پرسپولیسی‌ها پاداش نایب قهرمانی در آسیا را دریافت کردند

باشگاه پرسپولیس پاداش نایب قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از نایب قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، سرخپوشان باید پاداش میلیاردی کسب می‌کردند اما به دلیل برخی مشکلات و ... مسئولان پرسپولیس موفق نشدند تا پاداش را به طور مستقیم از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) دریافت کنند.

البته پرسپولیسی‌ها  در نهایت با همکاری سفارت ایران در کوالالامپور مالزی این پول را دریافت کردند.  با هماهنگی‌هایی که بین باشگاه پرسپولیس و سفارت ایران در مالزی انجام شد، پاداش نایب قهرمانی در آسیا به صورت روزانه به سفارت ایران داده می‌شد و آن‌ها این پول را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می‌کردند.

ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با رادیو جوان در این باره بیان کرد: ما در گرفتن پاداش نایب قهرمانی مشکل داشتیم چرا که در گذشته هر سه نفر، نفری ۱۵۰ هزار دلار می‌توانستند با خود پول بیاورند و پس از آن قرار شد ماهی ۳۰۰ هزار دلار به ما پرداخت کنند که این اتفاق هم رخ نداد.

او افزود: سپس به ما اعلام کردند که حساب ارزی معرفی کنید، اما ما به خاطر برخی مشکلات حساب ارزی نداشتیم تا اینکه در نهایت سفارت ایران در مالزی را معرفی کردیم و به همین دلیل به ازای هر روز کاری ۵۰۰ هزار رینگت مالزی به ما پرداخت می‌شود که حدود روزی یک میلیارد و ۲۰۰ - ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود.

عرب ادامه داد: در نهایت اواخر هفته قبل ما قسمت آخر این پول را گرفتیم و البته از قبل مقداری  نیز هزینه کرده بودیم. همچنین بخشی از هزینه‌های جاری را از این پول صرف کرده بودیم، اما در نهایت مبلغی ماند و قرار شد پس از تشکیل کمیته انضباطی جرائم را از آن کم کنند و مابقی این پول را به ما بدهند. فکر می‌کنم حدود ۴۲۵ هزار دلار باقی‌مانده که باید این پول به حساب سفارت ایران در مالزی واریز شود و باز هم به همان طریق این پول را تحویل بگیریم.  


بیشتر بخوانید:

ستاره‌های جدید پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

علیپور در یک قدمی کی روش/ مصدومیت مهاجم پرسپولیس جدی نیست

استقلال و غفوری، بهترین تیم و بازیکن/ برانکو، بهترین سرمربی شد


انتهای پیام/

اظهارات ایرج عرب درباره دریافت پاداش آسیایی پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار