین ثابت کردند که با وجود همه فشارها همواره به صحنه آمده اند و توانستند کارنامه خوبی در دفاع از ارزش ها، از خود بر جای بگذارند‌.

سلطانی فر در ادامه گفت:من اطمینان در شرایط فعلی به خاطر تحریم های ناعادلانه و غیرقانونی و عهد شکنی رییس جمهور آمریکا مشکلاتی در داخل به وجود آمده وتا حدودی مردم به لحاظ معیشتی در فشار قرار گرفته اند، اما با این وجود نیز ملت پرصلابت و غرور آفرین در این مبارزه وکشمکش باز هم سربلند بیرون خواهند آمد و این روزهای حساس را پشت سر خواهند گذاشت. شرایط سخت تر از روزهای هشت سال دفاع مقدس نیست و تجربیات ملت بیش از آن زمان است، این در حالی است که نسل های بعد از انقلاب نیز به صحنه آمدند و با همه توان از تجربیات از دستاوردها و نظام شان دفاع می کنند و‌من مطمئن هستم این دوره راهم با صلابت پشت سر خواهیم گذاشت.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: انشالله آینده ایران بسیار روشن و‌موفق خواهد بود، ملتی که موجبات عزت و افتخار برای همه مسلمانان جهان می شوند و مدینه فاضله برای کشورهای اسلامی خواهند بود. هرچند در چهل سال گذشته نیز در عرصه های مختلف ما توانسته ایم دستاوردهای استثنایی داشته باشیم.

او ادامه داد: جامعه ورزش در چهل سال گذشته در همه صحنه ها از حریم نظام و دستاوردهای شان دفاع کردند و حضوری تعیین کننده داشتند و این بار نیز نقش خود را به خوبی ایفا خواهند کرد.

سلطانی فر تاکید کرد: جامعه بزرگ ورزش، در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن شرکت خواهد کرد و در ادامه فعالیت ها وتلاش هایش با فراهم کردن زیرساختها ،علاوه برارتقا سطح سلامتی و ایجاد فضای مناسب برای افتخارآفرینی ،با توفندگی بیشتر قدم برخواهد داشت.

او در ادامه گفت : همانطور که در چهل سال گذشته خانواده ورزش و‌جوانان کارنامه موفقی داشته، در سال های آینده هم یکی از دستگاه هایی خواهد بود که در جهت خدمت گذاری و نقش آفرینی در فرایندتوسعه ،نقش موثری خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

سلطانی فر: قانون منع به کار گیری بازنشستگان را اجرا کرده ایم

سلطانی فر: در دهه طلایی و خیزش ورزش زنان هستیم

سلطانی فر: بدهی های گذشته پرسپولیس و استقلال را پرداخت کردیم


انتهای پیام/

صحبت های وزیر ورزش و جوانان در مورد جوانان انقلابی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.