نماینده، ولی فقیه در سپاه؛

زنان جامعه اسلامی در زمینه عفاف وحجاب ازحضرت زهرا (س) الگو بگیرند

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت:زنان جامعه اسلامی بایددر زمینه عفاف وحجاب باالگوگیری ازحضرت زهرا(س)نقشه شوم دشمن رابرآب کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه با اشاره به فرا رسیدن سال روز شهادت حضرت زهرا (س) گفت:همه صحنه‌های زندگی حضرت زهرا (س) الگوی همگان است و ایشان تجلی اسلام و سبک زندگی اسلامی است و نشان داد که شخصیت زن به حفظ و صیانت از آنچه که خداوند به وی داده است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: حضرت زهرا (س) بهترین الگو در زمینه دفاع از دین است، در این مقطع فعلی انقلاب یکی از مهم‌ترین جلوه‌های الگویی حضرت زهرا (س) دفاع از دین خداوند است که باید مورد توجه همگان باشد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: زنان جامعه اسلامی باید در زمینه عفاف و حجاب با الگوگیری از حضرت زهرا (س) بازیچه دنیای استکبار نشوند و نقشه شوم دشمن را برآب کنند.

حاجی صادقی افزود: حضرت زهرا (س) به ما یاد داد در دفاع از ولایت حتی منتظر دستور خود، ولی نباشیم و در راه حفظ ولایت همه هستی خود را به میان بیاوریم و فدا کنیم.

وی با بیان اینکه برای ماندگاری و تداوم انقلاب اسلامی باید از حضرت زهرا (س) الگو بگیریم،بیان کرد: هنگامی که دین خداوند در خطر بود حضرت زهرا (س) فرزند و حریم خانه و همه هستی خود را برای دفاع از دین خداوند فدا کرد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآورشد: حقیقت دین، دین ولایی است و دینی واقعی است که مجری آن ولایت باشد، حضرت زهرا (س) می‌دانست که دین بی ولایت دین هدایت و سعادت نیست که در این زمینه همه چیز خود را فدای ولایت کرد و فرمود: تا زمانی که زنده هستم دست دشمنان به، ولی خدا نمی‌رسد.

انتهای پیام/ ح

برای تداوم انقلاب اسلامی باید از حضرت زهرا (س) الگو بگیریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار