دلیل مذاکرات وزارت ورزش با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران

شایعه مذاکرات وزارت ورزش و جوانان با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان با استقلال فدراسیون در انتخاب سر مربی تیم ملی همخوانی ندارد.

دلیل مذاکرات وزارت ورزش با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن و حذف از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، قرارداد کارلوس کی‌روش پرتغالی با فدراسیون فوتبال کشورمان به پایان رسید و او با عقد قراردادی ۴ ساله هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را بر عهده گرفت.

پس از خروج کی‌روش از فوتبال ایران، نام‌های زیادی برای جانشینی این مربی اعلام شد. نام‌های خوزه مورینیو و زیدان، اروه رنار، یورگن کلینزمن و لوران بلان هم در رسانه‌ها مطرح شدند.

چندی قبل نیز سعد الحارثی، خبرنگار عربستانی و عضو سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی در صفحه توییترش اعلام کرد، فن مارویک سرمربی سرشناس هلندی در آستانه امضای قرادادی ۴ ساله با فدراسیون فوتبال ایران است.

پس از حاشیه‌های زیادی که برای انتخاب جانشین کی‌روش بوجود آمد و چندی پیش مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با رادیو بیان کرد: هنوز برای جانشینی کی‌روش با هیچ مربی مذاکره‌ای نشده است، اما گفته می‌شود وزارت ورزش و جوانان به صورت غیر مستقیم با برخی گزینه‌های مد نظر مذاکره کرده و فدراسیون فوتبال نیز در چند و چون این مذاکرات قرار دارد، اما به جز ۲ توئیت از مازیار ناظمی هیچ مقام مسئولی این موضوع را تایید نکرده است.

با فرض بر اینکه وزارت ورزش با پنج مربی برتر دنیا که کارنامه خوبی در فوتبال جهان دارند، مذاکراتی کرده و آن‌ها نیز درخواست هایشان را ارائه کردند تا بررسی‌ها انجام شود، اما مگر حرف نهایی را فدراسیون فوتبال نمی‌زند؟

گفته می‌شود تکاپوی دلالان در زمینه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال یکی از دلایلی است که این مذاکرات علنی نمی‌شود، اما نکته جالب اینکه این مربیان مطرح آیا با وزارت ورزش و جوانان می‌توانند ارتباط مستقیم داشته باشند یا اینکه این بار پای واسطه‌های خاص وسط است؟

امیدواریم برای انتخاب سرمربی تیم ملی دست همه دلال‌ها کوتاه شود و اطلاق نام دلال به برخی و واسطه و رابط به بعضی دیگر فقط این کلاه اون کلاه کردن است.

توقع می‌رود سرمربی تیم ملی فوتبال بسیار رسمی و به دور از واسطه‌ها انتخاب شود، کاری که در تمام کشور‌های صاحب نام بدون آپشن‌های خارج قرارداد معمول و رایج است.


بیشتر بخوانید:

مذاکرات اماراتی‌ها با گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران

جانشینی مارکار آقاجانیان جای کی‌روش صحت ندارد

کی روش رسما خداحافظی کرد

کارلوس کی روش حرف آخرش را زد


انتهای پیام/

سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران چه کسی است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
تا وقتی که دلال است فوتبال ما با بهترین مربی هم به جایی نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
باسلام به وزارت ورزش چه ربطی داره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال قشنگ معلومه برای باندبازی هستش و آخرش اختلاس و فساد مالی رخ میده در اقتصاد کشور سوءاستفاده میکنن یسری افراد برای ثروت اندوزی
آخرین اخبار