خط تولید و بسته‌بندی چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی کامل‌ترین خط در شرق کشور

مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گفت: خط تولید بسته‌بندی این مؤسسه به عنوان یکی از کامل‌ترین خطوط بسته‌بندی ازحیث تنوع خدمات ارائه شده در سطح کشوراست.

خط تولید و بسته‌بندی چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی کامل‌ترین خط در شرق کشوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود فرزانه مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی با اشاره به راه‌اندازی خط تولید بسته‌بندی در این مؤسسه گفت: با راه‌اندازی خط تولید جدید خدمات تکمیلی چاپ، به نخستین مرکز مجهز و کارآمد چاپ و بسته‌بندی با فن‌آوری روز‌آمد جهانی در شرق کشور تبدیل شده که کلیه نیاز‌های چاپی و خدمات تکمیلی را به صورت متمرکز در یک مکان انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری این خط تولید، علاوه بر تأمین جامع نیاز‌های کلیه مؤسسات در این حوزه، امکان انجام انواع پوشش‌ها و جلوه‌های خاص بر روی محصولات فرهنگی و سوغات زائر فراهم شده است، این مجموعه از نظر گستره خدمات ارائه شده و کیفیت اولین در شرق کشور و با در نظر گرفتن مجموعه دستگاه‌های چاپ موجود در مرکز بین المللی چاپ قرآن در کشور بی نظیر است.

فرزانه چاپ و تولید قرآن، ادعیه، کتاب و سایر محصولات فرهنگی و همچنین تامین جامع نیاز‌های چاپی موسسات و مراکز خدمت‌رسان به زائرین حرم مطهر امام رئوف (ع) را از ماوریت‌های این موسسه معرفی کرد.

وی با بیان اینکه این موسسه، توانایی تولید ۵ میلیون جلدکتاب را دارد، افزود: موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی به عنوان اولین مجموعه که در آن چاپ و صحافی قرآن و سایرکتب با جلد نرم و سخت به صورت متمرکز و کاملا مکانیزه انجام می‌شود، شناخته شده است.

فرزانه با اشاره به فعالیت‌های برون مرزی این موسسه گفت: صادرات محصولات چاپی به کشور‌های افغانستان و عراق چاپ سررسید ویژه و موضوعی «المفکره الحسینیه» ویژه آستان مقدس ابا عبدالله الحسین (ع) برای پنجمین سال متوالی، عقد تفاهم‌نامه همکاری بین آستان مقدس حضرت علی (ع) و مؤسسه چاپ آستان قدس رضوی و... برخی از فعالیت‌های این موسسه در حوزه بین‌الملل است.

انتهای پیام//ف. ح



توانایی تولید ۵ میلیون جلدکتاب در مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی

برچسب ها: آستان قدس ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.