باصدور پیامی مشترک صورت گرفت؛

دعوت نماینده، ولی فقیه در سیستان وبلوچستان واستاندار از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن

نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و استاندار در پیام مشترکی از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در پیام مشترکی آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و احمدعلی موهبتی استاندار ییستان وبلوچستان مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در متن پیام آمده است؛ یوم الله ۲۲ بهمن مظهر وحدت، استقلال خواهی و آزادی طلبی ملت ایران است و در این روز حرکت در مسیر روشن انقلاب اسلامی، راه هدایت گرانه امام و شهدا و پیوستن به اقیانوس بیکران اراده و اقتدار ملی رخ داده است.

در طلیعه چهلمین سال از حیات پربرکت انقلاب اسلامی به برکت باور، آگاهی، بصیرت، ایمان و شجاعت ملت بزرگ ایران اسلامی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، با وجود دشمنی‌ها و توطئه‌های دائمی استکبار جهانی، ایران اسلامی همچنان راه درخشان اقتدار، عزت و مسیر پرافتخار خود به سمت آرمان‌های انقلابی و آینده‌ای آباد و پرتلالو را استمرار می‌بخشد و ملت ایران اسلامی به ویژه جوانان با توکل بر خدا، قله‌های بلند افتخار را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند.

ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ با درک شرایط حساس کنونی نیک می‌دانند که رمز تداوم حرکت پیروزمندانه انقلاب اسلامی و راه عبور از مشکلات فراروی کشور در تمسک و تبعیت از ولایت فقیه، توجه به وحدت اسلامی و حضور هوشمندانه در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و بیش از پیش حفظ روحیه انقلابی و جهادی است.

یوم الله ۲۲ بهمن فرصتی حیات‌بخش برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا و نمایش توانمندی‌های سرشار است و مردم با حضور پر شور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن وحدت و انسجام یکپارچه خود را به رخ جهانیان کشانده و پاسخی قاطع و معنا دار را به دشمنان ایران اسلامی خواهند داد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت این ایام مبارک عموم مردم شریف و همیشه در صحنه استان را، چون سال‌های گذشته به حضور پرشور و دشمن ستیز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرده و از خداوند متعال توفیق روز افزون همه خدمتگزاران اسلام و انقلاب اسلامی را مسئلت می‌نماییم.

عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زاهدان.
احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان

 

انتها پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار