خبری خوش و مهم برای فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از اتفاقی مثبت برای فرهنگیان خبر داد.

خبری خوش و مهم برای فرهنگیانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در واکنش به درخواست‌های تعدادی از مخاطبان مبنی بر اینکه «مطالبات همکاران حق التدریس رسمی آموزش و پرورش هنوز پرداخت نشده است» و «معوقات فرهنگیان را پرداخت کنید» اظهار کرد: تمام مطالبات آموزش و پرورش شامل مطالبات نیرو‌های خدماتی، پیمانی، رسمی و حق‌التدریس که از سال ۹۶ باقی مانده بود را احصاء کردیم، ضمن اینکه تخصیص‌ها هم تا حدودی صادر شده است، ولی خزانه به خاطر مشکلات نقدینگی که دارد، هنوز نتوانسته است به ما پرداخت کند.

وی ادامه داد: در بهمن‌ماه، چون مصادف با پرداخت عیدی است، کمی از لحاظ نقدینگی شرایط خزانه خاص است، ولی پیگیر هستیم که در اسرع وقت بتوانیم این مطالبات را پرداخت کنیم.


بیشتر بخوانید:حقوق فرهنگیان افزایش خواهد یافت؟


الهیار ترکمن تصریح کرد: تا قبل از پایان امسال تلاش می‌کنیم بخش مهمی از مطالبات که حدود ۹۵ درصد آن می‌شود را بتوانیم تسویه کنیم.

وی با بیان اینکه در این تسویه کل مطالبات فرهنگیان ۹۶ قطعاً پرداخت خواهد شد، گفت: ابتدا تمام مطالبات سال ۹۶ پرداخت می‌شود و یک بخش کوچکی از مطالبات سال ۹۷ فرهنگیان می‌ماند که از سال ۹۷ به ۹۸ منتقل خواهد شد که ان شاءالله پیگیری می‌کنیم که بتوانیم آن را نیز پرداخت کنیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

پرداخت ۹۵ درصد از مطالبات فرهنگیان تا پایان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
این خبر خوش که از سال قبل طلبکاریم و طلب امسال ما را هم سال 98 آن هم بخشی از آن را می دهند .بسیاری از فرهنگیان توان خرید گوشت و میوه و ..... را ندارند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند . فقط خجالــــــــــــــــــــــــــــــــــت
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۳:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
چه خبر خوشی. دادن حق معلما که زحمت کشیدن و درس دادن اضافه کاری خبر خوشی هست. اونا سال های قبل؟ تو این وضع گرونی.؟ موندم چرا همش بدبخت این معلما رو سوژه قرار میدین؟ شده یه بار بیگن مطالبات بانکی ها یا شرکت نفت گاز یا برق!!!!
آخرین اخبار