اخذ یک هزار و ۳۰۰ سند رقبات وقفی روستایی

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: نتیجه برگزاری کارگروه‌های مشترک بین بنیاد مسکن و اداره اوقاف و امور خیریه فارس، اخذ یک هزار و ۳۰۰ سند رقبات وقفی روستایی در سال جاری بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، داوود عسکر پور معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: یکی از برکات وقف در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی، برگزاری کارگروه‌های مشترک بین ادارات مختلف و ادارات اوقاف و امور خیریه است.

وی افزود: با تشکیل این کارگروه‌ها، بسیاری از مشکلات مرتفع و جمع زیادی از مردم نیز از منافع این تفاهم‌ها برخوردار شده‌اند.

عسکر پور گفت: در موضوع برگزاری کارگروه مشترک اوقاف با بنیاد مسکن فارس و به‌منظور رفع مشکلات مردم، در سال جاری اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به حوزه کاری بنیاد مسکن که شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستا‌ها را پوشش می‌دهد و با تلاش‌های انجام‌شده کارشناسی و با توجه به سنددار کردن و اجرای قانون ساماندهی که متولی آن بنیاد مسکن است، بحث سنددار کردن، تغییر کاربری و الحاق به طرح هادی روستایی اراضی اوقافی پیگیری شد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده فی‌مابین، در ابتدای امسال، بنا بود که تا پایان سال، یک هزار و ۵۰۰ سند در این موضوع صادر شود که تاکنون یک هزار و ۳۰۰ سند اخذ شده است.

انتهای پیام/چ

اخذ سند رقبات وقفی روستایی در فارس

برچسب ها: سازمان اوقاف ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.