برپایی ۴ هزار نمایشگاه انقلاب در مدارس کشور

رئیس شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گفت: امسال با گرامیداشت دهه فجر چهار هزار نمایشگاه انقلاب در مدارس کشور برپا شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، صادق حسین زاده ملکی رئیس شورای مرکزی اتحادبه انجمن اسلامی دانش آموزان امروز در بجنورد گفت: امسال ۴ هزار نمایشگاه انقلاب از ابتدای دهه فجر در ۴ هزار مدرسه متوسطه دوم در سراسر آغاز به کار کرده و تا پایان بهمن ماه دایر است.

وی افزود: 60 درصد از نمایشگاه ها مربوط به مدارس دخترانه و 40 درصد در مدارس پسرانه است.

حسین زاده با بیان اینکه نمایشگاه های مدرسه انقلاب، فرصتی برای ترویج و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی است گفت: این نمایشگاه ها بر پایه مطالعات برپا شده و دانش آموزان دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف را برای بازدیدکنندگان روایت می کنند.

رئیس شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا مشکلات موجود کشور را چند برابر نشان دهد ، افزود: در شرایط فعلی دانش آموزان باید با واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

حسین زاده ملکی اظهار کرد: واقعیت این است که وضعیت آموزشی در ایران پیش از انقلاب از شاخص های آموزشی و سواد خیلی از کشورها حتی از کشورهای آفریقایی پایین تر بود اما ایران اکنون جایگاه خوبی در زمینه آموزش و سواد دارد.

وی بیان کرد: سرعت توسعه آموزش و سوادآموزی در کشور بالا بوده و بر اساس اعلام گزارش های بین المللی، جزو چند کشور برتر دنیا هستیم اما دستاوردهای انقلاب عمدتا سانسور می شود و رسانه ها تلاش دارند تا جامعه ایران گذشته را بزک کرده و از وضعیت فعلی صرفا نقاط ضعف را بیان کنند.

گفتنی است: امسال نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۸۰ مدرسه خراسان شمالی برگزار شده است.

انتهای پیام / ب /م

برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.