پیام تبریک رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به‌ مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از عموم مردم دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور یابند.

پیام تبریک رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور به‌ مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از عموم مردم دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی یوم‌اللّه ۲۲ بهمن حضور یابند.

در متن پیام سردار جلالی آمده است:

متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم؛ والفجر ولیال عشر

«والفجر» سوگند همیشه برپا و بر جای ازلی خداوند است که نوید بخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت هاست.

«بهمن» ماه شوریدگان دلداده‌ای است که سرمست از کلام و پیام آن پیر می‌فروش، خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تکبیر» را در همه جای این میهن شکوفاندند دهـه فجــر کلید گشاینده‌ی در‌های پیروزی به روی این ملت عظیم بود کـه «استقلال» و «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد. پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افق‌ها را روشن ساخت و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد. دهه فجر، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود؛ و چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند: که: «دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود.»

براستی که فجر، سوگند همیشه پایدارخداوند که نویدبخش پگاه روشن پیروزی است و در افق پیکار ومبارزه امت ما می‌درخشد و دهه فجر، میقات ده روزه یاران آفتاب است که پیش پای او، فرشی از حضورگستردند و از مهر ورزی مهرآباد تا طراوت بهشت زهرا (س) را به استقبال او، پیوند زدند.

اکنون در چهلمین سالروز به ثمر نشستن رستاخیزی هستیم که ضمن در هم نوردیدن مرز‌های جغرافیایی و علاوه بر رساندن پیام رهایی بخش خود به گوش مظلومان و مستضعفان جهان، به مرکز فرماندهی قلوب میلیون‌ها مسلمانی تبدیل شده است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیباترین نشانه از اسلام راستین در فراسوی قرائت‌های غرب گرایانه از یک سو و جریان‌های تکفیری و سلفی از سوی دیگر قرار داده است و بی شک این مهم، وظیفه ما را به عنوان وارثان این انقلاب شکوهمند بسیار سنگین کرده است

۲۲ بهمن۹۷ نیز صحنه‌ای برای تجلی شور وشعور ملت ولایتمدار و بیدار و مجاهدت‌های بی دریغ فرزندان غیور است؛ چرا که توانستند با وجود طرح‌های خباثت آمیز اجانب وتحریم‌ها و محدودیت‌های بیشمار، به قله‌های رفیع علم وفن آوری و پیشرفت‌های عظیم اقتصادی، سیاسی و نظامی دست یابند.

اینجانب ضمن عرض تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از ملت سرافراز ایران دعوت می‌کنم تا در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش و دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود بار دیگر وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت، عشق به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی را ترسیم کرده و با نمایش وحدت و اتحاد ملی، دشمنان زبون انقلاب اسلامی را در طراحی و پیاده‌سازی توطئه‌های شوم اختلاف و تفرقه‌افکنی در بین جامعه ناکام و مأیوس کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار