امام جمعه نیشابور:

برنامه ریزی برای توسعه اقتصادی در خراسان رضوی ضروری است

امام جمعه نیشابور گفت: این جای تقدیر دارد که اشتغال، تامین معیشت و مسائل اقتصادی در صدر برنامه‌های استاندار است.

برنامه ریزی برای توسعه اقتصادی در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه نیشابور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی نیشابور با اشاره به تببین برنامه‌ها از سوی استاندار در گردهمایی ائمه جمعه خراسان رضوی، گفت: خوشحالم که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مسئول عالی رتبه خراسان رضوی، اولویت کاری خود را اقتصاد قرار داده است.

وی تصریح کرد: من شخصا از این که استاندار خراسان رضوی، این پرچم را به دست گرفته ابراز خرسندی می‌کنم و می‌گویم همه ما باید پای کار باشیم تا بتوانیم در این حوزه موفق باشیم.

امام جمعه نیشابور با اشاره به اهتمام رهبر معظم انقلاب به موضوعات اقتصادی، نامگذاری ایشان طی دهه گذشته، حمایت از تولید ملی و اشتغال، ادامه داد: به طور حتم هر قدمی که در این راستا برداریم امام راحل (ره) و شهدا خوشحالند.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: اگر مسئولان موانع را برطرف کنند و راه برای حضور مردم در عرصه‌های مختلف هموارتر شود؛ خواهیم دید که ملت در تمامی بخش‌های کشاورزی، صنعتی، خدماتی قهرمانند و نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: در آستانه دهه پنجم انقلاب که اوج پختگی، عقل ورزی و کمال است، باید همه در زیر پرچمی که استاندار خراسان رضوی برای توسعه اقتصادی، توانمند سازی، اشتغال و تدین و تمکن مردم برافراشته حرکت کنیم تا آنانی که به خیال باطل خود گمان می‌کردند چهل سالگی انقلاب را نمی‌بینیم؛ شاهد عزت روز افزون و قامت استوارتر ملت ایران باشند.

امام جمعه نیشابور ادامه داد: امروز مردم انتظار ندارند که کشوری که در رتبه هجدهم جهان به لحاظ اقتصادی قرار دارد؛ برای اشتغال و تامین معیشت مشکل داشته باشند.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی که در کرمان با دستاورد‌های موفقی همراه بوده، در خراسان رضوی با توجه به توانمندی‌های بالای استان، بطور حتم از نتایج بهتری برخوردار خواهد بود.

وی در پایان افزود: اگر موانع حرکت را از سر راه مردم برداریم، برای کار و تلاش آمادگی دارند و علاقمند به پیشرفت کشورند.

انتهای پیام // ف. ک
 

مسائل اقتصادی الویت کاری خراسان رضوی است

برچسب ها: شهدا ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.